Skravletråd

Jeg kuppa jo hele tråden her i går, det var ikke meningen. :shy:

Det går bedre nå, spotter bare. Så jeg er fortsatt gravid. I dag kommer jeg til å sjekke resultatene etter gårsdagens prøve ca annethvert minutt. :p
Godt det går bedre :) når får du svar på gårsdagens prøve tror du?
 
Dere som har murringer. Har dere det i hele magen? Jeg kjenner mest på høyre side. Har det noe med eggstokken på høyre side å gjøre tro?
 
Dere som har murringer. Har dere det i hele magen? Jeg kjenner mest på høyre side. Har det noe med eggstokken på høyre side å gjøre tro?
Jeg kjenner det i hele livmoren. Litt som lette menssmerter. Varer i 1-2 min. Gjerne rett etter jeg har lagt meg for kvelden.
 
Åååh så bra :D :D er du mer rolig nå?
Mja, ser litt mer realistisk på ting kanskje. Og håper at hvis det først skal gå gærent, så kan det gå gærent nå og ikke i uke 13!

Men jeg har ømme pupper, er kvalm og spotter bare brunt, så jeg er ganske rolig. Kald.
 
Mja, ser litt mer realistisk på ting kanskje. Og håper at hvis det først skal gå gærent, så kan det gå gærent nå og ikke i uke 13!

Men jeg har ømme pupper, er kvalm og spotter bare brunt, så jeg er ganske rolig. Kald.
Det er klart, jo tidligere jo bedre hvis en først er så uheldig å miste. Du har gode graviditetstegn ja, det hjelper nok på :) Krysser fingrene for at sporingen stopper helt snart :)
 
Dag 2 hvor jeg våkner opp og er veldig lite kvalm. Det har pleid å svinger litt fra dag til dag på intensiteten, men dette var drøyt føler jeg. Blir nervøs for at noe har skjedd :nailbiting::nailbiting:
 
Når er vanlig å få første legetime? Jeg fikk ikke time hos legen før i uke 14 fordi at blodprøver ikke kunne tas før uke 12 og hadde ikke ledig mellom 12 og 14.... mener jeg hadde mye tidligere med første, men det er jo så lenge siden:rolleyes:
Jeg fikk time når jeg er 12+4, fikk også beskjed om at blodprøvene som skal tas ikke kan tas før 12+0 :)
 
Dag 2 hvor jeg våkner opp og er veldig lite kvalm. Det har pleid å svinger litt fra dag til dag på intensiteten, men dette var drøyt føler jeg. Blir nervøs for at noe har skjedd :nailbiting::nailbiting:
Hvor langt på vei er du nå? Har litt samme tanker som deg men jeg lurer på om symptomene har avtatt litt her mtp at jeg er i uke 10 nå (9+3) :)
 
Jeg er bare 6 uker og er ikke kvalm. Med forrige var jeg ganske kvalm fram til uke 11 så snudde det. Så kan jo krysse fingrene for at det snur og at du blir mindre kvalm fremover:)
 
Noe fler som sliter med å tisse? :hungover:
Har så.vondt i livmor når jeg våkner, regner med det er pga full blære, men kommer bare noen dråper. Sjeldent jeg får skikkelig strøm lenger.
 
Gjesp! En hel uke på jobb før det er helg igjen :arghh:
Har dere gjort noe kjekt i helga?
 
Back
Topp