Skravletråd

Så koselig! Håper været holder seg så en kan forsette med bading da :D
Blir jo fin aldersforskjell mellom barna da!:happy:

Bare en tur til Gdansk med venninna mi til søndag, blir til toradag! Gleder meg veldig til deg. Ellers foreløpig stille og rolig :rolleyes:

Ja tror det blir en grei aldersforskjell :happy:

Ah, det hørtes kjempemoro ut, Gdansk er en fin by :D
 
Ja tror det blir en grei aldersforskjell :happy:

Ah, det hørtes kjempemoro ut, Gdansk er en fin by :D

Ja, vært der en gang før! Så det blir deilig! Bare å komme deg litt vekk :rolleyes:

Vært der før? Noen tips?:happy:
 
:happy093Nå jubler jeg, fikk det bekreftet med clearblue med uke indikator! Den lyste gravid 1-2 som stemmer helt med når eggløsningen var og når samleie var.. etter 15 tester så tror jeg at jeg skal slutte å teste.. det holder med bekreftelse nå.
 
Ja var der for noen år siden. Hmm vi var en tur i sopot ihvertfall, veldig koselig plass :happy: fin strand å bade på om været er fint

Ja, vi håper været er med oss så vi kan ha en dag i Sopot:happy:
 
Flere som fortsatt tester? :angelic: Føler liksom jeg MÅ se at den blir sterkere og sterkere for å stole på at det går rette veien. Men pga gjenglemte tester :facepalm: har jeg først testet med babyplan tidlig strips, så vanlig strips, og nå RFSU test ofte strips samt clearblue vanlig stav o_O skulle egentlig kjøpe clearblue ukeindikator, men røska med meg feil clearblue på apoteket :banghead: så tror jeg kjøper 2pk clearblue ukeindikator idag :D:angelic:
 
Flere som fortsatt tester? :angelic: Føler liksom jeg MÅ se at den blir sterkere og sterkere for å stole på at det går rette veien. Men pga gjenglemte tester :facepalm: har jeg først testet med babyplan tidlig strips, så vanlig strips, og nå RFSU test ofte strips samt clearblue vanlig stav o_O skulle egentlig kjøpe clearblue ukeindikator, men røska med meg feil clearblue på apoteket :banghead: så tror jeg kjøper 2pk clearblue ukeindikator idag :D:angelic:

Yesss! Testa daglig til nå :hilarious:
Har egentlig lyst til å slutte, men det er jo Morro å se de bli sterkere! Så tror jeg gir meg hvis jeg får 3+ på digital til helga, er da 5+0 på søndag! :rolleyes:
Hvor langt er du på vei nå?
 
Vi bor på Vestlandet og kjørte sørover til Palmekysten og min familie i går. 8 timer i bil med en toåring gikk over all forventning- igjen. Snuppa er et unikum i bilen, tålmodig som få selv om hun ikke får sove. Nå venter noen travle, men mest late dager med feiring av toårsdag, besøke familie, dyreparken, båtliv og strandliv om været blir sånn tålig. Blir spennende å se om vi klarer å holde lilleknotten skjult for de fleste, eller om vi blir avslørt de neste tre ukene!
 
Yesss! Testa daglig til nå :hilarious:
Har egentlig lyst til å slutte, men det er jo Morro å se de bli sterkere! Så tror jeg gir meg hvis jeg får 3+ på digital til helga, er da 5+0 på søndag! :rolleyes:
Hvor langt er du på vei nå?
Hva tester du med for å få 5+? Jeg sliter fortsatt med å tro på det og vurderer en test til bare for sjekke:rolleyes: får ikke tatt noen tul heller, så da er testing sikreste tegnet på at jeg faktisk er travid fortsatt.. Har knapt stikkinger eller ubehag lenger så jeg blir litt stressa av det.
 
Yesss! Testa daglig til nå :hilarious:
Har egentlig lyst til å slutte, men det er jo Morro å se de bli sterkere! Så tror jeg gir meg hvis jeg får 3+ på digital til helga, er da 5+0 på søndag! :rolleyes:
Hvor langt er du på vei nå?

Haha jeg også! Men pga forskjellige merker er det jo umulig å sammenligne.. så føler meg fortsatt usikker på om de blir sterkere. RFSU sine er jo håpløse :(
Haha jeg tenker også 3+ på digital blir siste :D fikk 1-2 på fredag, da var jeg ca 4+0, så idag er jeg ca 4+4 :happy: tenkte kanskje prøve en imorgen, og en til helga
 
Hva tester du med for å få 5+? Jeg sliter fortsatt med å tro på det og vurderer en test til bare for sjekke:rolleyes: får ikke tatt noen tul heller, så da er testing sikreste tegnet på at jeg faktisk er travid fortsatt.. Har knapt stikkinger eller ubehag lenger så jeg blir litt stressa av det.

Jeg sliter også med å tro på det, for jeg synes også stikkingene osv har dabbet av! Skal først til tul etter ferien, om 5 lange uker :nailbiting:
 
Hva tester du med for å få 5+? Jeg sliter fortsatt med å tro på det og vurderer en test til bare for sjekke:rolleyes: får ikke tatt noen tul heller, så da er testing sikreste tegnet på at jeg faktisk er travid fortsatt.. Har knapt stikkinger eller ubehag lenger så jeg blir litt stressa av det.

Clearblue digital med ukesindikator , de er lism "kontroll testene" mine :hilarious: så når den viser 3+ i uker, så blir den ikke sterkere, og da har jeg i hvert fall et godt utgangspunkt tenker jeg da :rolleyes:
 
Haha jeg også! Men pga forskjellige merker er det jo umulig å sammenligne.. så føler meg fortsatt usikker på om de blir sterkere. RFSU sine er jo håpløse :(
Haha jeg tenker også 3+ på digital blir siste :D fikk 1-2 på fredag, da var jeg ca 4+0, så idag er jeg ca 4+4 :happy: tenkte kanskje prøve en imorgen, og en til helga

Ja, blir litt vanskelig å sammenligne da ja....
Og "heldigvis" er jo rfsu helt håpløse, så kan ikke bruke disse altså! Sett flere som har brukt cb ved siden av de, og den er super sterk med rfsu er veldig svak.....:wtf:

Spennende med tester, men også skummelt!!:hilarious:
 
Ja, blir litt vanskelig å sammenligne da ja....
Og "heldigvis" er jo rfsu helt håpløse, så kan ikke bruke disse altså! Sett flere som har brukt cb ved siden av de, og den er super sterk med rfsu er veldig svak.....:wtf:

Spennende med tester, men også skummelt!!:hilarious:

Ja CB sin ble heldigvis fin og sterk i morges! Og den har jeg to av, så blir vel å ta den siste om et par dager :D men digital som går fra 1-2, 2-3 og 3+ har jeg nok mest tillit til :angelic:
 
Ja CB sin ble heldigvis fin og sterk i morges! Og den har jeg to av, så blir vel å ta den siste om et par dager :D men digital som går fra 1-2, 2-3 og 3+ har jeg nok mest tillit til :angelic:

Helt enig! De er på en måte "kontrollen" :hilarious:
Også er det jo deilig å se "gravid" lyse mot en :angelic:
 
Flere som fortsatt tester? :angelic: Føler liksom jeg MÅ se at den blir sterkere og sterkere for å stole på at det går rette veien. Men pga gjenglemte tester :facepalm: har jeg først testet med babyplan tidlig strips, så vanlig strips, og nå RFSU test ofte strips samt clearblue vanlig stav o_O skulle egentlig kjøpe clearblue ukeindikator, men røska med meg feil clearblue på apoteket :banghead: så tror jeg kjøper 2pk clearblue ukeindikator idag :D:angelic:

Føler for å teste hver gang jeg tisser :hilarious: Tok første test søndag morgen og har tatt tre til etter det. Cb digital sier allerede 3+ så er vel strengt tatt ikke noen grunn til å teste mer :rolleyes:
 
Ja
Flere som fortsatt tester? :angelic: Føler liksom jeg MÅ se at den blir sterkere og sterkere for å stole på at det går rette veien. Men pga gjenglemte tester :facepalm: har jeg først testet med babyplan tidlig strips, så vanlig strips, og nå RFSU test ofte strips samt clearblue vanlig stav o_O skulle egentlig kjøpe clearblue ukeindikator, men røska med meg feil clearblue på apoteket :banghead: så tror jeg kjøper 2pk clearblue ukeindikator idag :D:angelic:

Ja:facepalm: Nå har min mann bedt meg om å slutte med testingen, det har jo ingenting å si fra eller til. Men jeg tror liksom ikke helt på det, så greit med en dobbeltsjekk liksom
 
Clearblue digital med ukesindikator , de er lism "kontroll testene" mine :hilarious: så når den viser 3+ i uker, så blir den ikke sterkere, og da har jeg i hvert fall et godt utgangspunkt tenker jeg da :rolleyes:
Jeg var på apoteket i stad og kjøpte en med ukesindikator som jeg tenker å ta i morra. Jeg er 5+0 i dag, så da bør jeg jo få 3+. Forrige gang var jeg allerede kvalm på denne tida så da var det ikke så mye tvil...
 
Jeg vil helst teste hver dag :joyful: mest for bare å forsikre meg om at jeg fortsatt er gravid. Men prøver å holde meg til en gang i blant :angelic:
 
Jeg var på apoteket i stad og kjøpte en med ukesindikator som jeg tenker å ta i morra. Jeg er 5+0 i dag, så da bør jeg jo få 3+. Forrige gang var jeg allerede kvalm på denne tida så da var det ikke så mye tvil...

Spennende! Når tenker du å ta den?:woot:
 
Back
Topp