Skravletråd

Jeg ble veldig kvalm under middagslagingen nå og håper det ikke begynner allerede.. forrige gang holdt jeg på til termindato med oppkast.

Jeg gleder med til vi får oss et skjult forum slik at de som vil kan dele litt mer :)
 
Sååå trøøøtt! Nå måtte jeg være skikkelig streng med meg selv og dra meg opp av sofaen. Blir spennende å se hvem av oss som sovner først når jeg skal legge 1-åringen.:rolleyes:
 
Sååå trøøøtt! Nå måtte jeg være skikkelig streng med meg selv og dra meg opp av sofaen. Blir spennende å se hvem av oss som sovner først når jeg skal legge 1-åringen.:rolleyes:
Samboer la sønnen vår for han var trøtt selv :D jeg har sofaen og TV og er så fornøyd!
 
Nå sovner jeg hver kveld på sofaen mens samboer legger sønnen vår. Er bare våken litt nå før jeg går og legger meg ordentlig. Orket så vidt åpne øynene for å gi nattaklem i dag. Gruer meg til jobb i morgen for jeg må sannsynligvis si det for å slippe de tyngste oppgavene. Kjenner at tunge løft er pyton for kroppen.

Er det noen andre som har magevondt? Ikke som kvalme men mer smerter
 
Nå sovner jeg hver kveld på sofaen mens samboer legger sønnen vår. Er bare våken litt nå før jeg går og legger meg ordentlig. Orket så vidt åpne øynene for å gi nattaklem i dag. Gruer meg til jobb i morgen for jeg må sannsynligvis si det for å slippe de tyngste oppgavene. Kjenner at tunge løft er pyton for kroppen.

Er det noen andre som har magevondt? Ikke som kvalme men mer smerter
Jeg får litt mageknip til tider, men ganske sikker på at det er pga forstoppelse :bag:
Kommer bare kaninbæsjer nå, så ikke rart det gjør litt vondt :hilarious:
Håper det går over hos deg :Heartred
 
Jeg får litt mageknip til tider, men ganske sikker på at det er pga forstoppelse :bag:
Kommer bare kaninbæsjer nå, så ikke rart det gjør litt vondt :hilarious:
Håper det går over hos deg :Heartred
Ler gjenkjennende av kaninene :D men her er det vondt i magen, huden og ligament liksom. Ikke magevondt Pga forstoppelsen.
 
Ler gjenkjennende av kaninene :D men her er det vondt i magen, huden og ligament liksom. Ikke magevondt Pga forstoppelsen.
Ahha, skjønner. Strekker det mye i livmoren? Jeg kjenner det av og til, men ikke sånn veldig mye.
 
Ikke brukt Postafen tidligere, men tok en i går. Jeg tror det hjalp mot kvalmen, men så var jeg uggen og sløv og ødelagt hele dagen. I dag er det som et slør er borte, så nå lurer jeg på om det er best å ikke ta det. Jeg vet kkke helt hva den fjernet og hva den tilførte av ubehag.
 
Stod opp 10 over 6 i dag, la meg igjen ca 9:30 da samboer stod opp, og sov til nå kl 13. Sløve dager. Soving er bedre enn kvalme da.
 
I går bestilte vi ferie i mai :smiley-bounce015
Gleder meg vanvittig, dette er første utenlandsferie for samboeren og meg, og nå nærmer vi oss 5 år sammen. Så nå var det virkelig på tide! Vi reiser med et vennepar som har en sønn på alder med vår, i tillegg har de termin dagen før oss :smiley-bounce012
 
Stod opp 10 over 6 i dag, la meg igjen ca 9:30 da samboer stod opp, og sov til nå kl 13. Sløve dager. Soving er bedre enn kvalme da.

Sovner samtidig med ettåringen klokka 19, og sover til 6. Så sover jeg 3 timer lur med han på dagtid. Gruer meg til ferien er over og det er tilbake til jobb. At det går an å være så innmari trøtt :shifty:
 
Sitter på badet og gruer meg til å dusje. :rolleyes::hilarious: Er så forferdelig svimmel, og da hjelper det ikke akkurat med vanndamp.
 
Kjenner jeg gruer meg litt til å være tilbake i jobb. Syns det er så vanskelig å skjule, og skal på obligatorisk kurshelg med jobben der det kommer til å være masse alkohol. Er det bare 8+4, så syns det er litt tidlig å si det til jobben og jeg har alltid drukket alkohol før ☺️ Er så teit å grue seg, kommer jo helt sikkert til å gå fint, men kjenner jeg er dårlig på hvite løgner og at det kommer til å bli litt mas.
 
Kjenner jeg gruer meg litt til å være tilbake i jobb. Syns det er så vanskelig å skjule, og skal på obligatorisk kurshelg med jobben der det kommer til å være masse alkohol. Er det bare 8+4, så syns det er litt tidlig å si det til jobben og jeg har alltid drukket alkohol før ☺️ Er så teit å grue seg, kommer jo helt sikkert til å gå fint, men kjenner jeg er dårlig på hvite løgner og at det kommer til å bli litt mas.

Uff alkohol as. Er glad jeg sjeldent drikker, så ingen tenker over det to ganger om jeg takker nei. Synd det er så mye alkohol involvert i alt syns jeg... håper du slipper mas! Går an å lyge på seg dårlig form? Ingen orker drikke da? Eller?
 
Sitter på badet og gruer meg til å dusje. :rolleyes::hilarious: Er så forferdelig svimmel, og da hjelper det ikke akkurat med vanndamp.

Jeg holdt på å besvime to ganger sist svangerskap da jeg skulle dusje. Fyy flate. Kaldsvetta og var så sinnsykt svimmel at det ble svart!!
 
Back
Topp