*skravletråd

Flere som har kjent livmoren utenpå magen? Er 8+1 i dag og kjente en tydelig kant i magen, kan dette være livmoren?

Jeg trodde man skulle bli bedre og bedre jo nærmere man nærmet seg uke 12? Jeg blir kvalmere og kvalmere, spes når jeg er i bevegelse. :bored:

Jeg trodde man skulle bli bedre og bedre jo nærmere man nærmet seg uke 12? Jeg blir kvalmere og kvalmere, spes når jeg er i bevegelse. :bored:
Samme her! Vil jo så gjerne være aktiv å prøve å hjelpe til hjemme, men da må jeg jo legge meg i fosterstilling

Flere som har kjent livmoren utenpå magen? Er 8+1 i dag og kjente en tydelig kant i magen, kan dette være livmoren?

Nei, men kjenner etter innimellom. Er 9+2 og andre gangs. Men tror likevel d er litt tidlig enda. Mener den kryper over bekkenet i uke 12/13 ca :happy:

Nei, men kjenner etter innimellom. Er 9+2 og andre gangs. Men tror likevel d er litt tidlig enda. Mener den kryper over bekkenet i uke 12/13 ca :happy:
Det var på morgenen når blæra var full og jeg bøyde meg fremover så mulig den fikk litt press på seg oppover :)

Jeg kjenner at livmoren står høyere når jeg bøyer meg veldig fremover. Morsomt:joyful:.
Allerede lagt på meg 3 kilo, var veldig flink til å småspise i desember/jula:(.

Hei jenter.
Tenkte det var på tide å hilse på gjengen her. Kunne ikke se noen presentasjonstråd
Er gravid med barn nr 2. Har en jente fra før. Vi har brukt mange år på å bli gravid igjenn, så dette føles helt uvirkelig, hormoner, medisiner, operasjon og ivf.. 7. gang vi satt inn embyo denne gang!! Og endelig var testen positiv. Har lite symptomer denne gang i forhold til sist, veldig trett, og litt treigt i magen.. Noen dager litt antydning til kvalme.. Sist gang lå jeg på sofaen/senga og ble sykmldt.. Nesten så jeg tror testen var feil og jeg bare innbille dette.. Har en UL time på Onsdag, så jeg bare håper tiden går fort og jeg får jeg et bittelite bankende hjerte da ❤️

Hei jenter.
Tenkte det var på tide å hilse på gjengen her. Kunne ikke se noen presentasjonstråd
Er gravid med barn nr 2. Har en jente fra før. Vi har brukt mange år på å bli gravid igjenn, så dette føles helt uvirkelig, hormoner, medisiner, operasjon og ivf.. 7. gang vi satt inn embyo denne gang!! Og endelig var testen positiv. Har lite symptomer denne gang i forhold til sist, veldig trett, og litt treigt i magen.. Noen dager litt antydning til kvalme.. Sist gang lå jeg på sofaen/senga og ble sykmldt.. Nesten så jeg tror testen var feil og jeg bare innbille dette.. Har en UL time på Onsdag, så jeg bare håper tiden går fort og jeg får jeg et bittelite bankende hjerte da ❤️

Velkommen og gratulerer så mye!! :Heartred

Hvis du ser på festet innlegg "våre viktigste tråder" finner du presentasjonstråden :happy:

Hei jenter.
Velkommen inn hit og Gratulerer med spiren :Heartred

Der var siste rest av jula ute... og siste rest av energi for kvelden brukt opp :rendeer Har tatt en hel dag å få den ut :smiley-angelic006
Mannen på kveldsvakt så er høy tv-faktor på stua.. kjenner litt på smådårlig samvittighet men kan leve med det i kveld :angelic:
Kvalmen er også overlevbar og har klart med uten kvalmestillende hele dagen - frem til nå.. blitt et par turer på do da.. utrolig festlig å henge over den imens diverse barn dundrer på døra og bare måååååå spørre om noe som ikke kan vente noen minutter :bored::android: :eek:

Back
Topp