Skravletråd

Herregud for en bra dag! Første dagen siden jeg fant ut jeg var gravid som ikke har bestått av babytanker fra jeg våknet til jeg la meg :laughing002

Jeg har trent som et normalt menneske, vært på lunch (uten å prate graviditet), skifta dekk på bil og bare vært... NORMAL. Ikke hatt verken kvalme eller ulvehunger i dag heller så det har nok hjulpet på fokuset :hilarious:

Herregud for en bra dag! Første dagen siden jeg fant ut jeg var gravid som ikke har bestått av babytanker fra jeg våknet til jeg la meg :laughing002

Jeg har trent som et normalt menneske, vært på lunch (uten å prate graviditet), skifta dekk på bil og bare vært... NORMAL. Ikke hatt verken kvalme eller ulvehunger i dag heller så det har nok hjulpet på fokuset :hilarious:
Hihi, godt det finnes noen sånne dager og :hilarious:

Jeg synes også denne gangen at brødskive med leverpostei er helt utrolig godt. Har hatt det sånn i de 2 andre svangerskapene mine også :hilarious:

På tide å komme seg på jobb igjen etter 2 dager egenmelding. Tenkte jeg skulle snakke med jobben i dag, kun sjefene, om at jeg er gravid så de forstår hvorfor jeg har vært borte.

I dag er jeg så kvalm! Da kom den hit også 6+0. Fy søren.. :meh: ikke bra med eksamen til fredag. Tar små pauser med noe salt og drikke, og satser på at noe hvertfall har satt seg i topplokket frem til i dag. For har mest lyst til å krype under dyna akkurat nå :(

Var i et telefonmøte idag og sleit noko så hinsides med å holde meg våken, også ulvehunger brått og med tilhørende kvalme. Hehe, folk kan si hva de vil altså, men jaggu er det en utfordring å vente smått i visse perioder :shy:

På tide å komme seg på jobb igjen etter 2 dager egenmelding. Tenkte jeg skulle snakke med jobben i dag, kun sjefene, om at jeg er gravid så de forstår hvorfor jeg har vært borte.

Hvordan gikk det å fortelle det til jobben?

Det fikk jeg på morgenen i dag! Sånne heksehyl. Nå sjeska jeg på sjokoladeis, men i det vi kom hjem fra butikken endret det seg til salt potetgull :laughing001 ikke lett!

Ååh, heksehyl ♥️ Sjokolade har jeg faktisk ikke hatt så lyst på enda, men salt og feit mat = ja takk!

Hvordan gikk det å fortelle det til jobben?

Det gikk veldig bra :happy: Sa det bare til ene sjefen, vil holde det stilt til resten. Det som er rart er at han sa at han visste at jeg var gravid før jeg visste det sjøl. Fordi ansiktet mitt hadde forandret seg. Veldig rart!

Hmmm!! Folk altså!! Liker ikke at de går rundt å vet ting som jeg "ikke vet"- at de vet...og ting vi nå prøver å skjule liksom :bag:
Blir jo helt rart det... hehe

Nå har jeg lagt ungene og stelt litt, huset ser ikke ut, men litt lekser før jeg må sove :) :)

Hmmm!! Folk altså!! Liker ikke at de går rundt å vet ting som jeg "ikke vet"- at de vet...og ting vi nå prøver å skjule liksom :bag:
Blir jo helt rart det... hehe

Nå har jeg lagt ungene og stelt litt, huset ser ikke ut, men litt lekser før jeg må sove :) :)

Hehe, helt enig! Jeg tror mamma vet at jeg er gravid, for er det noe hun har hatt rett på i alle år, så er det når noen vi kjenner er gravide. Og hun har plutselig begynt å strikke mer babytøy/barneklær også:hilarious: Så håper egt at jeg tar feil på det punktet, vil jo overraske :hilarious:

Ååå!!!! Hehehehe!! Herligt!
Har ikke besøkt mamma på lenge jeg nå, nesten litt bevisst- hun bare også "vet" slikt :eek:

Men føler at når jeg begynner å fortelle folk nå, er jeg sikker på at folk bare; "ååå jeg visste det"

Føler at det er så synlig også jeg, magen og at jeg er mye mer i slowmotion og ikke en gang orker sminke meg alle dagene :hungover:

Vi var veldig åpne ved positiv test. Mest pga av at jeg har vært såpass åpen på jobb, og familie og venner når vi har mistet. Jeg synes på en måte at det er ganske deilig at alle vet om det. :) Går det galt igjen, får jo alle vite det uansett..! :)

Ikke alltid like lett å få i seg frokost når man er kvalm... ingenting av det vi har i hus frister, så nå kommer mamma for å kjøre meg på butikken så jeg kan kjøpe pizza før jobb :smiley-ashamed005 mat må man jo ha :laughing002

Ikke alltid like lett å få i seg frokost når man er kvalm... ingenting av det vi har i hus frister, så nå kommer mamma for å kjøre meg på butikken så jeg kan kjøpe pizza før jobb :smiley-ashamed005 mat må man jo ha :laughing002
Herlig :D
Her å er pizza veldig godt fortiden. Så skjønner at du vil ha det. :)

Back
Topp