Skravletråd

Jeg hadde en nedtur for en mnd. Siden hvor jeg prøvde å snu det og se lyst på det, at jeg snart ble gravid, det måtte jo gå en gang! Så jeg gikk på eBay og kjøpte et par søte klesplagg :angelic: og de kom rett etter positiv test! Så det var jo perfekt :hilarious:
Ellers er dette første, så vi mangler jo absolutt alt!
 
Jeg kikker på babyklær igjen og sambo bare flirer av meg:p vi har igrunnen det meste vi trenger etter storesøster, men vi må ha ny bilstol, jeg ønsker meg ei skikkelig ammepute denne ganga, og så trenger vi mer ullklær i de minste størrelsene.
Vi har det meste vi også, men dumme meg har solgt masse babytøy (som en haug med fin ull) og gitt masse bort og annet pga trodde ikke fikk mannen på en til :) men masse av dyre ting har jeg heldigvis ikke fått bort helt enda. Kommer til å kjøpe brukt ulltøy som pleier Å være like fint ❤️
 
Jeg får en nevø nå i høst, og har handlet litt til han. Nå vurderer jeg å ikke gi alt jeg har handlet til han.. Hehe. Og strikker litt om. Nøytrale farger sånn for sikkerhets skyld. Testet igjen i dag, den er fortsatt positiv. Men jeg merker så lite, annet enn litt murring. Så jeg forstår ikke helt at det skal stemme.
 
Vi har ingenting av utstyr og klær, men jeg tør ikke skaffe noe enda. Selv om jeg tror jeg mister all selvkontroll om jeg kommer over babyklær på butikker :hilarious: Best å unngå kjøpesenter med det første
 
Rett over 900 innlegg! Bare rett over 4000 innlegg igjen føre skjultgruppe!:hilarious:
 
Hva skal man skravle om da :hilarious: Fortalte min mor nyheten i går kveld, det endte med en krangel der begge gråt.. Så trist at man ikke får den reaksjonen man håper på. Jeg håper kanskje at det blir mer gledelig om noen uker da. Er det noen av dere andre som gruer seg litt for å fortelle til familie ?
 
Da må vi bare fortsette å skrive da.

Her skjedde det noe, så denne kom to ganger.
 
Hva skal man skravle om da :hilarious: Fortalte min mor nyheten i går kveld, det endte med en krangel der begge gråt.. Så trist at man ikke får den reaksjonen man håper på. Jeg håper kanskje at det blir mer gledelig om noen uker da. Er det noen av dere andre som gruer seg litt for å fortelle til familie ?

Åh, så leit at det ble sånn. Sender deg en god klem :Heartred Jeg gruer meg litt til å fortelle det til faren min, for han hadde visst akkurat sagt til søsteren min at han håpte jeg venter med barn til jeg er frisk. Jeg har en kronisk sykdom som jeg aldri kommer til å bli frisk fra, så vet ikke om han mener at jeg aldri burde få barn :confused004 Har jo bestemt oss for å prøve og alt i samråd med lege, så jeg får vel bare forklare det når vi forteller han om graviditeten
 
Åh, så leit at det ble sånn. Sender deg en god klem :Heartred Jeg gruer meg litt til å fortelle det til faren min, for han hadde visst akkurat sagt til søsteren min at han håpte jeg venter med barn til jeg er frisk. Jeg har en kronisk sykdom som jeg aldri kommer til å bli frisk fra, så vet ikke om han mener at jeg aldri burde få barn :confused004 Har jo bestemt oss for å prøve og alt i samråd med lege, så jeg får vel bare forklare det når vi forteller han om graviditeten

Hvis det er kronisk så blir jo du ikke frisk, så da kan du heller ikke vente :yuck: Jeg ville nå tatt det med en klype salt, for etterhvert så blir nyheten sikkert tatt godt i mot ;)
 
Åh, så leit at det ble sånn. Sender deg en god klem :Heartred Jeg gruer meg litt til å fortelle det til faren min, for han hadde visst akkurat sagt til søsteren min at han håpte jeg venter med barn til jeg er frisk. Jeg har en kronisk sykdom som jeg aldri kommer til å bli frisk fra, så vet ikke om han mener at jeg aldri burde få barn :confused004 Har jo bestemt oss for å prøve og alt i samråd med lege, så jeg får vel bare forklare det når vi forteller han om graviditeten
Gratulerer med graviditeten frisk eller ei! Ei god mor kommer du nok til å bli uansett <3
 
Hva skal man skravle om da :hilarious: Fortalte min mor nyheten i går kveld, det endte med en krangel der begge gråt.. Så trist at man ikke får den reaksjonen man håper på. Jeg håper kanskje at det blir mer gledelig om noen uker da. Er det noen av dere andre som gruer seg litt for å fortelle til familie ?

Så trist at du fikk den reaksjonen :( håper de klarer å glede seg med deg etterhvert

Gruer meg ikke til å fortelle familien, de fleste vet det allerede. Gruer meg mer til å fortelle det på jobb, ikke for at de blir sure. Men har termin midt i den travleste tiden på jobb så tror de blir litt stressa
 
Hva skal man skravle om da :hilarious: Fortalte min mor nyheten i går kveld, det endte med en krangel der begge gråt.. Så trist at man ikke får den reaksjonen man håper på. Jeg håper kanskje at det blir mer gledelig om noen uker da. Er det noen av dere andre som gruer seg litt for å fortelle til familie ?

Kan jeg spørre om hvorfor hun reagerte sånn??
Så trist.....

:Heartred
 
Er i Gdansk, noen som har noen tips å komme med?
Reiser hjem torsdag, og onsdag tenkte vi en tur til sopot! :D
 
Kan jeg spørre om hvorfor hun reagerte sånn??
Så trist.....

:Heartred

Jeg har en datter på 3 år fra før, og det er ikke så lenge siden jeg og kjæresten ble sammen. I tillegg har jeg slitt psykisk lenge. Jeg jobber med det hver dag og har vært en veldig god mamma til datteren min selv om jeg har slitt. Tror hun reagerte sånn fordi hun er bekymret. :(
 
Jeg har en datter på 3 år fra før, og det er ikke så lenge siden jeg og kjæresten ble sammen. I tillegg har jeg slitt psykisk lenge. Jeg jobber med det hver dag og har vært en veldig god mamma til datteren min selv om jeg har slitt. Tror hun reagerte sånn fordi hun er bekymret. :(

Uff, så tøft å likevel få en sånn reaksjon, uansett om det er godt ment eller ikke Vil ikke tru at det gjør det noe enklere for deg :(
 
Er det egentlig 40+2 eller 40+3 som er et svangerskap i Norge? Har født to barn allerede, men husker ikke :hilarious: ifølge Preglife-appen er det 40+3 men noen bruker vel 40+2? o_O
 
Åh, så leit at det ble sånn. Sender deg en god klem :Heartred Jeg gruer meg litt til å fortelle det til faren min, for han hadde visst akkurat sagt til søsteren min at han håpte jeg venter med barn til jeg er frisk. Jeg har en kronisk sykdom som jeg aldri kommer til å bli frisk fra, så vet ikke om han mener at jeg aldri burde få barn :confused004 Har jo bestemt oss for å prøve og alt i samråd med lege, så jeg får vel bare forklare det når vi forteller han om graviditeten
Jeg har også en kronisk sykdom. Fikk den påvist etter nr 3 kom til verden, og vi tenkte ikke vi skulle få flere. Men så kom denne overraskelsen.... Vi som familie klarer aldeles utmerket å ha barn, tross min lidelse. Jeg er fremdeles i 100% jobb, men ingen vet hvordan sykdomsforløpet blir fremover. Og selvsagt krever det mer på hjemmebane med barn. Men så lenge familien fungerer bra (mannen er helt super), så går det fint. Barna har aldri lid noen nød og får all den kjærlighet de har behov for. Drit i hva faren din sier, og svar han heller tilbake!
 
Da tror jeg at jeg har svart på nesten alle trådene her inne:hilarious:
 
Back
Topp