Skravletråd

Er så utrolig godt å bare si slikt her inne. Ingen andre å prate med om dette og det er liksom så mye tanker og uro- mest uro man ikke vanligvis ville følt, men som blir skikkelig altoppslukende...
Så takk for beroligende ord :oops:





Håper tiden går fort for deg, jeg føler det også slik til tider, og det er virkelig det jeg husker best fra første trimester på de andre også; at jeg ofte ikke følte meg gravid eller følte at det ikke var noe osv.
Bare prøve å sysselsette seg med noe, men også ikke ta sorgene på forskudd dog :) heldigvis ikke så lenge til 25! :)

Ja, dette er et fantastisk sted for p få utløp for sine tanker og følelser. Og jeg synes stort sett at det er lite dømming her, mest forståelse :happy:
 
Æsj i dag våknet jeg med dårlig følelse.. tenker da mest på at det ikke finns noe i magen, nesten sånn at jeg er sikker på at det ikke finns no der. (Dette er jo såklart fordi jeg opplevde tom fostersekk i februar)

Åhh, tiden går ikke kjapt nok frem til 25/10, da er det TUL. Og jeg må bare holde forhåpningene nede, ellers blir jeg bare helt knust.
Føler med deg i det du skriver, for jeg føler også det samme som deg nå.. Har mista ørten ganger før og har ikke så mye symptomer, men så er jeg bare 5+5 også da.
Har også fått 3+ på digital og følte det som en viss sikkerhet, men nå har jeg skjønt at flere som har mista også har fått 3+ og mista seinere..
Heldigvis får jeg tul innen 2 uker.
Krysser fingra for oss og alle her inne ❤️❤️❤️
 
Æsj i dag våknet jeg med dårlig følelse.. tenker da mest på at det ikke finns noe i magen, nesten sånn at jeg er sikker på at det ikke finns no der. (Dette er jo såklart fordi jeg opplevde tom fostersekk i februar)

Åhh, tiden går ikke kjapt nok frem til 25/10, da er det TUL. Og jeg må bare holde forhåpningene nede, ellers blir jeg bare helt knust.
Skjønner hva du mener :Heartred Jeg opplevde også 2 tomme fostersekker i februar, og MA i juli! Hadde en liten brun blødning for et par uker siden, så disse tankene streifer meg daglig også! Vi får krysse fingrene, og håpe at det er noe levende i magene våre denne gangen :Heartred
 
Skjønner hva du mener :Heartred Jeg opplevde også 2 tomme fostersekker i februar, og MA i juli! Hadde en liten brun blødning for et par uker siden, så disse tankene streifer meg daglig også! Vi får krysse fingrene, og håpe at det er noe levende i magene våre denne gangen :Heartred

Ja håper det! ❤️
 
Da har jeg vært hos legen. Han ville oppi og rote å se. Og hvis han så trådene hadde han dratt spiralen ut sa han :nailbiting::wideyed: rart han ikke skjønte hvorfor jeg egentlig ikke ville skreve for han. Huff.. spurte om det kunne være farlig også, rote der nå. Nei huff... godt alt som er gjort da.
Han sender henvisning til ultralyd nå da, snakka om faren for at svangerskapet kunne være i ene egglederen hvis spiralen har klussa til litt.
Krysser fingrene og prøver å ikke tenke og gruble meg i hjel. Det verste var i grunn timen idag. :sorry:
 
TUL gikk idag kjempe fint! En liten klump med plommesekk og bankende hjerte var å se ❤️
Gynekologen regna termin rundt 26 mai, mens jeg har dato 2 juni, så vi får se hva oul sier :-)
5F315398-26D7-4FE9-9EBB-BA9B8094613B.jpeg
 
Vi er i Barcelona, og jeg er sur fordi jeg ikke kan spise alt jeg vil :p Og litt bekymret for hvorvidt vi kommer oss hjem til lørdag...
 
Vi er i Barcelona, og jeg er sur fordi jeg ikke kan spise alt jeg vil :p Og litt bekymret for hvorvidt vi kommer oss hjem til lørdag...

Uff, ja! Har vært på ferie i Spania før som gravid, og måtte bare sitte og se på all den deilige maten (og vinen!) de andre fråtset i. :grumpy:
 
Jeg sitter i sofaen etter en lang dag på jobb med påfølgende middag og styr med trøtt unge og rastløshund....ute øs pøs regner det, og nå skal jeg på trening. Det står en PT klar til å piske meg rundt i en time...og jeg kjenner at det er ikke mye i verden jeg har mindre lyst til enn akkurat det... :blackeye::laughing002
 
Har akkurat kommet hjem fra jobb. Og har null energi. Så her kaller nok senga ganske kjapt
 
Kjempelang dag i dag m murrende hodepine helt fra jeg var hos legen, vondt i magen og trøtt.
Men ungene lagt, lekene, oppvasken, klesvask (typ. sette på en tørketrommel, hehe) og en hau med klær sortert!
Så ble det studietid fra kl 19.30 ca til nå ... :wtf: spørs om jeg ikke blir noe sein i morgen på jobb altså, huff... rakk ikke dusje heller i kveld... :confused:
 
Ungen levert i bhg, der er det fotografering i dag. Jeg har laget meg en kopp te og skal bare slappe helt av å vente på svar på prøvene
 
Idag skal mannen komme hjem fra jobb:D kjenner at det er på høy tid nå og det skal bli litt godt med avlastning med ungene :cool:
 
Back
Topp