Skravletråd

Ikke alene om det :hilarious::bag: samme andre veien også, kikker på maiforumet for å se hva som ventes :hilarious: selv om dette er mitt tredje svangerskap
Følger litt med i mai og juni jeg siden jeg har termin helt i starten av juni jeg :p Men syns det er litt lite som skjer på mai forumet :eek:

Jeg har jo termin helt sist i juni, så jeg føler jeg er kort på vei uansett om jeg ser i juni eller juli :hilarious:

Forresten, er det bare meg som sniker i juli forumet for å føle at jeg er så «langt» på vei? :hilarious:
Ja jeg og! Har termin i månedsskiftet mai/juni, så er litt i mai forumet også. Derimot føler jeg meg som den «yngste». Trives derfor best i juniforumet :)

Vi har skravla litt er enn mai forumet allerede. Så vi er ihvertfall mer aktive:hilarious:
Ja, syns det kommer mer nyttig her kanskje også, for er mye av det samme der hele tiden føler jeg

Jordmor henviste meg til oul i dag!! Spent på når jeg får den, er jo 18 uker midt i romjula :)

Jordmor henviste meg til oul i dag!! Spent på når jeg får den, er jo 18 uker midt i romjula :)

Fikk innkalling i dag jeg, til 6.januar. Da er jeg 18+3 :) Står i brevet at den skal tas mellom uke 17 og 20, så ville trodd du fikk på nyåret du også :)

Føler alle har kommet så langt i planleggingen her.. Dato til OUL, prøver hos lege, møtt jordmor, tatt TOL ect. Har kun vært hos lege for en liten samtale, og han ville ikke ta noen svangerskapskontroll før etter 22. Nov, for da skal jeg på tidlig ultralyd for å bestemme termindato... Da er jeg i følge mine beregninger 12 uker på vei, får sikkert første legetime og svangerskapskontroll i uke 13-14.. Har også kun tatt EN graviditetstest for maaange uker siden. Får litt angst når jeg ser hvor mye planer og oppfølging alle sammen har..

Føler alle har kommet så langt i planleggingen her.. Dato til OUL, prøver hos lege, møtt jordmor, tatt TOL ect. Har kun vært hos lege for en liten samtale, og han ville ikke ta noen svangerskapskontroll før etter 22. Nov, for da skal jeg på tidlig ultralyd for å bestemme termindato... Da er jeg i følge mine beregninger 12 uker på vei, får sikkert første legetime og svangerskapskontroll i uke 13-14.. Har også kun tatt EN graviditetstest for maaange uker siden. Får litt angst når jeg ser hvor mye planer og oppfølging alle sammen har..

Alle har sin måte å gjøre det på! Jeg ville inn på tul i uke 8 fordi jeg ville se liv etter å ha mistet i august! Legen satte opp time til meg i uke 8 også for første sjekk og da henviste hun meg samtidig til oul :) Det er sikkert mange flere enn deg som ikke har vært på noe annet enn én legetime enda, men her inne påvirkes man jo veldig av andre også! Sikkert mange som bestiller tul bare fordi man henger her inne :rolleyes:

Alle har sin måte å gjøre det på! Jeg ville inn på tul i uke 8 fordi jeg ville se liv etter å ha mistet i august! Legen satte opp time til meg i uke 8 også for første sjekk og da henviste hun meg samtidig til oul :) Det er sikkert mange flere enn deg som ikke har vært på noe annet enn én legetime enda, men her inne påvirkes man jo veldig av andre også! Sikkert mange som bestiller tul bare fordi man henger her inne :rolleyes:

Det er sant. Tenker også på de som har hatt svangerskapskontroller allerede i uke 8, og jeg skal først ha i uke 13 eller 14.. Og alle som har tatt masse masse graviditetstester.. Burde jeg mase på lege eller ta flere? Føler jo selv at det ikke er nødvendig... Men blir som du sier litt påvirket av de her inne.. Men nå er jeg kanskje en av få her inne som ikke planla å få barn, ikke skulle ha barn og ikke vet noe om svangerskap :facepalm: Må desverre helt ærlig si at hvis det hadde blitt SA så hadde jeg blitt lettet og ventet mange år med å prøve igjen :bag:... Men nå er situasjonen sånn og da må jeg bare forholde meg til det.:bookworm:

Her er graviditeten planlagt, men har ikke hatt svangerskapskontroll enda. Skal ha det om 2uker ca, da er jeg i uke 11. Men skal ha en privat ultralyd nå til torsdag for å se om det er liv, sist var det jo ikke liv der. Så derfor har jeg ikke giddi å ta noe svangerskapskontroll før jeg har sett det.

Her er graviditeten planlagt, men har ikke hatt svangerskapskontroll enda. Skal ha det om 2uker ca, da er jeg i uke 11. Men skal ha en privat ultralyd nå til torsdag for å se om det er liv, sist var det jo ikke liv der. Så derfor har jeg ikke giddi å ta noe svangerskapskontroll før jeg har sett det.

Er det veldig vanlig at det ikke er liv? Uten at man merker blod og smerter?

Tusen takk for svar <3 Fortsetter symptomene som før da eller? Brystene og sånt fortsetter å vokse?
Jeg hadde ihvertfall de samme symptomene hele veien. Men trur det er litt forkjellig. Noen spotter uten smerter, noen mister symptomer og andre har alle symptomer. Det kalles Missed abortion, for embryoet dør men kroppen har ikke helt greid å få det med seg. Og derfor kommer ikke aborten igang av seg selv

Jeg hadde ihvertfall de samme symptomene hele veien. Men trur det er litt forkjellig. Noen spotter uten smerter, noen mister symptomer og andre har alle symptomer. Det kalles Missed abortion, for embryoet dør men kroppen har ikke helt greid å få det med seg. Og derfor kommer ikke aborten igang av seg selv

Skummelt!

Ja det var ikke noe hyggelig opplevelse, og følelsen ble ikke noe bedre av den mest usympatiske legen i hele verden på sykehuset. Den setningen hennes sitter fast i huet: ja her var det dødt ja.
Etter jeg kom meg ned av stolen så presterer hu i tillegg å sette seg å knotte på privat telefonen.
Så håper på et bedre utfall til torsdagen. Kjenner jeg begynner å grue meg.

Ja det var ikke noe hyggelig opplevelse, og følelsen ble ikke noe bedre av den mest usympatiske legen i hele verden på sykehuset. Den setningen hennes sitter fast i huet: ja her var det dødt ja.
Etter jeg kom meg ned av stolen så presterer hu i tillegg å sette seg å knotte på privat telefonen.
Så håper på et bedre utfall til torsdagen. Kjenner jeg begynner å grue meg.

Stakkars deg. Så unødvendig av legen. Håper du har byttet lege nå..

Back
Topp