Skravletråd

En tråd i 'Juni 2020' startet av Stallkjærringa, 24 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Ja, har lagt merke til flere som er like langt! Gøy :D Da har vi ganske mange like symptomer da! Så får vi heller bare være glade for at vi ikke er kvalme og nyte det mens vi kan ;)

2. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Familieselskap i morgen, og jeg er så kvalm om dagen! Gruer meg litt kjenner jeg! :depressed:

3. Mema19 Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Nå er jeg litt usikker på hvor langt du er på vei, men det er (overraskende) vanlig å ha blødning de ukene du egentlig skulle hatt mensen, uten at det er farlig eller ett tegn på abort krysser :happy: fingre og tær for dere:hello

4. Tuttelure Forumet er livet Junilykke 2020 ♡

Jeg er i 50 års lag og tester alkoholfri rødvin, d et IKKE godt.. såå alkoholfri øl blir d ved neste anledning :hilarious:

5. Maren90 Glad i forumet

5+0

Ganske kraftig blødning i to dagers tid så tror kanskje det kan ha vært en sa, men skal ta siste blodprøve på mandag så håper på positivt å raskt svar

6. Thootsie Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Håååper virkelig på rakst og posetivt svar! Nervepirrende dette! Er mange som blør og at det går fint så krysser fingre og tær :)

7. Thootsie Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Drømmer så sinnsykt mye!!! Ene tingen var kaffi da!!!!!! Jeg fikk karaktertrekk på oppmøte pga. jeg skulle hente kaffi hele tiden. - i drømmen altså :dead:
    Hadde kjøpt iskaffi i går som jeg skulle ha mens jeg leser på et litt vanskelig kaptittel om kjemi, mens ungene ser på barnetv- har nok gleda meg over snitter til den, ref. drømmen :rolleyes:

Vedlagte filer:

• Morsom Morsom x 1
  8. Juni2020❤️ Elsker forumet

Her kom kvalmen for fult 6+4 :sick006

9. Le9en Betatt av forumet Juli13-jentene

Flere som er mer følsomme nå? Jeg begynte å gråte under en film i går og jeg er ganske sikker på at jeg ikke ville gjort det hvis jeg ikke var gravid:joyful:

10. Maren90 Glad i forumet

Takk. Vi krysser det vi kan vi å, skal prøve å få til en utredning hvis vi har hatt en sa nå, for å utelukke at noe er galt

11. Thootsie Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Driver å sjekker heele tiden hvor langt jeg er på vei ved neste samling- ei uke med obligatorisk oppmøte i lite klasserom med 30 elver- gruer meg skikkelig hvis jeg skal bli kvalm da!! :wtf:
    Men må planlegge å ha med masse kjeks, vann, ingefær osv. Dette er jo seff i fjerde etasje, langt til frisk luft og toalett som er litt mer privat og langt å gå til hotellet jeg bor på i mens. Men mulig jeg dramatiserer ting mer enn nødvendig- men skal kjøpe spyposer å ha med. :laughing002
    #dramaqueen!

Diskuterte med broren min i går! Og holdt på å begynne å grine !! Hehe, så ehm ja... følte meg teit etterpå og kan liksom ikke forklare han hvorfor jeg ble så dramatisk...
    :sorry:

12. Peonen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Tror det kommer til å gå hardt utover sykedagene mine de nærmeste ukene. Herregud så tappet jeg er! Og denne uka er jeg hjemme med poden alene på ettermiddag og kveld.

13. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Godt å høre at den kan komme litt senere :D Selvom jeg ikke unner deg å være kvalm, såklart :depressed:

14. Juni2020❤️ Elsker forumet

Følte meg ikke ordentlig gravid før den kom.. i mine 3 forrige graviditeter var jeg også veldig dårlig, er vel derfor jeg ventet ekstra på det.

Men nå forstår jeg ikke hvordan jeg skal komme meg opp og på jobb i morgen?? Har hatt høstferie denne uken, så har tatt livet med ro.. men i morgen :hungover:

15. Mye vil ha mer... Betatt av forumet

Akkurat det samme sa jeg i går til gubben. Jeg har hatt 4 svangerskap før og de tre som endte med barn slet jeg med voldsom kvalme. Det ene som jeg ikke hadde kvalme i så døde fosteret rundt uke 8,men jeg oppdaget det ikke før uke 13 og måtte ha utskrapning. :sorry: Kvalmen er ikke noe god å ha, men da vet man ihvertfall at ungen lever... Så ja, jeg vil ha kvalme NÅ:p

• Liker Liker x 1
  16. Thootsie Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Skjønner den!!

Må bare påpeke noe som selvsagt vi vet alle, men som kan misforstås av oss litt i overkant bekymra; manglende kvalme betyr ikke nødvendigvis at noe er galt :)

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  17. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Off, lykke til i morgen! :woot:

18. Maren90 Glad i forumet

Jeg var ikke kvalm eller uggen i formen i det hele tatt med han første, med nr 2 kom kvalmen ganske bra kan man si. Så man må ikke være kvalm for at det skal gå bra

• Enig Enig x 1
  19. Gardinstanga Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Hadde knapt noen symptomer i hele forrige svangerskap, ingen plager heller. Friskt barn :)

20. Mye vil ha mer... Betatt av forumet

Nei heldigvis ikke. :Heartred Men man vil raskt krisemaksimere:hungover:

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden