Skravletråd

Vi har vært på firmafest i helga, jeg har vært med på festlighetene, men gått og lagt meg tidlig... I dag er jeg dårligere enn de som har drukket to dager på rad...
 
I dag skal vi fortelle det til de kommende storesøstrene, og jeg gleder meg sååå!
De siste ukene har de snakket veldig mye om at de ønsker seg en lillebror/søster og toppet seg veldig i går når hun yngste fant ut at ei klassen skal få ei lillesøster :D
 
I dag skal vi fortelle det til de kommende storesøstrene, og jeg gleder meg sååå!
De siste ukene har de snakket veldig mye om at de ønsker seg en lillebror/søster og toppet seg veldig i går når hun yngste fant ut at ei klassen skal få ei lillesøster :D
Hvordan skal dere si det?
 
Jeg skal ta nå på mandag, er med i en studie. En venninne fikk i uke 13 da det ble påvist sukker i urinen, så det skjer :)
Er ikke med i en studie selv, men har høy bmi og hadde det sist jeg gikk gravid også. Måtte ta i uke 8 den gangen.. Hadde sv.diabetes den gangen, så var risiko for det nå også. Fikk tatt det om onsdag, fikk prøvesvar i dag, jeg har forhøyet verdier.. :banghead: men men.. man får i hvertfall veldig god oppfølging med ekstra ul og greier.. sist gikk jeg ned 12 kg ❤️ Hehe. Så kosten min er tydeligvis IKKE bra ;) lykke til da! Det værste er jo ventinga på en stol i 2 timer :facepalm:
 
Er ikke med i en studie selv, men har høy bmi og hadde det sist jeg gikk gravid også. Hadde sv.diabetes den gangen, så var risiko for det nå også. Fikk tatt det om onsdag, fikk prøvesvar i dag, jeg har forhøyet verdier.. :banghead: men men.. man får i hvertfall veldig god oppfølging med ekstra ul og greier.. sist gikk jeg ned 12 kg ❤️ Hehe. Så kosten min er tydeligvis IKKE bra ;) lykke til da! Det værste er jo ventinga på en stol i 2 timer :facepalm:
Hehe, Førstegangsgravid jeg, så kjenner jeg gruer meg til hele greia :hilarious::shifty:
 
Hvordan skal dere si det?
Vi skal ikke gjøre ble spesielt. Bare legge opp rundt samtaleemne baby og si det litt sånn etterhvert :)
I morgen har vi invitert nærmeste venner og familie på middag i forbindelse med noe annet så tenkte at jentene skal få lov til å fortelle til de
 
Hehe, Førstegangsgravid jeg, så kjenner jeg gruer meg til hele greia :hilarious::shifty:
Det går kjempefint! ❤️ Helt ærlig så grua jeg meg litt denne gangen jeg også, men det er bare at den sukkerlaken man skal drikke er litt lei fordi den er fryktelig søt..det er jo egentlig ikkeno å grue seg for. Er jo 4 år siden jeg gjorde det sist. Så hadde glemt det litt bare.. hehe :hilarious: men, den gikk ned på høykant, og vannet man kan drikke etterpå gikk ned på høykant.. bare pass på å be om et lite glass vann ved siden av hvis du ikke får det. Og husk å ta med deg noe å lese på/håndarbeidmusikk eller lignende .. som sagt, de 2 timene å vente er kjipe...:sour::hilarious:
 
Migrenen kom kasta på meg i går, og kasta i meg 3 Paracet. For ellers hadde jeg vært døden nær ganske raskt. Har lest at Paracet er bedre enn Ibux, så håper det går fint også i dag tenker jeg å fortelle mamma at jeg har et romvesen innenbords. Hun trur hun vet jeg er gravid. Men ingen har fortalt henne det.
 
Hei dere! Noen fler som har tatt tidlig glukosetest? Altså før uke 24 :facepalm:

Jeg tok det i uke 13 første svangerskap, fikk da beskjed av jm at det skulle ikke tas så tidlig. Skal ta i dette svangerskapet også, men nekter før uke 24!
 
Håper virkelig kvalmen gir seg snart.. er så lei...
 
Er ikke med i en studie selv, men har høy bmi og hadde det sist jeg gikk gravid også. Måtte ta i uke 8 den gangen.. Hadde sv.diabetes den gangen, så var risiko for det nå også. Fikk tatt det om onsdag, fikk prøvesvar i dag, jeg har forhøyet verdier.. :banghead: men men.. man får i hvertfall veldig god oppfølging med ekstra ul og greier.. sist gikk jeg ned 12 kg ❤️ Hehe. Så kosten min er tydeligvis IKKE bra ;) lykke til da! Det værste er jo ventinga på en stol i 2 timer :facepalm:
Hvor tidlig kan de påvise svangerskapsdiabetes?
 
Da er katten ute av sekken, og all familie informert om lillebror.
 
Da sitter jeg på legekontoret og tenkte å bestille time. Har hatt smerter i magen i et par uker. Men i natt var det ekstra ille,og det gjør fortsatt ca like vondt.kjenner jeg er bekymret, samtidig som at jeg sliter med migrene, noe jeg ytterst sjelden har, og nå har jeg hatt 2 anfall på 3 dager. Håper virkelig ikke jeg får dårlig nyheter i dag. Men samtidig. Hva får en lege gjort egentlig?Er bare 11+0 i dag :banghead:
 
Da sitter jeg på legekontoret og tenkte å bestille time. Har hatt smerter i magen i et par uker. Men i natt var det ekstra ille,og det gjør fortsatt ca like vondt.kjenner jeg er bekymret, samtidig som at jeg sliter med migrene, noe jeg ytterst sjelden har, og nå har jeg hatt 2 anfall på 3 dager. Håper virkelig ikke jeg får dårlig nyheter i dag. Men samtidig. Hva får en lege gjort egentlig?Er bare 11+0 i dag :banghead:
Håper alt står bra til og at du får noe som hjelper på anfallene!
 
Back
Topp