Skravletråd

Flere som merker at de har blitt roligere etter de ble gravide? Sånn i sjela? Jeg har alltid vært veldig stressa, fullt kjør i helgene, aldri noe hviling på sofaen, men har liksom ikke samme lysten og drivet lengre.
 
Jeg er også myye roligere!! Veldig rart. Merker det GODT på meg selv :) ikke likt meg.


Alt så bra ut på TUL idag, var henvist fra legen pga diverse, så ingen bilder etc., men hjerte som banket og time til OUL fikk vi :love7 7+6 :Heartbigred
 
Har endelig fått time til spesialist i fostermedisin, det er kjempe lenge til :hilarious: 47 dager og er da i uke 16 og da blir det ny ultralyd og vi finner kanskje ut litt mer om hvordan vi kan forvente at dette svangerskapet blir.
 
Var å kjøpte Lifeline gravid nå, var da VOLDTSOMT store tabletter og så mange man skal presse i seg hver dag... Blir med denne ene pakken kjenner jeg.
 
Var å kjøpte Lifeline gravid nå, var da VOLDTSOMT store tabletter og så mange man skal presse i seg hver dag... Blir med denne ene pakken kjenner jeg.

Du bør jo virkelig prøve å få det i deg så lenge du kan. Omega3 tablettene er små, og den blå er heller ikke så stor, men den kan du vel dele sammen med den hvite:happy:Og tablettene kan du jo fordele utover dagen om du synes det er så ille... :happy:
 
Var å kjøpte Lifeline gravid nå, var da VOLDTSOMT store tabletter og så mange man skal presse i seg hver dag... Blir med denne ene pakken kjenner jeg.

Jeg sliter også med de tablettene. Tvinger de i meg på det tidspunkt jeg er minst kvalm iløpet av dagen :depressed:
 
Hmmm... tar ingenting slikt.. tar tran når jeg husker det, men nå som kvalmen er så veldig så utgår faktisk det også mye... huff
 
Jeg er så forkjøla! Hater å være så tett i nesen :hungover: Får ofte bihulebetennelse i tillegg, håper jeg slipper unna det denne gangen!

sånn, det var dagens utblåsning :cool::p
 
Er det mange som tar lifeline - tilskuddet?? Hmm... burde kanskje tatt noe, blir mye dårlig næring i disse kvalme tider....
 
Er det mange som tar lifeline - tilskuddet?? Hmm... burde kanskje tatt noe, blir mye dårlig næring i disse kvalme tider....
Jeg tar de. Jordmor sa til meg at det viktigste er jod og folat. Eventuelt omega-3 hvis du ikke spiser fisk 2-3 ganger i uka :) noe ikke jeg gjør ihvertfall.
 
Måtte gå heim fra jobb idag igjen.. huff så dårlig... ligger rett ut... vanskelig å få i seg mat :(
 
Æsj. Så kjipt. Sa det til EN kollega jeg stolte på på jobb, og nå vet nesten hele jobben det... Sikkelig sikkelig kjipt og dumt å gi noen den tilliten.
 
Å nei sååå kjedelig!!!! Er det mulig!? Off altså...
Jeg måtte si det til to av sjefene idag, håper de holder fred.
 
Æsj. Så kjipt. Sa det til EN kollega jeg stolte på på jobb, og nå vet nesten hele jobben det... Sikkelig sikkelig kjipt og dumt å gi noen den tilliten.
Nei, uff så utrolig teit av den personen og bryte den tilliten du ga. Skjønner ikke folk at dette er noe en ikke skal si videre
 
Æsj. Så kjipt. Sa det til EN kollega jeg stolte på på jobb, og nå vet nesten hele jobben det... Sikkelig sikkelig kjipt og dumt å gi noen den tilliten.
Så utrolig dårlig gjort av den kollegaen! Jeg hadde virkelig sagt fra hva jeg mente om det :shifty:
 
Jeg spiste tilogmed blåmugg ost forran kollegaer i dag for å ikke vekke mistanke..

For meg er det ekstremt viktig at de ikke får mistanke! Da jeg skal skrive ny kontrakt i desember! Jeg kommer til å gå på jobb uansett hva..
 
Back
Topp