Skravletråd

God helg alle marsmammaer! ❤
 
God helg :)
 
God helg
Noen som har noen spennende planer?
 
Legen fant ikke hjertelyd på fredag. Og jordmor fant ikke i dag. Heldigvis hadde hun et lite ultralydapparat så vi fikk se en aktiv liten krabat inni der alikevel :D
Har vært litt bekymret i helgen :p
 
Legen fant ikke hjertelyd på fredag. Og jordmor fant ikke i dag. Heldigvis hadde hun et lite ultralydapparat så vi fikk se en aktiv liten krabat inni der alikevel :D
Har vært litt bekymret i helgen :p
Så fantastisk!
 
Jeg tror jeg fant hjertelyd med doppler i går kveld og kjente samtidig bevegelse :D
 
Her har det ikke vært mye skravling i det siste :bookworm:
Hva holder folk på med om dagen? Synes dere tiden går fort eller sakte nå?
 
Her har det ikke vært mye skravling i det siste :bookworm:
Hva holder folk på med om dagen? Synes dere tiden går fort eller sakte nå?
Tror det ender opp med litt skravling i en del andre tråder, at vi sporer av litt gitt
 
Enig - tiden flyr fort! Det nærmer seg permisjonstid med stormskritt
 
Føler at tiden går mye fortere nå som jeg har vært sykmeldt en uke, enn hva jeg gjorde da jeg var i jobb :playful: sikker noe med innstilling og da, tenkte at «oi nå har jeg så god tid hver dag for å få gjort unna ting» men så bruker jeg jo mye tid på andre ting også, spiser lange frokoster, ser på god morgen Norge, sover/slumrer litt osv :hilarious: så den gjøremålslisten jeg skrev for denne uka på mandag er ikke halvferdig en gang :hilarious: må prøve å være litt mer strukturert neste uke dersom jeg skal ha noe håp om å bli ferdig med alt før baby kommer :happy:
 
Back
Topp