Skravletråd

Hvordan var fargen?
Hadde selvsagt blitt bekymret selv, men jeg har opplevd det. Da jeg ventet nr 4 fikk jeg blod under dotørk rundt samme tid. Det var lyserødt, ble litt mørkere ila helga og ble brunt på søndagen. da var det også ganske mye i trusa.
Jeg har alle notatene mine i FF, så derfor husker jeg det veldig godt.

Krysser fingrene for at du opplever akkurat det samme:Heartred
Åånei! Det er alltid forferdelig med blødninger i svangerskapet :( husk at mange har små (og store forsåvidt) blødninger uten at det betyr noe :)
Virker som det har gitt seg nå. Håper det bare en «du skal ikke ta noe for gitt»-blødning. :smiley-angelic001
 
Jeg lastet ned den i går! Helt fantastisk ❤️
Ja, den er så! Har ikke brukt den tidligere, men likte den veldig godt :) Jeg måtte trikse litt med termindatoen for å få den til å stemme hvor langt jeg har kommet, så måtte sette termin 3 dager før :)
 
Virker som det har gitt seg nå. Håper det bare en «du skal ikke ta noe for gitt»-blødning. :smiley-angelic001
Huff, vi trenger ikke de blødningene! Tar ikke en eneste dag for gitt :rolleyes: jubler hver kveld jeg legger meg at alle dobesøkene har gått fint for seg :hilarious:
 
Huff, vi trenger ikke de blødningene! Tar ikke en eneste dag for gitt :rolleyes: jubler hver kveld jeg legger meg at alle dobesøkene har gått fint for seg :hilarious:
Nei, det gjør ikke jeg heller. Syns det er skikkelig vanskelig å planlegge langt fram i tid, da det er potensielt masse forbehold å ta, men ingen andre enn en håndfull vet at da kan jeg være flere måneder på vei.

For eksempel leirskole i februar. Jeg er antakelig en av de som skal dra, men da kan jeg være 6-7 mnd. Og det skal selvsagt avgjøres nå!
 
Anbefaler dere alle til å bruke Graviditet+ appen :) fantastiske bilder og du kan se hvor stort embryoet/fosteret er nå og hvis du trykker på det ser du hvordan det beveger seg :Heartred
Jeg lastet den ned tidligere i dag, spennende å følge med på :rolleyes:
 
Noen av dere som følger med på hvilepulsen? Min har ligget veldig stabilt siden første positive test men i dag hadde den gått ned hele 3 hakk og jeg er bekymret :eek:
Ja, men jeg ble livredd av det:wideyed: Var ganske stabil, men så gikk den litt opp og ned. Sånt blir jeg sprø av, for man kan jo sjekke heeele tiden. Så tok av meg fitbiten. Nå går jeg heller med vanlig klokke;) Er ikke mindre gravid av den grunn:p
 
Nei, det gjør ikke jeg heller. Syns det er skikkelig vanskelig å planlegge langt fram i tid, da det er potensielt masse forbehold å ta, men ingen andre enn en håndfull vet at da kan jeg være flere måneder på vei.

For eksempel leirskole i februar. Jeg er antakelig en av de som skal dra, men da kan jeg være 6-7 mnd. Og det skal selvsagt avgjøres nå!
Enig! Vi legger planer langt frem i tid på jobben og det er vanskelig å late som jeg skal være med på noe av det neste år :oops: ønsker likevel mer enn alt at dette skal gå veien, så får alle andre planer komme i andre rekke!
 
Ja, men jeg ble livredd av det:wideyed: Var ganske stabil, men så gikk den litt opp og ned. Sånt blir jeg sprø av, for man kan jo sjekke heeele tiden. Så tok av meg fitbiten. Nå går jeg heller med vanlig klokke;) Er ikke mindre gravid av den grunn:p
Vurderer å ta av min også en periode, bare for å slippe de der bekymringene :p
 
Alltid like gøy å bytte uke og få et nytt bilde :happy: du har vell kommet så langt at din faktisk ligner på en baby?
Ja nå er jeg 9+0 i morgen, det er sykt! Jeg går å tenker mye på MA, neste TUL kan ikke komme fortere :nailbiting:
 
Anbefaler dere alle til å bruke Graviditet+ appen :) fantastiske bilder og du kan se hvor stort embryoet/fosteret er nå og hvis du trykker på det ser du hvordan det beveger seg :Heartred
Jeg bruker også den, sykt bra app :D kjekt å se litt bedre bilder av fosteret på så tidlig stadie!
 
Det er sant :) når ble din MA oppdaget?
Var på TUL 8+0. Da var hjerterytmen til embryoet uregelmessig og svak. Tilbake på kontroll 8+5 og da hadde det stoppet. Cytotec er det verste jeg har vært med på! Måtte ingen av oss oppleve det :smiley-angelic001
 
Jepp, men jeg har høy hvilepuls til vanlig. Rundt 83-88. Nå er den nede i 73-75.
Med det sagt så er jeg overrasket da jeg trodde pulsen skulle stige og ikke synke når man var gravid..
Har lest et tilfelle der ei dame ikke skjønte bæret når hvilepulsen plutselig steg over noen dager. Det viste seg da at hun var gravid.

Men jeg er ikke bekymret;):)

Wow! Det var oppklarende. Fikk meg pulsklokke rett før jeg ble gravid og den lå stabilt med hvilepuls på 55 og begynte plutselig å stige ca med 1 hver dag og er nå oppe i 71. Ser nå den begynte å stige ca litt etter jeg ble gravid:happy:
 
Var på TUL 8+0. Da var hjerterytmen til embryoet uregelmessig og svak. Tilbake på kontroll 8+5 og da hadde det stoppet. Cytotec er det verste jeg har vært med på! Måtte ingen av oss oppleve det :smiley-angelic001
Krysser å håper på det beste :)
 
God morgen alle. I dag er jeg oppe grytidlig for å kjøre min søster til flyplassen.
Jeg har såååå lyst på en energidrikk men di er proppet med koffein :grumpy:
 
Back
Topp