Skravletråd

Podkast og lydbok :Heartred

Off!!! Lange dager på meg for tida... ekstra deilig å komme til hotelle, ta av bukser som strammer, ikke bry seg med at jeg er grønn i ansikter, slippe ut luft :confused005 og legge seg strekk ut litt!!! Såå kvalm... men tenker at det er lille spiren som gir tegn på at h*n er her :dance008

Satt på en restaurant, satt ytterst på sofaen, beina ut mot utgangen og klar for å springe å spy liksom :depressed:
Tok megalang tid før jeg klarte å få i meg maten. Huff...

Godt å ha dette forumet :angelic::Heartred

Podkast og lydbok :Heartred

Off!!! Lange dager på meg for tida... ekstra deilig å komme til hotelle, ta av bukser som strammer, ikke bry seg med at jeg er grønn i ansikter, slippe ut luft :confused005 og legge seg strekk ut litt!!! Såå kvalm... men tenker at det er lille spiren som gir tegn på at h*n er her :dance008

Satt på en restaurant, satt ytterst på sofaen, beina ut mot utgangen og klar for å springe å spy liksom :depressed:
Tok megalang tid før jeg klarte å få i meg maten. Huff...

Godt å ha dette forumet :angelic::Heartred
Høres helt grusomt ut :(:( Hater å være kvalm rundt andre, og late som ingen ting..

Jeg sitter på flyplassen og venter på flyet... måtte opp kl 02 i natt :facepalm:

Er det farlig å fly i første trimester? Sånn i forhold til SA?

Jeg sitter på flyplassen og venter på flyet... måtte opp kl 02 i natt :facepalm:

Er det farlig å fly i første trimester? Sånn i forhold til SA?
Finnes ikke farlig i det hele tatt:happy: men opp kl 2 hørtes ekstremt hardt ut :arghh:

Har tul idag. Er så spent. Og håper de finner gode og fine hjerteslag. Dagen kommer nok til å snegle seg avgårde. Og timen er ikke før kl 14:)

Har tul idag. Er så spent. Og håper de finner gode og fine hjerteslag. Dagen kommer nok til å snegle seg avgårde. Og timen er ikke før kl 14:)
Jeg også har tul klokken halv to i dag, kan ikke huske sist jeg var så nervøs:nailbiting: Håper alt går bra for oss begge og at vi får se noen flotte hjerteslag:Heartpink Masse lykke til:happy:

Årh pokker altså- var på TUL på tirsdag og så en liten krabat med hjerteaktivitet. Spotting tilbake i morges. Dette tar sånn på kreftene:(

Har opprinnelig til 6. November (8+5), men nå har klinikken fått noen ekstra timer i neste uke, kan da velge å gå 30. Oktober (7+5). Inni meg har jeg lyst til å være en sterk person som klarer å vente i to uker, men lille redde meg har lyst til å se at det er liv der inne typ NÅ. Ville dere byttet timen eller vært sterk og ventet til 8+5 med mulighet til å se litt mer?

Hvordan gikk det? :happy:
Veldig bra - fekk etter mykje om og men sjå at hjertet slo❤️ Hadde ei stor cyste som forstyrra lyden. Først trudde jordmora at her var det noko gale og at eg ikkje var så langt på vei/at det ikkje stod så bra til. Men så klarte ho å vri meir og då endte det med at eg blei flytta fram til vk 8 akkurat! Det var cysta som gjorde at eg hadde så vondt i magen tidlegare.

Då blir det ks rundt 17. Mai :)

Veldig bra - fekk etter mykje om og men sjå at hjertet slo❤️ Hadde ei stor cyste som forstyrra lyden. Først trudde jordmora at her var det noko gale og at eg ikkje var så langt på vei/at det ikkje stod så bra til. Men så klarte ho å vri meir og då endte det med at eg blei flytta fram til vk 8 akkurat! Det var cysta som gjorde at eg hadde så vondt i magen tidlegare.

Då blir det ks rundt 17. Mai :)

Så bra at alt sto bra til.:D

TUL i mrg, og jeg er så spent på om det finnes noe i magen denne gangen. Håper håper håper! Tiden går altså så sakte i dag, vil bare får dagen overstått nå!

TUL i mrg, og jeg er så spent på om det finnes noe i magen denne gangen. Håper håper håper! Tiden går altså så sakte i dag, vil bare får dagen overstått nå!
Går sakte her å. Har tul om 20 min. Og dagen idag har gått så tregt.

I går kom kvalmen som en smell og var så nære å gå galt mens vi var ute.. Heldigvis gikk det bra :facepalm: Men nå er den tilbake, så håper ikke dette er noe som varer:hungover: For jeg har aldri vært flink til å takle verken kvalme eller oppkast:hilarious: Og så må jeg jo si at jeg er jo generelt ganske lett følsom til ting jeg ser på tv etc.. Men nå kommer jo tårene for fullt av særdeles lite:hilarious::hilarious: dette blir morsomt :smiley-angelic006

Back
Topp