Skravletråd

Ungen levert i bhg, der er det fotografering i dag. Jeg har laget meg en kopp te og skal bare slappe helt av å vente på svar på prøvene
Vet du ca når du får svar på prøvene dine?
 
Blir vel i løpet av dagen, hvis jeg ikke fikk svar i dag skulle jeg ringe legekontoret i morgen
Jaok :happy: sender de deg svaret på sms da eller ringer de deg?
Jeg tenker jeg skal ringe legekontoret imorgen å høre om de har fått svaret av blodprøvene jeg tok på mandag. Spent om det er mye antistoff denne gangen
 
På min "pasient side" står det at henvisningen er vurdert og time vil bli tildelt....... stått det i hele dag- herregud så vanskelig å bare VENTE ... er et stykke til sykehuset også :shifty:
Tålmodighet er en dyd.....
 
Jaok :happy: sender de deg svaret på sms da eller ringer de deg?
Jeg tenker jeg skal ringe legekontoret imorgen å høre om de har fått svaret av blodprøvene jeg tok på mandag. Spent om det er mye antistoff denne gangen
Kommer vel en melding på pasientsky appen, håper på raskt svar. Legen må jo få svar fra kalnes først
 
Åh.. i dag er jeg helt sånn blæææh.. :dead: har mest lyst til å soooove dagen vekk. Men har minstemann hjemme så må vel gjøre noe.. :confused:
 
I know the feeling, men jeg kan heldigvis sove noen timer da. Men klarer ikke helt å slappe helt av.
Det skjønner jeg. Det er pyton å gå sånn å vente.. har gjort det noen ganger.. håper du får gode svar i dag :Heartred
 
Ånei! Brunt på papiret igjen i dag :(:( Får ringe sykehuset og spørre om jeg kan komme inn på en ultralyd! Ingen smerter, men blir kjempe nervøs fordet!! 3 gangen allerede under denne graviditeten.
 
Vet ikke helt hva jeg håpe på, har jo økt en del i stikkinger og murringer rundt livmor de siste to dagene
Det kan jo være positivt. :)
Jeg hadde en del blødninger i et av svangerskapene mine uten at de fant ut hvorfor. Det endte dessverre med ma i uke 16 men de tror ikke det hadde sammenheng med blødningene.
 
Ånei! Brunt på papiret igjen i dag :(:( Får ringe sykehuset og spørre om jeg kan komme inn på en ultralyd! Ingen smerter, men blir kjempe nervøs fordet!! 3 gangen allerede under denne graviditeten.
Håper det er harmløst
 
Det kan jo være positivt. :)
Jeg hadde en del blødninger i et av svangerskapene mine uten at de fant ut hvorfor. Det endte dessverre med ma i uke 16 men de tror ikke det hadde sammenheng med blødningene.
Det kan det ja, men vil bare ikke håpe for mye, det får meg bare til å lure når symptomene øker etter blødningen
 
Varme tanker til dere som går rundt og bekymrer dere :Heartred krysser fingrene for dere

Er konstant kvalm for tiden. Hele min våkne tid. Var ikke så ille med noen av de forrige, så dette er nytt. Også så trøtt at jeg knapt klarer å holde øynene åpne.
I ettermiddag skal jeg og mannen på TUL. Vet ikke helt hva jeg tenker lenger, men jeg må vel prøve å få kroppen til å se litt presentabel ut :hilarious:
 
Huff jeg prøver å ikke tenke på det.. men ved hver dotur eller hver morgen er jeg livredd for å se blod. Men har ingen smerter, eller noe. Bare hatt en sa før men da småblødde jeg litt helt fra positiv test. Men bekymringen er liksom der hele tiden. Helt vanlig? Hadde det ikke sånn med de to andre troor jeg Første legetime til fredag. Da blir vel sendt en henvisning til TUL. Så jeg får vel prøve å slappe av litt :dance008
 
Vondt i hue dag to, venter og venter på timetildeling.. egentlig travelt på jobb, men elendig fokus :(
 
Liten blødning på papiret her i dag. :nailbiting: Ringt rundt til forskjellige gynmottagninger, men de sier at jeg skal avvente å se. Blir det kraftig blødning ring igjen. 8 dager til TUL.. :sorry:
 
Fikk endelig sagt det til gubben i dag.... noen tregere? :bag::bag:
 
Back
Topp