Skravletråd

En tråd i 'April 2020' startet av Mams32, 30 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Godt det går bedre :) når får du svar på gårsdagens prøve tror du?

2. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Den ligger til arbeid nå, så i løpet av ettermiddag. :)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  3. Lillemy26 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Dere som har murringer. Har dere det i hele magen? Jeg kjenner mest på høyre side. Har det noe med eggstokken på høyre side å gjøre tro?

4. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

HCG lå på rundt 800, så en god fordobling ila 48 timer - helt etter boka. :)

• Hjertelig Hjertelig x 3
  5. AnLinnea Elsker forumet Himmelbarn Påskekyllingene 2020

Jeg kjenner det i hele livmoren. Litt som lette menssmerter. Varer i 1-2 min. Gjerne rett etter jeg har lagt meg for kvelden.

• Liker Liker x 1
  6. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Åååh så bra :D :D er du mer rolig nå?

7. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Mja, ser litt mer realistisk på ting kanskje. Og håper at hvis det først skal gå gærent, så kan det gå gærent nå og ikke i uke 13!

Men jeg har ømme pupper, er kvalm og spotter bare brunt, så jeg er ganske rolig. Kald.

8. 1991solsikke Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Det er klart, jo tidligere jo bedre hvis en først er så uheldig å miste. Du har gode graviditetstegn ja, det hjelper nok på :) Krysser fingrene for at sporingen stopper helt snart :)

9. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Dag 2 hvor jeg våkner opp og er veldig lite kvalm. Det har pleid å svinger litt fra dag til dag på intensiteten, men dette var drøyt føler jeg. Blir nervøs for at noe har skjedd :nailbiting::nailbiting:

10. Stjernefrø Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Jeg fikk time når jeg er 12+4, fikk også beskjed om at blodprøvene som skal tas ikke kan tas før 12+0 :)

11. Stjernefrø Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Hvor langt på vei er du nå? Har litt samme tanker som deg men jeg lurer på om symptomene har avtatt litt her mtp at jeg er i uke 10 nå (9+3) :)

12. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Er bare 7+3, så venter bare på at det skal bli verre her :hilarious:

• Liker Liker x 1
  13. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 Junilykke2018 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Jeg er bare 6 uker og er ikke kvalm. Med forrige var jeg ganske kvalm fram til uke 11 så snudde det. Så kan jo krysse fingrene for at det snur og at du blir mindre kvalm fremover:)

14. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Noe fler som sliter med å tisse? :hungover:
    Har så.vondt i livmor når jeg våkner, regner med det er pga full blære, men kommer bare noen dråper. Sjeldent jeg får skikkelig strøm lenger.

15. Stjernefrø Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Du har ikke uvi da? :)

16. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Har ikke tenkt det engang, kan det være det?
    Trodde det var pga.slapp muskulatur ifb graviditeten

17. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Uvi opptrer gjerne atypisk under graviditet. Greit å få sjekket ut. :)

18. Mille32 Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Gjesp! En hel uke på jobb før det er helg igjen :arghh:
    Har dere gjort noe kjekt i helga?

19. Stjernefrø Glad i forumet Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Jeg ville hvertfall sjekka det :)

20. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Har veldig grumsete urin også. Æsj. Håper virkelig ikke det er det.. får kjøpe urinprøve glass i dag og levere til legen i morgen. Er det veldig hastverk å få det avklart? Blir så nervøs her :oops:

Del denne siden