Skravletråd

Veldig reduksjon på godteri her. Spiste litt hver dag,min synd i livet :angelic: Men nå er jeg så kvalm at ingenting frister utenom falt lakris. Og det skal vi ikke ha så mye av. Så.... Det er skikkelig kjedelig altså. Jeg liker godteriet mitt!
 
Noen som reagerer på enkelte lukter her? Jeg er på tur med svigers, og hver gang svigermor tenner en røyk kommer maten min opp. Greier heller ikke å plukke opp etter hunden uten å kjempe en kamp mot mageinnholdet, noe som aldri har vært et problem før. Vi endte opp med å fortelle svigers at jeg er gravid, så nå går hun ut i skogen for å røyke, og holder seg unna meg en liten stund etterpå :hilarious:
 
Noen som reagerer på enkelte lukter her? Jeg er på tur med svigers, og hver gang svigermor tenner en røyk kommer maten min opp. Greier heller ikke å plukke opp etter hunden uten å kjempe en kamp mot mageinnholdet, noe som aldri har vært et problem før. Vi endte opp med å fortelle svigers at jeg er gravid, så nå går hun ut i skogen for å røyke, og holder seg unna meg en liten stund etterpå :hilarious:
Ikke foreløpig, men røyklukt er veldig vanlig å reagere på. Venninne av men tok langdistanse buss da hun var gravid og dama som satt ved siden av nektet å sette seg et annet sted etter at hun hadde vært ute å røykt og ikke reiste hun seg så venninna mi fikk gå ut heller. Hun måtte halvveis klatre over henne.. Rakk det ikke og spydde ned dama
 
Ikke foreløpig, men røyklukt er veldig vanlig å reagere på. Venninne av men tok langdistanse buss da hun var gravid og dama som satt ved siden av nektet å sette seg et annet sted etter at hun hadde vært ute å røykt og ikke reiste hun seg så venninna mi fikk gå ut heller. Hun måtte halvveis klatre over henne.. Rakk det ikke og spydde ned dama

Det hørtes grusomt ut :hungover:
 
Ikke foreløpig, men røyklukt er veldig vanlig å reagere på. Venninne av men tok langdistanse buss da hun var gravid og dama som satt ved siden av nektet å sette seg et annet sted etter at hun hadde vært ute å røykt og ikke reiste hun seg så venninna mi fikk gå ut heller. Hun måtte halvveis klatre over henne.. Rakk det ikke og spydde ned dama
Hun fikk hva hun fortjente :hilarious: Altså røykedama.
 
Samme her. Spiser vanligvis lavkarbo, null sukker. Ble mer karbo før jeg ble gravid og da tar det helt av nå, men skal gå over til moderat lk igjen.

Jeg er ikke helt på lavkarbo, mer lavkarbo syklus, så jeg har mer karb de dagene jeg trener bein eller løper, og lav på karb de dagene jeg trener annet. Aldri hatt noe stort behov for sukker annet enn en gang i blant. Men nå må jeg jobbe hardt med disiplinen kjenner jeg. Laget meg sukkerfri brownies av sjokoladeprotein, havremel, sukrin gold, kesam etc i kveld for å få bukt med søtsuget ellers tror jeg at jeg hadde gått på den sjokoladeplata til dattra mi som ligger i kjøleskapet :p
 
Noen som reagerer på enkelte lukter her? Jeg er på tur med svigers, og hver gang svigermor tenner en røyk kommer maten min opp. Greier heller ikke å plukke opp etter hunden uten å kjempe en kamp mot mageinnholdet, noe som aldri har vært et problem før. Vi endte opp med å fortelle svigers at jeg er gravid, så nå går hun ut i skogen for å røyke, og holder seg unna meg en liten stund etterpå :hilarious:
Reagerer også på røyk, men syns det lukter pyton når jeg ikke er gravid også. Nå tenker jeg at jeg har en unnskyldning for å klage litt ekstra haha
 
Ikke foreløpig, men røyklukt er veldig vanlig å reagere på. Venninne av men tok langdistanse buss da hun var gravid og dama som satt ved siden av nektet å sette seg et annet sted etter at hun hadde vært ute å røykt og ikke reiste hun seg så venninna mi fikk gå ut heller. Hun måtte halvveis klatre over henne.. Rakk det ikke og spydde ned dama
Velfortjent når ikke røykedama tok bedre hensyn:hilarious:
 
Da har jeg booka time til TUL likevel! Det så ikke ut som vi fikk det til dette svangerskapet heller, men så oppdaga jeg en liten lokalpraksis en knapp time hjemmefra. Da går det plutselig an uten at vi må ta oss fri en hel dag fra jobb pga lang reisevei. Passelig spent her jeg sitter, jeg har per nå ingen graviditetssympyomer og er livdredd for MA. Nøyaktig ei uke til tul i dag.
 
I morgen reiser meg og mannen på kjærestetur til Kos i Hellas❤ skal bli veldig godt å komme oss vekk, bare oss to (les tre:hilarious:)!
 
Da har jeg booka time til TUL likevel! Det så ikke ut som vi fikk det til dette svangerskapet heller, men så oppdaga jeg en liten lokalpraksis en knapp time hjemmefra. Da går det plutselig an uten at vi må ta oss fri en hel dag fra jobb pga lang reisevei. Passelig spent her jeg sitter, jeg har per nå ingen graviditetssympyomer og er livdredd for MA. Nøyaktig ei uke til tul i dag.
Så spennende :)
 
Tusen takk! Håper på det :happy:
Uffda! Håper jeg slipper det :hilarious: kommer sikkert kvalmen hivd over meg der nede nå da:hilarious: haha
Kan være du slipper kvalme :) jeg har ikke vært plaget med det med mine 2 tidligere svangerskap
 
Ja, veldig. Jeg håper virkelig vi får se et bankende hjerte, men er forberedt på det verste også.
Krysser fingrene for en sprell levende "bønne"? :p Er vell det de ser ut som nå?
Aldri gått på tidlig ultralyd, synes det er håreisende at det skal være så dyrt.. hvorfor skal man vente til uke 18/19 med å vite noe..:confused:
 
Kan være du slipper kvalme :) jeg har ikke vært plaget med det med mine 2 tidligere svangerskap

Ja, håper på det!
Hvordan er formen så langt?:happy:
 
Ja, håper på det!
Hvordan er formen så langt?:happy:
Denne gangen er jeg litt mer trøtt, litt bedre luktesans, reagerte på maten for første gang i dag, øm pupp. Hadde forrige uke litt liga smerter(livmoren vokste) jeg er mellom 6+3 og 6+ 6 nå.
Hvordan er det med formen din?
 
Krysser fingrene for en sprell levende "bønne"? :p Er vell det de ser ut som nå?
Aldri gått på tidlig ultralyd, synes det er håreisende at det skal være så dyrt.. hvorfor skal man vente til uke 18/19 med å vite noe..:confused:
Jeg er helt enig! Jeg merker jeg bekymrer meg enormt for MA denne gangen, så derfor spanderer vi på oss en tul når reiseveien plutselig ble halvert. Sist ofra jeg ikke sånt en tanke en gang! Forrige sv.skap hadde jeg mye pkager allerede fra uke 6, så siden jeg nå er symptomfri (kun ømme pupper) har jeg vondt for å tro at vi vinner lotteriet to ganger. Det er jo bare for godt til å være sant, så jeg håper virkelig vi får se en dansende bønne inni der, og slipper nedslående beskjeder.
 
Back
Topp