Skravletråd

En tråd i 'April 2020' startet av Mams32, 30 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Virker som det har gitt seg nå. Håper det bare en «du skal ikke ta noe for gitt»-blødning. :smiley-angelic001

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Ja, den er så! Har ikke brukt den tidligere, men likte den veldig godt :) Jeg måtte trikse litt med termindatoen for å få den til å stemme hvor langt jeg har kommet, så måtte sette termin 3 dager før :)

• Enig Enig x 1
  3. Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Huff, vi trenger ikke de blødningene! Tar ikke en eneste dag for gitt :rolleyes: jubler hver kveld jeg legger meg at alle dobesøkene har gått fint for seg :hilarious:

4. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Nei, det gjør ikke jeg heller. Syns det er skikkelig vanskelig å planlegge langt fram i tid, da det er potensielt masse forbehold å ta, men ingen andre enn en håndfull vet at da kan jeg være flere måneder på vei.

For eksempel leirskole i februar. Jeg er antakelig en av de som skal dra, men da kan jeg være 6-7 mnd. Og det skal selvsagt avgjøres nå!

5. Stjernefrø Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Jeg lastet den ned tidligere i dag, spennende å følge med på :rolleyes:

• Enig Enig x 1
  6. Anine91 Gift med forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Ja, men jeg ble livredd av det:wideyed: Var ganske stabil, men så gikk den litt opp og ned. Sånt blir jeg sprø av, for man kan jo sjekke heeele tiden. Så tok av meg fitbiten. Nå går jeg heller med vanlig klokke;) Er ikke mindre gravid av den grunn:p

7. Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Alltid like gøy å bytte uke og få et nytt bilde :happy: du har vell kommet så langt at din faktisk ligner på en baby?

8. Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Enig! Vi legger planer langt frem i tid på jobben og det er vanskelig å late som jeg skal være med på noe av det neste år :oops: ønsker likevel mer enn alt at dette skal gå veien, så får alle andre planer komme i andre rekke!

9. Stjernefrø Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Vurderer å ta av min også en periode, bare for å slippe de der bekymringene :p

• Liker Liker x 1
  10. Anine91 Gift med forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Do it! Det var virkelig deilig å ikke kunne sjekke flere ganger om dagen:wacky:

• Liker Liker x 1
  11. Stjernefrø Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Ja nå er jeg 9+0 i morgen, det er sykt! Jeg går å tenker mye på MA, neste TUL kan ikke komme fortere :nailbiting:

12. Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Får du positivt svar på neste TUL er du så godt som safe :happy119 håper håper!!

13. Stjernefrø Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Det er sant :) når ble din MA oppdaget?

14. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Løp rett hjem og testet etter jobb. Den etterlater liten tvil om at jeg fortsatt er gravid. Sterkere enn før.

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 4
    • Liker Liker x 3
  15. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg bruker også den, sykt bra app :D kjekt å se litt bedre bilder av fosteret på så tidlig stadie!

• Enig Enig x 1
  16. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Krysser fingrene for en liten veldig uskyldig blødning :) :)

17. Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Var på TUL 8+0. Da var hjerterytmen til embryoet uregelmessig og svak. Tilbake på kontroll 8+5 og da hadde det stoppet. Cytotec er det verste jeg har vært med på! Måtte ingen av oss oppleve det :smiley-angelic001

18. Mamsi88 Andre møte med forumet

Wow! Det var oppklarende. Fikk meg pulsklokke rett før jeg ble gravid og den lå stabilt med hvilepuls på 55 og begynte plutselig å stige ca med 1 hver dag og er nå oppe i 71. Ser nå den begynte å stige ca litt etter jeg ble gravid:happy:

• Liker Liker x 1
  19. Stjernefrø Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Krysser å håper på det beste :)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  20. Håndballmamma * Lykke * Novemberskattene 2014 <3 Påskekyllingene 2020

God morgen alle. I dag er jeg oppe grytidlig for å kjøre min søster til flyplassen.
    Jeg har såååå lyst på en energidrikk men di er proppet med koffein :grumpy:

Del denne siden