Skravletråd

Uff alkohol as. Er glad jeg sjeldent drikker, så ingen tenker over det to ganger om jeg takker nei. Synd det er så mye alkohol involvert i alt syns jeg... håper du slipper mas! Går an å lyge på seg dårlig form? Ingen orker drikke da? Eller?

Enig, det er alkohol flere ganger i uken føler jeg. Og tar ofte ett glass, men blir fort fyllesyk så det er sjeldent jeg drikker meg full. Tenkte kanskje å bruke det at jeg skal ha «eksamen» (tar en sertifisering på kurset) dagen etter som en unnskyldning for å ta det litt rolig, og at jeg kan ta imot en velkomstchampagne som jeg bare heller ut i do. På lørdagen blir det nok vanskeligere. Da sitter vi åtte/ti stykk rundt et bord og det er bankett. Får enten skåle og late som jeg drikker, eller eventuelt si det til de som sitter nærmest meg. Er det noen av de unge i avdelingen skal det nok gå fint, men er ikke helt klar til å fortelle ledergruppen det :) Vurderer også litt å lyve på meg en omsgangssyke samme dag, og droppe turen, men klarer ikke å lyve og har dessuten lyst på sertifiseringen ☺️

Enig, det er alkohol flere ganger i uken føler jeg. Og tar ofte ett glass, men blir fort fyllesyk så det er sjeldent jeg drikker meg full. Tenkte kanskje å bruke det at jeg skal ha «eksamen» (tar en sertifisering på kurset) dagen etter som en unnskyldning for å ta det litt rolig, og at jeg kan ta imot en velkomstchampagne som jeg bare heller ut i do. På lørdagen blir det nok vanskeligere. Da sitter vi åtte/ti stykk rundt et bord og det er bankett. Får enten skåle og late som jeg drikker, eller eventuelt si det til de som sitter nærmest meg. Er det noen av de unge i avdelingen skal det nok gå fint, men er ikke helt klar til å fortelle ledergruppen det :) Vurderer også litt å lyve på meg en omsgangssyke samme dag, og droppe turen, men klarer ikke å lyve og har dessuten lyst på sertifiseringen ☺️

Du finner nok en løsning! Forhåpentligvis sitter du med noen som ikke er så gærne :) må være lov å si nei uten at det skal være noe spesielt, tenker jeg!

Jeg er i passe god form når jeg ligger, men med en gang jeg må opp og stå eller gå så blir jeg skikkelig dårlig. Kommer til å få permanent sofaavtrykk på hele kroppen. :rolleyes:

Var på legekontoret og tok blodprøver før første kontroll. Etter å ha vært inne på laboratoriumet satt jeg meg i bilen og gikk rett inn på helsenorge for å bestille time senere i uka for å få svar på prøve, samt utfylling av helsekort.

Måtte logge inn med bankID, og dette var referansen som kom opp:
25757770-FB0F-428F-9BB9-B88564106721.png

Måtte flire :hilarious: hahah! Passet så bra etter å akkurat ha vært på laboratoriumet.

Har vært på vellykket TUL i dag. :) Hjertet slo, fosteret sprellet, lengde 3,3 cm CRL, 173 bpm. Måling ga ca 10+1 og jeg er 9+6, så alt så kjempebra ut.

Skal i en 40 års dag i kveld og lurer på hva i alle dager jeg skal ha på meg, føler magen er gedigen og syns selv med oversized genser på.. og ikke blir magen noe mindre utover kvelden.... opplåst til de grader

Skal i en 40 års dag i kveld og lurer på hva i alle dager jeg skal ha på meg, føler magen er gedigen og syns selv med oversized genser på.. og ikke blir magen noe mindre utover kvelden.... opplåst til de grader
Hva med en løstsittende kjole uten «former» og strømpebukser?☺️ En som er litt «flagrete»:laughing002

Hva med en løstsittende kjole uten «former» og strømpebukser?☺️ En som er litt «flagrete»:laughing002

Endte med skjørt og litt løs topp over :) Hjalp jo heller ikke at jeg drakk brus, blir bare enda mer oppblåst av det:hilarious:

Haha, har samme utfordring i kveld, skal da også i 40 års dag :woot:

Jeg synes det er skikkelig rart med fredag uten å være gira på taco. :hilarious: Lurer på hva det er som gjør smak og lukt så annerledes?

Jeg synes det er skikkelig rart med fredag uten å være gira på taco. :hilarious: Lurer på hva det er som gjør smak og lukt så annerledes?
Jeg hadde quesadilla igår - det var så vanvittig godt, men fikk virkelig svi for det noen timer senere når halsbrannen meldte sin ankomst :shifty:

Hvor ble det av den tråden med prosentvis sjanse for at det skal gå bra? Var så glad for å se at det er 97,4 % nå. :)

Begynner dere å bli i bedre form?

Begynner dere å bli i bedre form?

Formen var fin på mandag, men det kom igjen med renter på tirsdag. Gårsdagen var også fin - kastet bare opp om morgenen og klarte å spise nesten 3 hele måltider! Var ikke noe særlig kvalm. I morges våknet jeg rundt kl fire og lagde meg et smørbrød med peanøttsmør. Foreløpig ikke kvalm. Så kanskje det blir bedre nå?

Hvordan er formen din?

Jeg har ikke orket å bruke brillene mine den siste måneden, synes det er litt rart/komisk. :hilarious: "Jeg er allerede dårlig, trenger ikke å se klart også."

Jeg har ikke orket å bruke brillene mine den siste måneden, synes det er litt rart/komisk. :hilarious: "Jeg er allerede dårlig, trenger ikke å se klart også."
Jeg har også følt jeg har blitt sliten og litt vondt i hodet av brillene mine i det siste faktisk! Har hørt graviditet endrer midlertidig litt på synet også, så mulig det kan være årsak? Går seg nok til!

Jeg har også følt jeg har blitt sliten og litt vondt i hodet av brillene mine i det siste faktisk! Har hørt graviditet endrer midlertidig litt på synet også, så mulig det kan være årsak? Går seg nok til!

Jeg vurderte laser i samme by som vi hadde IVF, fikk da beskjed om å vente til vi var ferdig med babyer ettersom synet kan forandre seg.

Back
Topp