Skravletråd

Mannen jobber og jeg teller ned til toåringen kan legge seg. åååå så sliten for tiden :(
 
Åh.. nettopp våkna etter en litt uplanlagt lur på sofaen.. alene hjemme med 7åringen og hun vet å verdsette at mamman sover... :bag:
Roooot.. og maling fant hun jammen meg fram.. :arghh:
Bare halvannen time til leggetid..:blackeye:
 
Er ikke det veldig tidlig? Jeg er førstegangs, så har ikke en anelse :)

Jeg aner heller ikke, er også første :) men den vokser seg jo til og på ett eller annet tidspunkt vil den vel stikke ut? Hvis blæra er full stikker den visst enda lenger frem :)
 
Jeg aner heller ikke, er også første :) men den vokser seg jo til og på ett eller annet tidspunkt vil den vel stikke ut? Hvis blæra er full stikker den visst enda lenger frem :)
Den er større på morgenen før jeg har tissa, så kanskje det er livmora da!
 
Herlighet, holder på å rydde gjennom noe klær, og kom på at alt av babytøy og utstyr ble gitt bort for 1år siden da vi flytta. :rolleyes:
 
Ser at noen har fått sånn «junilykke2020», hvor mange innlegg må man skrive for å få opp det?
 
:Heartpink
Trenger å lufte litt... Endelig er jeg "forbi" der det gikk galt i forrige svangerskap (SA 6+2 i august). Den gang fikk jeg aldri se 3+ på digital, men denne gangen fikk jeg 3+ når jeg testet 5+6 og det var herlig å se! Tenkte at "når jeg ser 3+ skal jeg slappe av og prøve å nyte dette litt", men altså... Det er BARE negative tanker i hodet :( "Hmm, er niplene litt mindre ømme nå enn i går?", "ånei, nå er hvilepulsen nede i 59, den har gått ned fra 65 for to dager siden", "hvorfor øker ikke pulsen like fort når jeg går i bratt oppoverbakke?" "kan mye utflod være starten på en SA?" åååårghh, blir helt gal av mine egne tanker om at jeg skal miste igjen :( Samtidig "føler" jeg at denne gangen er det litt annerledes, symptomene er mer tilstede og det at hcg stiger så fint er jo et godt tegn! Må prøve å nyte dette, er ingen grunn til at dette skal gå galt nå, men jammen meg er det vanskelig å slappe helt av. I tillegg jobber mannen min utrolig mye for tiden så jeg ser han bare på kveldene og da klarer jeg å slappe mer av, han er en mester på å roe meg, men når jeg sitter hjemme hele dagen aleine så spinner tankene og de er oftest negative :(

høres kjent ut.. jeg har tatt ganske mange tester. 5+2(3) i dag, og tok digital senest fredag - da viste den 2-3 uker, var veldig spent på om den viste 3+ i dag, jeg drømte så mye i natt, om en slags sa.. så var spent, men heldigvis viste testen 3+:Heartpink tenker og grubler, men tenker samtidig at - kan da vel ikke være uheldig å miste to ganger på rad? Normalt å miste en gang, 1 av 4, 1 av 5 mister en gang ila den fruktbare tiden av livet. Dette må da gå bra!!! :Heartbigred For deg for meg og alle andre her:Heartpink
 
:Heartpink

høres kjent ut.. jeg har tatt ganske mange tester. 5+2(3) i dag, og tok digital senest fredag - da viste den 2-3 uker, var veldig spent på om den viste 3+ i dag, jeg drømte så mye i natt, om en slags sa.. så var spent, men heldigvis viste testen 3+:Heartpink tenker og grubler, men tenker samtidig at - kan da vel ikke være uheldig å miste to ganger på rad? Normalt å miste en gang, 1 av 4, 1 av 5 mister en gang ila den fruktbare tiden av livet. Dette må da gå bra!!! :Heartbigred For deg for meg og alle andre her:Heartpink

Da er vi i samme situasjon ja! Godt at du også har fått 3+ :Heartred Har de siste dagene virkelig merket graviditeten på kroppen, puppene er større, niplene er såre, jeg er sykt trøtt og har begynt å bli litt uggen, så dette kjenner mye "riktigere" ut enn forrige gang, da merket jeg at symptomene dabbet av. Jeg også tenker at sannsynligheten for at det går galt to ganger er megaliten, så nå må jeg bare ha troa! Vi satser på terminspirer denne gangen Tuttelure :D :Heartred
 
Hvis man blir med i den skjulte gruppa og får sånn klistremerke....kan man melde seg ut igjen hvis man har SA?
 
Da er vi i samme situasjon ja! Godt at du også har fått 3+ :Heartred Har de siste dagene virkelig merket graviditeten på kroppen, puppene er større, niplene er såre, jeg er sykt trøtt og har begynt å bli litt uggen, så dette kjenner mye "riktigere" ut enn forrige gang, da merket jeg at symptomene dabbet av. Jeg også tenker at sannsynligheten for at det går galt to ganger er megaliten, så nå må jeg bare ha troa! Vi satser på terminspirer denne gangen Tuttelure :D :Heartred

ja!! D føles også som j har vært gravid sååå lenge, da j hadde fikk EL to uker etter MA.. makan! Dette skal gå veien!! Symptomene kommer og går, og d er vel helt normalt! jeg til to hcg blodprøver og fra 3+6 til 4+2 var d en flott økning, og en doblingstid på 29 t. Såå d er jo bra! Kunne tenkt meg å tatt flere hcg prøver, men altså må bare stole på at dette går bra og ha trua..:Heartpink
 
Hvis man blir med i den skjulte gruppa og får sånn klistremerke....kan man melde seg ut igjen hvis man har SA?

ja!! Jeg gjorde d i april gruppa. Det var fort gjort, heldigvis :Heartpink
 
ja!! D føles også som j har vært gravid sååå lenge, da j hadde fikk EL to uker etter MA.. makan! Dette skal gå veien!! Symptomene kommer og går, og d er vel helt normalt! jeg til to hcg blodprøver og fra 3+6 til 4+2 var d en flott økning, og en doblingstid på 29 t. Såå d er jo bra! Kunne tenkt meg å tatt flere hcg prøver, men altså må bare stole på at dette går bra og ha trua..:Heartpink

Så bra du ble så raskt gravid igjen! Her klaffet et på andre forsøk igjen etter SA :) Godt å vite at klaffer raskt synes jeg, det er betryggende :) Tror nok vi bare må senke skuldrene og prøve å nyte at vi er gravide for det er virkelig ikke noe vi får gjort fra eller til for å påvirke utfallet :Heartred
 
Så bra du ble så raskt gravid igjen! Her klaffet et på andre forsøk igjen etter SA :) Godt å vite at klaffer raskt synes jeg, det er betryggende :) Tror nok vi bare må senke skuldrene og prøve å nyte at vi er gravide for det er virkelig ikke noe vi får gjort fra eller til for å påvirke utfallet :Heartred

ja!! Helt vilt d skulle klaffe med d samme!! Man er tydeligvis mer fruktbar i tiden etter en abort.:shy::happy:

Det har du helt rett i:shy::Heartbigred
 
Da har jeg bestilt meg ultralyd til fredagen :happy: Er litt urolig, så isteden for å vente noen uker synes jeg det er greit å få det gjort nå, så kanskje tankene slår seg mer til ro:happy:
 
Back
Topp