Skravletråd

En tråd i 'April 2020' startet av Mams32, 30 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mams32 Forelsket i forumet Marsboere 2020

Selv om det er tidlig, er det greit med en skravletråd!
    Her kan vi skravle i vei, både om graviditeten og andre ting!
    Så er du tankefull, glad, bekymret, frustrert, håpefull, lykkelig eller hva som helst, alt som er ønskelig å dele, få det ut !!

• Liker Liker x 1
  2. Moderator Kristin Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Så god idé. Ingen grunn til å ikke skravle nå:D

3. 1991solsikke Flørter med forumet

Lurt med en sånn tråd :) For min del kan jeg opplyse om at det er SYKT vanskelig å fokusere på jobb for tiden!! :O helt drøyt, føler meg som verdens verste ansatt disse tider :p Andre som sliter med konsentrasjonen?

• Enig Enig x 2
  4. Majamor Flørter med forumet

Akkurat samme her :sorry: Vanskelig å få gjort ferdig alt jeg skulle gjort, trøtt og tankekjør hele tiden

5. Strikkoman Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Synes det er vanskelig å holde tett på spiren i magen. Har lyst å skrike det ut! men andre dele av meg har lyst å holde det tett og la det være min og min kjæres hemmelighet en god stund❤️

6. 1991solsikke Flørter med forumet

ja, det er fryktelig slitsomt :O

7. Sitronjenta Flørter med forumet Vi som prøver :)

Akkurat det samme her! Er ganske ny i jobben, men klarer ikke å la være å sitte og gjespe :p Det vil si, jeg gjesper når jeg ikke raper eller går på do for å fise (mye luft, ja!). Veldig slitsomt. Håper på mindre trøtthet og luft i magen etter hvert :p

8. Sitronjenta Flørter med forumet Vi som prøver :)

Enig. Eller, jeg har fortalt det til et par nære venninner allerede. Men jeg vil si det til ALLE! Og det kan jeg ikke :p

• Liker Liker x 1
  9. 1991solsikke Flørter med forumet

Hahaha kjenner meg igjen :p :p enig med deg! Må tenke meg om hver morgen før jeg finner klær, noe som bare antyder til å være bittelitt stramt rundt magen er helt umulig å bruke akkurat nå! Både mtp at jeg ser langt på vei ut, pluss ubehagelig :-D

• Liker Liker x 1
  10. Sitronjenta Flørter med forumet Vi som prøver :)

Sååå godt å høre at jeg ikke er alene om den lufta! :p Haha, huff! :p

• Morsom Morsom x 1
  11. mrsmama Flørter med forumet

Jeg har ferie frem til 8 august, gleder meg ikke til å starte opp.

Ny jobb 1 juni så rakk bare jobbe 1 mnd før lang sommerferie og graviditet!
    Blir vel greit når man kommer i rutine får jeg håpe :)

12. 1991solsikke Flørter med forumet

det hjelper litt å være i jobb ja, tiden går litt fortere når det skjer litt i løpet av dagen, men det kommer selvsagt an på formen! er du i god form? :) Men forstår godt at du ikke gleder deg til å starte opp altså, ferie er jo som kjent best ;)

13. LSB Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Rolig på skravlefronten foreløpig! Hva gjør dere i kveld?

14. AlleGodeTingErFire Flørter med forumet

Ser på TV med kjæresten som ligger å stryker meg på magen❤️

• Hjertelig Hjertelig x 3
  15. 1991solsikke Flørter med forumet

jeg var alene hjemme i går kveld med en unormalt trassig 1 åring :O Gikk fint å legge seg, men bråvåkner av to hunder på utsiden som står å bjeffer HØYT. Normalt sett roer han seg fint igjen, men i går brukte jeg flere timer :O aldri opplevd før, og helt ærlig fikk jeg helt angst av tanken på at jeg har en til i magen allerede..:p

• Enig Enig x 1
  16. 1991solsikke Flørter med forumet

17. LSB Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Sånn er det av og til.. går nok bra på et vis likevel

18. 1991solsikke Flørter med forumet

joda, normalt sett er det harmoni i hjemmet, men jeg reagerer annerledes nå på sånne kvelder en hva jeg gjor før jeg ble gravid. naturlig nok med hormoner og tanker om søsken og endret familiedynamikk :)

19. LSB Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Oi, ser svaret mitt ble litt rart uten emojis (brukte mobilen) - var ikke meningen å virke så "avvisende" :p

Skjønner deg veldig godt, vi har det sånn her også. Vi gleder oss masse til å bli tobarnsforeldre, men noen kvelder når jenta vår nekter å sove og bare trasser, og hunden heller ikke er 100% rolig, så blir vi litt stresset - klarer vi enda en?? :D Men det skal nok gå bra, tenker jeg! :)

• Liker Liker x 1
  20. Mams32 Forelsket i forumet Marsboere 2020

Dere klarer dere så fint så! Det å ha små barn (og flere samtidig) er hektisk en stund, men fint likevel. Iallefall å være to om det! Alle blir slite i blandt, men tror ingen får mer en de kan klare. Mesteparten av alle dager går fint, men de dagene/stundene ungen nekter å sove og er full av trass og en såvidt klarer å holde øynene oppe selv, er utfordrende!

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden