Skravletråd

Vi har vært på en liten tur i skogen. Nå holder jeg på å lage middag :)
 
Har så og si ikke gjort noe i dag :p Strikket litt og gått meg en tur. Daff søndag med andre ord :) Blir å kjøre å kjøpe kebab til middag i dag :smiley-bounce012
 
Har ryddet og vasket rommet til vesla, demontert ei seng da vi skal inn med køyeseng (familieseng) der, må ha plass til bonusdatter også når hun er her osv. Etter det har jeg holdt på med lekser, går veldig seint, noe pauser for å spise og se tv. Stresser jeg kommer kvalmen i større grad.
Relativt rolig søndag da :)
 
Idag har vi gått ein liten fjelltur. Mindre kvalme idag så greit å benytte anledningen :happy: Ellers blir det nok rolig søndag videre idag, bare slappe av og ta livet med ro :notworthy
 
Prøver å nyyyyte hvor stille og lite mas det er i huset uten barn... Kommer til å bli annerledes de neste 18 årene :bag:
 
Nesten ikke kvalm idag! Helt underlig... spiser dog et knekkebrød i timen :hilarious: flaks at jeg jobber på kontor :bookworm:
 
Herlig med en litt rolig morgen etter en travel jobbhelg.

Men jeg føler jeg kjenner mer og mer fra bekkenet, og har absolutt ikke lyst til å få problemer så tidlig. Eller få problemer i det hele tatt :wtf:
 
Jeg har klart å bli syk å fått et eller annet virus. Immunforsvaret mitt er på bunn. Andre gang på kort tid jeg blir syk. Så sengen er min bestevenn i dag :rolleyes:
 
Jeg kjenner også bekkenet og korsryggen, sånn jekla små stikk og verk, akkurat bare for å minne om hva som skal komme....
 
Jeg kjenner også bekkenet og korsryggen, sånn jekla små stikk og verk, akkurat bare for å minne om hva som skal komme....
Ja, ikke sant. Det er ganske så plagsomt og jeg synes det er ganske så unødvendig
 
Hei. Ny her. Vært hjemme med syk 1.5 åring i dag. Sov 2 timer da hun tok luren sin... Så trøtt. Kanskje litt fordi hun har sovet dårlig på natten også.
 
Hva har dere gjort i dag? Ridning og lufting av hund her, og nå litt baking. Fikk så sinnsykt lyst på hjemmelaget rundstykker med kokt egg på. Så da blir det sånn. :happy:

Hvor lenge ut i svangerskapet blir du å ri før du tar pause? :)
 
Hvor lenge ut i svangerskapet blir du å ri før du tar pause? :)
Jeg rir ihvertfall på min hest frem til kroppen sier stopp. Føler det har en positiv virkning på bekkenet så lenge det ikke kommer noen uventa bevegelse. Rir fortsatt de fleste hester enda, men dropper innridning, det får lærling gjøre
 
Hun eeelsker brokkoli, erter, tomat, gulerot og potet... :p

En gang stappet hun i seg 11 brokki kvaster til middag :hilarious:
Mine unger er også veldig glad i brokkoli. Og er så glad for at de er så glad i det :happy:
Gutten her var flink å spise alt før når vi introduserte mat, men en plass på veien ble nesten alt av grønnsaker «æsj» :arghh: Lurer i han mer enn han ser med å bruke stavmikseren til tider da, men skulle gjerne ønsket han spiste «ren» grønnsak :hilarious:
 
Forresten, er det bare meg som sniker i juli forumet for å føle at jeg er så «langt» på vei? :hilarious:
 
Back
Topp