Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Det gikk kjempefint. Ble flyttet 2 dager frem og alt så veldig bra utKorleis gjekk det med deg?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk kjempefint. Ble flyttet 2 dager frem og alt så veldig bra utKorleis gjekk det med deg?

Det gikk kjempefint og vi ble satt frem til 8+3. Og nye blodprøver skal teas, da gyn ville ha egne prøver han kunne legge ved henvisning. Tror ikke han var helt fornøyd med det som jeg hadde tatt.Lykke til!
Håper du kommer innom med oppdatering når du er klar 12 min![]()
Så herligHar vært på TUL, å der var denne lille søte reka.Jeg er så glad, nå kan jeg endelig senke skuldrene (litt)
Hun målte meg nøyaktig like langt som jeg var, å det var jo bra
![]()
Awww rørende å se den lille for første gang ❤Har vært på TUL, å der var denne lille søte reka.Jeg er så glad, nå kan jeg endelig senke skuldrene (litt)
Hun målte meg nøyaktig like langt som jeg var, å det var jo bra
![]()
Awww rørende å se den lille for første gang ❤
Gratulerer så mye!
Og målte til det jeg trodde jeg var, 7+0

da må jeg jo lyve da..... slitsomt
Er alle kvalme? Jeg er veldig lite kvalm, kan ha tendens til å bli uggen hvis jeg kjenner at jeg er sulten, eller en sterk lukt dukker opp, men er ikke noe særlig kvalm... Føler meg nesten unormal her!
Jeg er ikke kvalm! Av og til jeg kjenner litt antydning til det på kvelden når jeg er sulten, men stort sett ingenting.
Godt vi er fler!(vil jo ikke være kvalm, men vil at det ikke skal være et dårlig tegn å ikke være det også!)
Ja det er rart det der, når man ikke er kvalm lurer man på om det er et dårlig tegn, og om man er kvalm så ønsker man sikkert bare at kvalmen skal gi seg. Jeg har ny TUL på onsdag, og om det fortsatt er liv da så skal jeg nok nyte mer at jeg kanskje slipper unna kvalmen![]()
Jeg er ikke kvalm! Dette er min 3. graviditet, og har ikke vært kvalm en eneste dag i noen av deEr alle kvalme? Jeg er veldig lite kvalm, kan ha tendens til å bli uggen hvis jeg kjenner at jeg er sulten, eller en sterk lukt dukker opp, men er ikke noe særlig kvalm... Føler meg nesten unormal her!
Er alle kvalme? Jeg er veldig lite kvalm, kan ha tendens til å bli uggen hvis jeg kjenner at jeg er sulten, eller en sterk lukt dukker opp, men er ikke noe særlig kvalm... Føler meg nesten unormal her!

Veldig grei lege som jeg føler meg trygg på. Tok også en blodprøve.