Skravletråd

Hmm.... nå forsvant de få symptomene jeg faktisk hadde :(:dead:

Da kommer tankene med en gang om at dette ikke går veien.... 2 uker til jeg får vite noe mer, det er jo en hel evighet!
 
Hmm.... nå forsvant de få symptomene jeg faktisk hadde :(:dead:

Da kommer tankene med en gang om at dette ikke går veien.... 2 uker til jeg får vite noe mer, det er jo en hel evighet!

Jeg har selv begynt å få litt mindre symptomer. Så vil kanskje tro det bare er helt vanlig
 
Jeg har velsig lite symptomer altså... såre brystvorder og treg mage er vel det eneste. Tror det går bra :)
 
Hmm.... nå forsvant de få symptomene jeg faktisk hadde :(:dead:

Da kommer tankene med en gang om at dette ikke går veien.... 2 uker til jeg får vite noe mer, det er jo en hel evighet!
Har skjønt at symptomer kan komme og gå litt :) krysser fingrene for at alt er OK :Heartred Selv har jeg gått fra å være helt grønn i ansiktet, til kun å være småkvalm/uggen :)
 
2 åringen min spiste akkurat 10 fiskepinner, 5 brokkoli kvaster og potetmos...

Hvordan får det plass??
 
Blir like glad hveeer gang jeg tørker meg og det er fargeløst :happy:
 
Jeg er sykemeldt ennå over 20 dager, og kjeder meg så sykt!! Noen som har tips til ting jeg kan gjøre? :) Jeg velger å ta det litt med ro pga blødninger, og det er jo også hensikten med sykemeldingen..
 
Jeg er sykemeldt ennå over 20 dager, og kjeder meg så sykt!! Noen som har tips til ting jeg kan gjøre? :) Jeg velger å ta det litt med ro pga blødninger, og det er jo også hensikten med sykemeldingen..

Det skjønner jeg godt, blir lange dager når man sitter i sine egne tanker! Hva med å spille et dataspill eller konsollspill? Da kan du jo leve deg inn i en annen verden på dagtid :)
 
Jeg er sykemeldt ennå over 20 dager, og kjeder meg så sykt!! Noen som har tips til ting jeg kan gjøre? :) Jeg velger å ta det litt med ro pga blødninger, og det er jo også hensikten med sykemeldingen..
Hva med å lese bøker, eller begynne å strikke litt? :)
 
Det skjønner jeg godt, blir lange dager når man sitter i sine egne tanker! Hva med å spille et dataspill eller konsollspill? Da kan du jo leve deg inn i en annen verden på dagtid :)
Har hverken data eller play station :) men takk for tips!
 
Har hverken data eller play station :) men takk for tips!

Åja :) hva med å laste ned podcaster og høre på? Eller sortere litt i skuffer og skap, kanskje se gjennom klær og sånn og gi bort til Fretex eller selge på finn/tise.
 
Åja :) hva med å laste ned podcaster og høre på? Eller sortere litt i skuffer og skap, kanskje se gjennom klær og sånn og gi bort til Fretex eller selge på finn/tise.
Vi har nettopp flyttet, så har et par esker igjen å pakke ut. Får sysle litt med det i morgen ihvertfall :) podcast/lydbok er smart :)
 
Back
Topp