Skravletråd

Det gikk fint! Vi fikk se et lite bankende hjerte! Legen viste ikke grunnen til blødningene jeg har hatt.

Da skal jeg jaggu driste meg til å laste ned graviditets appen igjen :D
 
Det gikk fint! Vi fikk se et lite bankende hjerte! Legen viste ikke grunnen til blødningene jeg har hatt.

Da skal jeg jaggu driste meg til å laste ned graviditets appen igjen :D
Å, så godt å høre! Gratulerer!❤️
 
Jepp! Nå har jeg vært så vill og gal at jeg har bestilt time til første svangerskapskontroll i uke 11 og bestilt en time for NIPT test i sverige i uke 10.

Har ikke helt bestemt meg om jeg skal gidde å dra helt til gøteborg og bruke 5500 på en sånn test enda.. kanskje jeg bare drar til fosterdiagnose i uke 12.
 
Har vært pga oppfølging av stoffskiftet - det er veldig viktig å øke medisindosen i riktig mengde ila svangerskapet. Hvis ikke hadde jeg ikke gått før tidligst uke 12 :)
Da er jeg ikke så treg :hilarious: Men må nok få meg til å ta en telefon sånn at jeg får time i rett tid. Sist var det tre uker ventetid, og det er sikkert ikke noe bedre nå som Jordmortjenesten i kommunen er nesten nede.
Håper du får god oppfølging med tanke på stoffskiftet ditt :happy:
 
Jeg gruer meg så mye til tul i morgen.. er så livredd for at det ikke skal være liv. Men har hverken hatt blødning eller smerter. Såå prøver å glede meg litt og, så håper jeg virkelig alt står bra til med lille ♡
 
Jeg gruer meg så mye til tul i morgen.. er så livredd for at det ikke skal være liv. Men har hverken hatt blødning eller smerter. Såå prøver å glede meg litt og, så håper jeg virkelig alt står bra til med lille ♡
Masse lykke til imorgen❤ sitter med samme tankene hvis det er noe trøst. Har TUL imorra jeg også:nailbiting:
 
Da var jeg ferdig på ultralyd og fikk se en liten bamsemums med et hjerte som slår :Heartpink ble flyttet fra 7+1 til 7+5, det forklarer de tidlig positive testene mine. Nå føles alt mer virkelig og. Lykke! ♡
 
Da var jeg ferdig på ultralyd og fikk se en liten bamsemums med et hjerte som slår :Heartpink ble flyttet fra 7+1 til 7+5, det forklarer de tidlig positive testene mine. Nå føles alt mer virkelig og. Lykke! ♡

Herlig! ♥
 
Fikk se en som dansa og bevegde armer og ben❤Den lille tilsvarte noen dager frem fra 8+5 til 9+1. Men fikk beskjed om å bruke menstermin foreløpig :happy:
 

Vedlegg

  • 20191107_125345.jpg
    20191107_125345.jpg
    15,2 KB · Visninger: 18
Back
Topp