Skravletråd

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
Selv om det er tidlig, er det greit med en skravletråd!
Her kan vi skravle i vei, både om graviditeten og andre ting!
Så er du tankefull, glad, bekymret, frustrert, håpefull, lykkelig eller hva som helst, alt som er ønskelig å dele, få det ut !!
 
Så god idé. Ingen grunn til å ikke skravle nå:D
 
Lurt med en sånn tråd :) For min del kan jeg opplyse om at det er SYKT vanskelig å fokusere på jobb for tiden!! :O helt drøyt, føler meg som verdens verste ansatt disse tider :p Andre som sliter med konsentrasjonen?
 
Lurt med en sånn tråd :) For min del kan jeg opplyse om at det er SYKT vanskelig å fokusere på jobb for tiden!! :O helt drøyt, føler meg som verdens verste ansatt disse tider :p Andre som sliter med konsentrasjonen?
Akkurat samme her :sorry: Vanskelig å få gjort ferdig alt jeg skulle gjort, trøtt og tankekjør hele tiden
 
Synes det er vanskelig å holde tett på spiren i magen. Har lyst å skrike det ut! men andre dele av meg har lyst å holde det tett og la det være min og min kjæres hemmelighet en god stund❤️
 
Lurt med en sånn tråd :) For min del kan jeg opplyse om at det er SYKT vanskelig å fokusere på jobb for tiden!! :O helt drøyt, føler meg som verdens verste ansatt disse tider :p Andre som sliter med konsentrasjonen?

Akkurat det samme her! Er ganske ny i jobben, men klarer ikke å la være å sitte og gjespe :p Det vil si, jeg gjesper når jeg ikke raper eller går på do for å fise (mye luft, ja!). Veldig slitsomt. Håper på mindre trøtthet og luft i magen etter hvert :p
 
Synes det er vanskelig å holde tett på spiren i magen. Har lyst å skrike det ut! men andre dele av meg har lyst å holde det tett og la det være min og min kjæres hemmelighet en god stund❤️
Enig. Eller, jeg har fortalt det til et par nære venninner allerede. Men jeg vil si det til ALLE! Og det kan jeg ikke :p
 
Akkurat det samme her! Er ganske ny i jobben, men klarer ikke å la være å sitte og gjespe :p Det vil si, jeg gjesper når jeg ikke raper eller går på do for å fise (mye luft, ja!). Veldig slitsomt. Håper på mindre trøtthet og luft i magen etter hvert :p

Hahaha kjenner meg igjen :p :p enig med deg! Må tenke meg om hver morgen før jeg finner klær, noe som bare antyder til å være bittelitt stramt rundt magen er helt umulig å bruke akkurat nå! Både mtp at jeg ser langt på vei ut, pluss ubehagelig :-D
 
Hahaha kjenner meg igjen :p :p enig med deg! Må tenke meg om hver morgen før jeg finner klær, noe som bare antyder til å være bittelitt stramt rundt magen er helt umulig å bruke akkurat nå! Både mtp at jeg ser langt på vei ut, pluss ubehagelig :-D

Sååå godt å høre at jeg ikke er alene om den lufta! :p Haha, huff! :p
 
Jeg har ferie frem til 8 august, gleder meg ikke til å starte opp.

Ny jobb 1 juni så rakk bare jobbe 1 mnd før lang sommerferie og graviditet!
Blir vel greit når man kommer i rutine får jeg håpe :)
 
Jeg har ferie frem til 8 august, gleder meg ikke til å starte opp.

Ny jobb 1 juni så rakk bare jobbe 1 mnd før lang sommerferie og graviditet!
Blir vel greit når man kommer i rutine får jeg håpe :)
det hjelper litt å være i jobb ja, tiden går litt fortere når det skjer litt i løpet av dagen, men det kommer selvsagt an på formen! er du i god form? :) Men forstår godt at du ikke gleder deg til å starte opp altså, ferie er jo som kjent best ;)
 
Rolig på skravlefronten foreløpig! Hva gjør dere i kveld?
 
jeg var alene hjemme i går kveld med en unormalt trassig 1 åring :O Gikk fint å legge seg, men bråvåkner av to hunder på utsiden som står å bjeffer HØYT. Normalt sett roer han seg fint igjen, men i går brukte jeg flere timer :O aldri opplevd før, og helt ærlig fikk jeg helt angst av tanken på at jeg har en til i magen allerede..:p
 
jeg var alene hjemme i går kveld med en unormalt trassig 1 åring :O Gikk fint å legge seg, men bråvåkner av to hunder på utsiden som står å bjeffer HØYT. Normalt sett roer han seg fint igjen, men i går brukte jeg flere timer :O aldri opplevd før, og helt ærlig fikk jeg helt angst av tanken på at jeg har en til i magen allerede..:p

Sånn er det av og til.. går nok bra på et vis likevel
 
Sånn er det av og til.. går nok bra på et vis likevel
joda, normalt sett er det harmoni i hjemmet, men jeg reagerer annerledes nå på sånne kvelder en hva jeg gjor før jeg ble gravid. naturlig nok med hormoner og tanker om søsken og endret familiedynamikk :)
 
joda, normalt sett er det harmoni i hjemmet, men jeg reagerer annerledes nå på sånne kvelder en hva jeg gjor før jeg ble gravid. naturlig nok med hormoner og tanker om søsken og endret familiedynamikk :)

Oi, ser svaret mitt ble litt rart uten emojis (brukte mobilen) - var ikke meningen å virke så "avvisende" :p

Skjønner deg veldig godt, vi har det sånn her også. Vi gleder oss masse til å bli tobarnsforeldre, men noen kvelder når jenta vår nekter å sove og bare trasser, og hunden heller ikke er 100% rolig, så blir vi litt stresset - klarer vi enda en?? :D Men det skal nok gå bra, tenker jeg! :)
 
Oi, ser svaret mitt ble litt rart uten emojis (brukte mobilen) - var ikke meningen å virke så "avvisende" :p

Skjønner deg veldig godt, vi har det sånn her også. Vi gleder oss masse til å bli tobarnsforeldre, men noen kvelder når jenta vår nekter å sove og bare trasser, og hunden heller ikke er 100% rolig, så blir vi litt stresset - klarer vi enda en?? :D Men det skal nok gå bra, tenker jeg! :)

Dere klarer dere så fint så! Det å ha små barn (og flere samtidig) er hektisk en stund, men fint likevel. Iallefall å være to om det! Alle blir slite i blandt, men tror ingen får mer en de kan klare. Mesteparten av alle dager går fint, men de dagene/stundene ungen nekter å sove og er full av trass og en såvidt klarer å holde øynene oppe selv, er utfordrende!
 
Back
Topp