Skravletråd

Ja! Vi er like langt, mange med lik termin som oss faktisk :D
Mine plager er overfølsomme slimhinner- nyser som en gaaaal. Svimmel og noe blodtrykksfall, ømme bryster, oppblåst- litt trøtt, men har vært værre...
En del ligasmerter- strekksmerter :)
Og et annet symptom er at migrenen er borte :happy093

Ellers er det lett å bare tusle rundt med hemmeligheten enda, ingen kvalme eller slik at noen avslører meg :D

Ja, har lagt merke til flere som er like langt! Gøy :D Da har vi ganske mange like symptomer da! Så får vi heller bare være glade for at vi ikke er kvalme og nyte det mens vi kan ;)
 
Familieselskap i morgen, og jeg er så kvalm om dagen! Gruer meg litt kjenner jeg! :depressed:
 
Nå Jar blødningen gått over til å bli brunlig, så får håpe det har gått bra
Nå er jeg litt usikker på hvor langt du er på vei, men det er (overraskende) vanlig å ha blødning de ukene du egentlig skulle hatt mensen, uten at det er farlig eller ett tegn på abort krysser :happy: fingre og tær for dere:hello
 
Jeg er i 50 års lag og tester alkoholfri rødvin, d et IKKE godt.. såå alkoholfri øl blir d ved neste anledning :hilarious:
 
Nå er jeg litt usikker på hvor langt du er på vei, men det er (overraskende) vanlig å ha blødning de ukene du egentlig skulle hatt mensen, uten at det er farlig eller ett tegn på abort krysser :happy: fingre og tær for dere:hello
5+0

Ganske kraftig blødning i to dagers tid så tror kanskje det kan ha vært en sa, men skal ta siste blodprøve på mandag så håper på positivt å raskt svar
 
5+0

Ganske kraftig blødning i to dagers tid så tror kanskje det kan ha vært en sa, men skal ta siste blodprøve på mandag så håper på positivt å raskt svar

Håååper virkelig på rakst og posetivt svar! Nervepirrende dette! Er mange som blør og at det går fint så krysser fingre og tær :)
 
Drømmer så sinnsykt mye!!! Ene tingen var kaffi da!!!!!! Jeg fikk karaktertrekk på oppmøte pga. jeg skulle hente kaffi hele tiden. - i drømmen altså :dead:
Hadde kjøpt iskaffi i går som jeg skulle ha mens jeg leser på et litt vanskelig kaptittel om kjemi, mens ungene ser på barnetv- har nok gleda meg over snitter til den, ref. drømmen :rolleyes:
 

Vedlegg

  • Snapchat-263254775.jpg
    Snapchat-263254775.jpg
    23,7 KB · Visninger: 6
Jeg prøver bevisst å nyte at det ikke er så mange plager og slik enda- jobber samtidig iherdig med å ikke bekymre meg for at mangel på symptomer betyr noe :)
Men jammen tar ting tid, 5+1 idag- når pleier kvalmen 0 komme for de fleste??:)

Her kom kvalmen for fult 6+4 :sick006
 
Flere som er mer følsomme nå? Jeg begynte å gråte under en film i går og jeg er ganske sikker på at jeg ikke ville gjort det hvis jeg ikke var gravid:joyful:
 
Håååper virkelig på rakst og posetivt svar! Nervepirrende dette! Er mange som blør og at det går fint så krysser fingre og tær :)
Takk. Vi krysser det vi kan vi å, skal prøve å få til en utredning hvis vi har hatt en sa nå, for å utelukke at noe er galt
 
Her kom kvalmen for fult 6+4 :sick006

Driver å sjekker heele tiden hvor langt jeg er på vei ved neste samling- ei uke med obligatorisk oppmøte i lite klasserom med 30 elver- gruer meg skikkelig hvis jeg skal bli kvalm da!! :wtf:
Men må planlegge å ha med masse kjeks, vann, ingefær osv. Dette er jo seff i fjerde etasje, langt til frisk luft og toalett som er litt mer privat og langt å gå til hotellet jeg bor på i mens. Men mulig jeg dramatiserer ting mer enn nødvendig- men skal kjøpe spyposer å ha med. :laughing002
#dramaqueen!

Flere som er mer følsomme nå? Jeg begynte å gråte under en film i går og jeg er ganske sikker på at jeg ikke ville gjort det hvis jeg ikke var gravid:joyful:

Diskuterte med broren min i går! Og holdt på å begynne å grine !! Hehe, så ehm ja... følte meg teit etterpå og kan liksom ikke forklare han hvorfor jeg ble så dramatisk...
:sorry:
 
Tror det kommer til å gå hardt utover sykedagene mine de nærmeste ukene. Herregud så tappet jeg er! Og denne uka er jeg hjemme med poden alene på ettermiddag og kveld.
 
Godt å høre at den kan komme litt senere :D Selvom jeg ikke unner deg å være kvalm, såklart :depressed:

Følte meg ikke ordentlig gravid før den kom.. i mine 3 forrige graviditeter var jeg også veldig dårlig, er vel derfor jeg ventet ekstra på det.

Men nå forstår jeg ikke hvordan jeg skal komme meg opp og på jobb i morgen?? Har hatt høstferie denne uken, så har tatt livet med ro.. men i morgen :hungover:
 
Er det fælt å ønske seg å være litt kvalm for å faktisk få en bedre følelse på denne graviditeten? :facepalm: Det er jo helt fælt å tenke sånn, men det ville gitt meg litt mer ro i sjela :(
Akkurat det samme sa jeg i går til gubben. Jeg har hatt 4 svangerskap før og de tre som endte med barn slet jeg med voldsom kvalme. Det ene som jeg ikke hadde kvalme i så døde fosteret rundt uke 8,men jeg oppdaget det ikke før uke 13 og måtte ha utskrapning. :sorry: Kvalmen er ikke noe god å ha, men da vet man ihvertfall at ungen lever... Så ja, jeg vil ha kvalme NÅ:p
 
Skjønner den!!

Må bare påpeke noe som selvsagt vi vet alle, men som kan misforstås av oss litt i overkant bekymra; manglende kvalme betyr ikke nødvendigvis at noe er galt :)
 
Følte meg ikke ordentlig gravid før den kom.. i mine 3 forrige graviditeter var jeg også veldig dårlig, er vel derfor jeg ventet ekstra på det.

Men nå forstår jeg ikke hvordan jeg skal komme meg opp og på jobb i morgen?? Har hatt høstferie denne uken, så har tatt livet med ro.. men i morgen :hungover:

Off, lykke til i morgen! :woot:
 
Jeg var ikke kvalm eller uggen i formen i det hele tatt med han første, med nr 2 kom kvalmen ganske bra kan man si. Så man må ikke være kvalm for at det skal gå bra
 
Hadde knapt noen symptomer i hele forrige svangerskap, ingen plager heller. Friskt barn :)
 
Back
Topp