Skravletråd

Er det skadelig for fosteret så tidlig med veldig tunge fysiske jobber eller går det greit de første mnd? Er jo vant til denne jobben.
Jeg jobber som vanlig frem til kroppen gir meg beskjed om at det er for tungt. Men om du puster inn skadelige ting så er jo ikke det så spesielt bra. Men det må vell kunne gå å bruke beskyttelses maske eller noe sånt.
 
Ja, må kanskje prøve noe sånt. Med en gang jeg får i meg mat går det bedre, men mens jeg spiser er det absolutt ingen matlyst :/
Ja, det er ofte det som er problemet. Bør vell bare prøve å finne noe som du greier å småspise litt på når du står opp. Og håpe at det hjelper på.
 
Å hjelpes å vanskelig det er å konsentrere seg om å lese til eksamen, når alt jeg tenker på om dagen er det lille mirakelet i magen :Heartpink
 
Forresten, når dere snakker om nedtelling til uke 12 er det til 11+0 så man er uke 12 eller 12+0? Ble jeg usikker på hvor mange dager jeg skulle regne her.
 
Når jeg snart må krangle deg ut av en legetime som jeg ikke har bestilt selv engang:shifty:. Det er litt frustrerende. Ihvertfall når avtalen var at legen skulle ringe på fredag og vi da skulle finne ut om jeg trengte den timen eller ikke,og så ringte hun ikke. Er liksom ikke så glad i å renne ut og innpå det legekontoret. Så orker ikke å gjøre det mer enn nødvendig :hilarious:
 
Åh, jeg er så GLAD! Styrketrening gikk supert i går og intervall knallbra i dag. Måtte det bare fortsette :smiley-angelic001
Så bra :happy: satser på at det holder seg sånn. Mindøster trente Mye gjennom sitt siste svangerskap. Og trente vell nesten helt frem til jenta kom :happy:så håper det blir sånn for deg også, er jo bare sunt å holde seg igang og aktiv
 
Legetime nå..høre om gradert sykemelding, spes nå etter nesten besvimingen før helgen, og få tatt stoffskifteprøve!
 
Første skoledag for denne samlingen, satt ytterst, spiste på nøtter og lovehearts for å holde kvalmen unna og det fungerte idag. Puh!! Men holdt på å sovne flere ganger :( sånn at jeg våkna med et rykk. Er jo helt villt. Huff...
 
Første skoledag for denne samlingen, satt ytterst, spiste på nøtter og lovehearts for å holde kvalmen unna og det fungerte idag. Puh!! Men holdt på å sovne flere ganger :( sånn at jeg våkna med et rykk. Er jo helt villt. Huff...

Bra du greide å holde kvalmen i sjakk. Vet selv hvordan det er å prøve å holde seg våken. Jeg var på kurs for 2 uker siden, og vokna med et rykk flere ganger, og håper bare at de andre ikke så det :sorry:
 
Bra du greide å holde kvalmen i sjakk. Vet selv hvordan det er å prøve å holde seg våken. Jeg var på kurs for 2 uker siden, og vokna med et rykk flere ganger, og håper bare at de andre ikke så det :sorry:

Off! Samme her! Ikke kult, virke så lite interessert :bookworm:
 
Back
Topp