Skravletråd

Det avhenger av hvilket land som har produsert appen. I Norge er termin (stort sett) regnet som 40+2. I Danmark er det 40+3, mens det i USA er 40+0. Så jeg vil tippe at du har en nordisk app og en amerikansk app. Du får din endelige termindato satt på OUL, det blir den som gjelder.
Joda, jeg er klar over at det er den som gjelder. Men i mellomtiden hadde det vært så gøy å ha termin på min egen bursdag. Bare for gøy skyld dette. :rolleyes:
 
Joda, jeg er klar over at det er den som gjelder. Men i mellomtiden hadde det vært så gøy å ha termin på min egen bursdag. Bare for gøy skyld dette. :rolleyes:

Kanskje du har flaks ;) Antall dager du er på vei endrer seg jo ikke i noen av appene, så du kan bruke den du liker best!
 
Sånn da var det bare å vente til onsdag på resultatet, håper jeg kan fortsette å være hos dere
 
Huff.... nå er det jeg som har blitt urolig. :(

Jeg hadde 2 spontanaborter i nøyaktig samme tid (uke7) før vi fikk jenta vår. Jeg var litt overbevist om at jeg manget ett eller annet hormon siden ting skjedde på dagen likt.

Fikk progesteron tilskudd ved vårt 3 forsøk og da ble det baby.

Det kan selvfølgelig være tilfeldig men jeg tror ikke det. Nå er jeg gravid igjen og går ikke på noe progesteron tilskudd og jeg føler meg ikke som forrige gang da det ble baby.

Så jeg er redd for at dette vil ende med en SA igjen....

Samtidig prøver jeg å tenke ...jaja.. du er ihvertfall fortsatt fruktbar. Går det ikke denne gangen så går det kanskje neste gang.
Og veldig koselig å se igjen flere fra forrige termingruppe :happy:
 
Hvor er energien blitt av? Er helt død nå for jeg er så sliten og trøtt, så jeg skal legge meg nå :hilarious: Egentlig flere ting jeg burde gjøre når junior sover, men tror det bare får drøye til i morgen (sa jeg igår også når jeg var i seng 22:00:p)
 
Hvor er energien blitt av? Er helt død nå for jeg er så sliten og trøtt, så jeg skal legge meg nå :hilarious: Egentlig flere ting jeg burde gjøre når junior sover, men tror det bare får drøye til i morgen (sa jeg igår også når jeg var i seng 22:00:p)
Sånn får det bare være for en periode :Heartpink
 
Er også usigelig trøtt nå, mer og mer. Bare sånn heeelt tom. Måtte le litt i sted.
Sjekka at ungene sov, passerte badet som IKKE så ut(!!), klær så langt øye kan se. Kommer så inn i stua hvor det FLYYYTER med leker, putene til sofaen ligger på gulvet. På spisebordet sitter jeg med studier og det ligger bøker med peppa gris sammen med Kjemi og Miljølære og Mekanikk og bruksanvisning på en ny varmepumpe jeg ikke forstår meg på. På stua bor også to marsvin (derav nicket mitt) som selvsagt roooper på kvelds når jeg kommer haltende inn pga en støttebandasje jeg har løsnet på. :) kaoset er komplett :dance011


Fikk svar fra JM idag ang. en sjekk om spiralen er der eller ikke, fikk beskjed om å ta kontakt med legen. Sendte sånn timebestilling på sms, og skreiv at jeg måtte ha en telefontime for å få vite hvor spiralen ble av pga gravidiet- henvisning til UL eller lignende?

For å si det sånn, fikk ikke svar på den idag. Og sist jeg sendte melding ang. time fikk jeg svar på dagen, ofte også time samme dag.

Puh.. hadde mye på hjertet idag :whacky011 beklager :p
 
Gruer meg noe helt sykt til ultralyd på onsdag. Er ikke glad i å kle av meg foran folk, og tanken på å få en dings dytta oppi der er litt for mye akkurat nå,selv om jeg har gjort det før. Vet jo av erfaring at jeg synes det er langt verre å ta celleprøve, så dette er jo egentlig barnemat.
 
Gruer meg noe helt sykt til ultralyd på onsdag. Er ikke glad i å kle av meg foran folk, og tanken på å få en dings dytta oppi der er litt for mye akkurat nå,selv om jeg har gjort det før. Vet jo av erfaring at jeg synes det er langt verre å ta celleprøve, så dette er jo egentlig barnemat.

I feel you! Hater underlivsundersøkelser selv
 
Gruer meg noe helt sykt til ultralyd på onsdag. Er ikke glad i å kle av meg foran folk, og tanken på å få en dings dytta oppi der er litt for mye akkurat nå,selv om jeg har gjort det før. Vet jo av erfaring at jeg synes det er langt verre å ta celleprøve, så dette er jo egentlig barnemat.
Enig, det er ikke gøy :yuck: Men du får jo ett lite glimt av frøet ditt da :Heartred
 
Noen som har litt strikkelyst til overs?
Slår ikke feil altså - Positiv test og strikketøyet legges vekk. Og jeg som skal ha masse ferdig til jul :arghh::arghh:
 
Svaret på prøven er klar i morgen:nailbiting: Håper så jeg kan fortsette å være med dere
 
TUL idag!! Jeg gruer og gleder meg helt ekstremt. Håperhåper alt er helt bra!! :D
 
Fikk legetime idag! Ba om telefontime. Off... gruer meg til å møte legen.
Hvis han skal se etter spiralen, så kan han ikke se selv??? Det er jo ikke noe i skjeden, og han får ikke rote lengre oppi der vell??? Tenkte han bare kunne henvist meg til ul om han tenkte det var viktig, ergo bare tatt den samtalen via telefon og funnet ut av det. Huff...
 
Fikk legetime idag! Ba om telefontime. Off... gruer meg til å møte legen.
Hvis han skal se etter spiralen, så kan han ikke se selv??? Det er jo ikke noe i skjeden, og han får ikke rote lengre oppi der vell??? Tenkte han bare kunne henvist meg til ul om han tenkte det var viktig, ergo bare tatt den samtalen via telefon og funnet ut av det. Huff...
Jeg tenker nok at han bare vil snakke med deg og få deg inn i systemet. Og så er jeg nok ganske sikker på at han henviser deg til TUL. For han kan ikke rote så mye oppi der nei :hilarious:
 
Æsj i dag våknet jeg med dårlig følelse.. tenker da mest på at det ikke finns noe i magen, nesten sånn at jeg er sikker på at det ikke finns no der. (Dette er jo såklart fordi jeg opplevde tom fostersekk i februar)

Åhh, tiden går ikke kjapt nok frem til 25/10, da er det TUL. Og jeg må bare holde forhåpningene nede, ellers blir jeg bare helt knust.
 
Jeg tenker nok at han bare vil snakke med deg og få deg inn i systemet. Og så er jeg nok ganske sikker på at han henviser deg til TUL. For han kan ikke rote så mye oppi der nei :hilarious:

Er så utrolig godt å bare si slikt her inne. Ingen andre å prate med om dette og det er liksom så mye tanker og uro- mest uro man ikke vanligvis ville følt, men som blir skikkelig altoppslukende...
Så takk for beroligende ord :oops:


Æsj i dag våknet jeg med dårlig følelse.. tenker da mest på at det ikke finns noe i magen, nesten sånn at jeg er sikker på at det ikke finns no der. (Dette er jo såklart fordi jeg opplevde tom fostersekk i februar)

Åhh, tiden går ikke kjapt nok frem til 25/10, da er det TUL. Og jeg må bare holde forhåpningene nede, ellers blir jeg bare helt knust.


Håper tiden går fort for deg, jeg føler det også slik til tider, og det er virkelig det jeg husker best fra første trimester på de andre også; at jeg ofte ikke følte meg gravid eller følte at det ikke var noe osv.
Bare prøve å sysselsette seg med noe, men også ikke ta sorgene på forskudd dog :) heldigvis ikke så lenge til 25! :)
 
Back
Topp