Skravletråd

Plutselig litt vonde stikk i underlivet i går og i dag. Flere som kjenner på det?
 
hehe har du ikke sagt til gubben at du er gravid?
Nei.. det har gått galt så mange ganger.. og nå hadde vi igrunn lagt det fra oss.. mistet sist i mars..
Fått ny jobb, pusser opp huset.. ja.. så var litt spent på hvordan han ville ta det - og så tenkte jeg at det sikkert går galt igjen og at jeg ikke ville bry han med det :)
 
Nei.. det har gått galt så mange ganger.. og nå hadde vi igrunn lagt det fra oss.. mistet sist i mars..
Fått ny jobb, pusser opp huset.. ja.. så var litt spent på hvordan han ville ta det - og så tenkte jeg at det sikkert går galt igjen og at jeg ikke ville bry han med det :)

aha skjønner.. sikkert godt å fortelle d, ble han glad da?:-) gratulerer m ny jobb og lykke til m oppussing:Heartpink
 
Perfekt liten krabat målt til 7+6 i dag :Heartred 10kg lettere!!
 

Vedlegg

  • 11F37944-492C-4D32-828D-08D63C683144.jpeg
    11F37944-492C-4D32-828D-08D63C683144.jpeg
    38,9 KB · Visninger: 27
Perfekt liten krabat målt til 7+6 i dag :Heartred 10kg lettere!!

Herlig !!! Er like langt som jeg tydeligvis skal være ved tul, fikk time om to uker :bounce


Takk :)
Joda, han tok det som han pleier.. «åja.. jaja.. Hmm..» :hilarious:

Godt og fint å dele det da, så er dere sammen om nyheten, alt det posetive og negative (symptomer etc, - satser på at spiren holder seg fast)



Off, ligger hjemme med migrene nå. Sukk... lite medisiner jeg kan ta også...
 
Arbeidslyst - her skal du motstand finne.... Er så trøtt i dag! 1 time igjen på jobb før eg skal hente brorane. Vil legge meg på sofaen med teppe og sove litt no!
 
Er i så dårlig form for tiden. Er alene med minste på snart 2 på dagtid, og kjenner at akkurat nå et savnet etter barnehage stort :banghead: er så trøtt og kvalm at jeg omtrent ikke fungerer så det blir nok noen lange uker frem mot uke 12-14 :hungover:
 
Perfekt liten krabat målt til 7+6 i dag :Heartred 10kg lettere!!

gratulerer!!
Jeg ringe gyn for TUL i går, men hun må egentlig ha henvisning fra fastlegen og det har jeg jo ikke akkurat nå, har fått time til blodprøve 28.nov. Men kaaanskje jeg kan få komme allikevel!
 
gratulerer!!
Jeg ringe gyn for TUL i går, men hun må egentlig ha henvisning fra fastlegen og det har jeg jo ikke akkurat nå, har fått time til blodprøve 28.nov. Men kaaanskje jeg kan få komme allikevel!
Takk :Heartred må ha henvisning ja! Jeg blir fulgt opp på sykehuset denne gangen, men hun jeg snakket med når jeg ringte angående blødning var ikke veldig fornøyd med at jeg ringte direkte til de, selv om gynekologen hadde sagt jeg skulle det :) Var hos ei annen gynekolog i dag, som synes det var helt greit at jeg hadde ringt direkte dit :)
Håper du får TUL :) dra til legen og be om en henvisning?
 
Takk :Heartred må ha henvisning ja! Jeg blir fulgt opp på sykehuset denne gangen, men hun jeg snakket med når jeg ringte angående blødning var ikke veldig fornøyd med at jeg ringte direkte til de, selv om gynekologen hadde sagt jeg skulle det :) Var hos ei annen gynekolog i dag, som synes det var helt greit at jeg hadde ringt direkte dit :)
Håper du får TUL :) dra til legen og be om en henvisning?

jeg syns ikke det er helt enkelt å vite hvem man skal ringe og ikke. Men det er så unødvendig for meg å måtte til fastlegen for henvisning... da tror jeg nesten heller at jeg går helprivat.
 
Jeg skal på TUL ikke før om en måned for å sjekke at alt er bra med fosteret. Men då leste jeg om blodprøver man også kan ta og at man måtte ha henvisning for å ta de. Noen som vet om man kan spør om det på sykeshuset under TUL eller skal jeg til fastlegen til det først? TUL tas på fødepoliklinikken her.
 
Jeg er sååå lei av å gå å vente på time til tul. Legen sendte henvisning fredag forrige uke, så vet det ikke er så lenge siden. Men begynner å lure på om jeg da kanskje ikke får. Siden jeg ikke har hørt fra de.
Og så ringte jeg legekontoret idag for å vite prøvesvarene mine for blodprøvene som ble tatt, men dama i tlf greide ikke å tyde de, og selvfølgelig så hadde legen min gått for dagen. Så da håper jeg hun ri her meg imorgen og kan forklare de for meg.
Det som var rart var at jeg plutselig hadde blitt satt opp på time på mandag igjen hos legen, noe jeg syntes var rart, mtp at jeg ikke har spurt om det. Så d blir jeg jo enda mer usikker på hva det kan være :banghead::yuck:
 
Back
Topp