Skravletråd

Jeg vipper mellom termin i juni og juli. Hva tror dere?
Første dag i siste mens var 24.sept.
Unnfangelsen skjedde mest sannsynlig 6/10 (EL var også da).
Syklusen min er på 25.5 dager.

Spiller jo selvfølgelig ikke så stor rolle, juliforumet er helt dødt uansett :p
 
Endelig er dagen overstått. Har innsett at det er ekstremt mye jeg må snu om på med livet mitt. Første dag uten energidrikk eller kaffe - såå trøtt på jobb. Føles greit å skulle kutte ut koffein og alkohol..Men røykinga derimot.. Vet det kanskje er sykt for folk å tenke på at jeg vet at jeg er gravid og fortsatt røyker, har bare ikke klart å kutte ut på dagen. Får dødsdårlig samvittighet for hver røyk jeg tar. Snakket litt med ei som jobber som jordmor og hun sa at det viktigste nå er å kutte ned på mengden, for å så bestemme meg for hvilken dag jeg skal slutte.
 
Last edited:
Jeg jobber til kl 22 i dag, og sitter bare og ser på klokka... Gah, den beveger seg jo ikke!

Og så leser jeg babynavnartikler innimellom, og håper ingen kolleger legger merke til det :p
 
Gjorde tabben i å lese tråden "Hva synes du var vondest under fødsel", så nå sover ikke jeg mer i natt....
 
Jeg vipper mellom termin i juni og juli. Hva tror dere?
Første dag i siste mens var 24.sept.
Unnfangelsen skjedde mest sannsynlig 6/10 (EL var også da).
Syklusen min er på 25.5 dager.

Spiller jo selvfølgelig ikke så stor rolle, juliforumet er helt dødt uansett :p
Vanskelig å si. Får både 30.juni og 1. Juli når jeg søker i termin kalkulator, avhengig av lengde på syklus. Så du kan jo da være så heldig å henge i 2 termin forum. Og så får du jo nøyakt dato på oul
 
Ikke sant. Har vet allerede min familie det og mannen sin mor og far. Så vi holder det ikke så hemmelig.
Men tenker at om alt ser bra ut på TUL på torsdag så kan vi godt fortelle det til flere. Og jeg slipper å enten tro at folk synes jeg har blitt tjukk eller kle med fot å skjule magen. For den er sierøst blitt kjempestor :hilarious: :hilarious:

Magen her også!!! Ser ansiktet og beina virker som før, men jeg ser 6mnd. gravid ut på kvelden her... fader...

Var ute å åt med noen fra klassen, ingen øl, og klarte faen meg nesten ikke spise. DEN gode maten, men bare kvalm :shifty:

Hva skal folk gjøre ikveld?

Nettopp ferdig med skoledag, og å spise og henge ute i Bergen by med noen fra klassen (deltidsstudie i tillegg til jobb). Har vært en lang helg med selskap på Østlandet, 4års bibel i kirka hjemme i Rogaland og nå Bergen på obligatorisk oppmøte/ forelesninger :bookworm:
Har handla inn masse smågreier til niste og frokost og småspising... :meh: straks leggetid :rolleyes: bare snakke litt med typen på tlf. først :)

Middag nummer to i dag. Er så sykt sulten og mat er det eneste som hjelper mot kvalmen

Samme her!!!! :hungry:
 
Magen her også!!! Ser ansiktet og beina virker som før, men jeg ser 6mnd. gravid ut på kvelden her... fader...

Var ute å åt med noen fra klassen, ingen øl, og klarte faen meg nesten ikke spise. DEN gode maten, men bare kvalm :shifty:



Nettopp ferdig med skoledag, og å spise og henge ute i Bergen by med noen fra klassen (deltidsstudie i tillegg til jobb). Har vært en lang helg med selskap på Østlandet, 4års bibel i kirka hjemme i Rogaland og nå Bergen på obligatorisk oppmøte/ forelesninger :bookworm:
Har handla inn masse smågreier til niste og frokost og småspising... :meh: straks leggetid :rolleyes: bare snakke litt med typen på tlf. først :)



Samme her!!!! :hungry:
Jeg ser skikkelig gravid ut hele dagen. Så er nok veldig oppblåst hele tiden vil jeg tro. Og en mage som sikkert strekker seg fort ut nå.
 
Jeg ser skikkelig gravid ut hele dagen. Så er nok veldig oppblåst hele tiden vil jeg tro. Og en mage som sikkert strekker seg fort ut nå.

Huff ja :nailbiting: går ikke lang tid før magen kommer når jeg spiser altså... går i hettegenser her nå... føler meg ikke vel heller slik ... :sorry: spesielt når jeg i tillegg må spise heeele tida for å unngå at kvalmen kommer :bored::dead:

Men men, denne dagen har gått bra dog :woot: og takk for bukser med høyt liv :hilarious:
 
Jeg er oppblåst og føler meg uvel, må nok kjøpe inn større gensere til å gjemme meg i litt fort :p
 
Jeg sitter på sykehuset og venter på tur til gyn

Fastlegen henviste meg hit da jeg hadde så store smerter i lysken. Nå har jeg ikke lenger noen smerter, så lurer litt på hvorfor jeg er her :p

Jeg er bare 5+2 så blir interessant hva vi får se. Er spent på om det er noe som helst inni der....kanskje jeg bare lider av innbildt svangerskap , sånn som bikkjer :hilarious:
 
Var på TUL i dag pga litt spotting og vondt i ryggen. Alt så veldig bra ut og jeg fikk se et lite bankende hjerte, og ble målt til 7+6❤️ for en lykkerus!!
 
Jeg sitter på sykehuset og venter på tur til gyn

Fastlegen henviste meg hit da jeg hadde så store smerter i lysken. Nå har jeg ikke lenger noen smerter, så lurer litt på hvorfor jeg er her :p

Jeg er bare 5+2 så blir interessant hva vi får se. Er spent på om det er noe som helst inni der....kanskje jeg bare lider av innbildt svangerskap , sånn som bikkjer :hilarious:

Lykke til ❤️
 
Fler som har fått en liten kul/pølse rett over skambeinet?? Er det normalt?! Ikke veldig stor. Men ser at det buler litt ut!
 
Back
Topp