Skravletråd

Lykke til!
Håper du kommer innom med oppdatering når du er klar 12 min :hilarious:
Det gikk kjempefint og vi ble satt frem til 8+3. Og nye blodprøver skal teas, da gyn ville ha egne prøver han kunne legge ved henvisning. Tror ikke han var helt fornøyd med det som jeg hadde tatt.

Har vært på TUL, å der var denne lille søte reka.❤️ Jeg er så glad, nå kan jeg endelig senke skuldrene (litt) ❤️ Hun målte meg nøyaktig like langt som jeg var, å det var jo bra ❤️

Vedlegg

• DE467DEA-7E17-42B5-AA0A-F220D86AE6EA.jpeg
    DE467DEA-7E17-42B5-AA0A-F220D86AE6EA.jpeg
    25,6 KB · Visninger: 36
Har vært på TUL, å der var denne lille søte reka.❤️ Jeg er så glad, nå kan jeg endelig senke skuldrene (litt) ❤️ Hun målte meg nøyaktig like langt som jeg var, å det var jo bra ❤️
Så herlig ❤️ Gratulerer ❤️

Awww rørende å se den lille for første gang ❤
Gratulerer så mye!

Da fikk jeg sett klumpen i dag og sett hjertet som slo! :Heartred Og målte til det jeg trodde jeg var, 7+0:Heartred

Artig å være så fylletur i amsterdam med jobben som gravid...:bored:

Selv om jeg er avholds til vanlig også så vet jo ikke folk det...de kjenner meg jo ikke (bare jobbet her 5 mnd) ...så det blir mye er du preggers???? Og rare blikk...

:blackeye: da må jeg jo lyve da..... slitsomt

Er så drita lei av magen og all lufta.... setter meg på do for å bli kvitt det som holdes inne og jeg springer bare til og fra do, og det høres ut som den mannen med dårlig mage. Så har jeg bare luft .... :banghead:

Jaja.. hjemme nå, tre timer båt fra Bergen, har med bonusdatter og mine to kom hjem til meg nå, så pizza in the making, mellom kvalme og luft i magen. :D

Er alle kvalme? Jeg er veldig lite kvalm, kan ha tendens til å bli uggen hvis jeg kjenner at jeg er sulten, eller en sterk lukt dukker opp, men er ikke noe særlig kvalm... Føler meg nesten unormal her!

Er alle kvalme? Jeg er veldig lite kvalm, kan ha tendens til å bli uggen hvis jeg kjenner at jeg er sulten, eller en sterk lukt dukker opp, men er ikke noe særlig kvalm... Føler meg nesten unormal her!

Jeg er ikke kvalm! Av og til jeg kjenner litt antydning til det på kvelden når jeg er sulten, men stort sett ingenting.

Jeg er ikke kvalm! Av og til jeg kjenner litt antydning til det på kvelden når jeg er sulten, men stort sett ingenting.

Godt vi er fler! :) (vil jo ikke være kvalm, men vil at det ikke skal være et dårlig tegn å ikke være det også!)

Godt vi er fler! :) (vil jo ikke være kvalm, men vil at det ikke skal være et dårlig tegn å ikke være det også!)

Ja det er rart det der, når man ikke er kvalm lurer man på om det er et dårlig tegn, og om man er kvalm så ønsker man sikkert bare at kvalmen skal gi seg. Jeg har ny TUL på onsdag, og om det fortsatt er liv da så skal jeg nok nyte mer at jeg kanskje slipper unna kvalmen ;)

Ja det er rart det der, når man ikke er kvalm lurer man på om det er et dårlig tegn, og om man er kvalm så ønsker man sikkert bare at kvalmen skal gi seg. Jeg har ny TUL på onsdag, og om det fortsatt er liv da så skal jeg nok nyte mer at jeg kanskje slipper unna kvalmen ;)

Jaa, er nok sånn! Hehe. Jaa, jeg skal på tul på fredag, og jeg kommer til senke skuldrene etter det :)

Jeg er ikke kvalm! Dette er min 3. graviditet, og har ikke vært kvalm en eneste dag i noen av de :)

Blitt så skikkelig trøtt for tiden da zzZ.. gikk i senga for å slappe av litt nå :)

Så spennende! :)

Her er det TUL på torsdag, blir spennende .......

Har holdt ut lengre på jobb idag i forhold til i går, må småspise salt kips, fungerer skikkelig greit så langt :D

Sååå dårlig samvittighet. Har tatt ut egenmelding i 2 dager for å ligge på sofaen og å få snudd døgnet riktig vei.. Føste gang på 2 år at jeg har vært borte fra jobb uten en veldig veldig god grunn.. Er bare at INGENTING frister, spesielt ikke 10 timer nattskift med utrolig tungt fysisk arbeid. I morgen blir det jobb.

Back
Topp