*skravletråd

Ja, om natta. Eller i dusjen. Angrer etter ca 20 min
Ja, flere ganger daglig :hilarious: I dag kjenner jeg lite uten, men mye mulig det bare er en dag med lite kvalme:bored:
Var så enormt kvalm i mårres at jeg tok de på, kjenner ubehag innimellom, men igjen blir jeg usikker på om de funker eller ikke, så har litt lyst å ta de av og sjekke, men jeg vil ikke falle helt sammen pga kvalme heller... ooo dilemma :D haha

Var så enormt kvalm i mårres at jeg tok de på, kjenner ubehag innimellom, men igjen blir jeg usikker på om de funker eller ikke, så har litt lyst å ta de av og sjekke, men jeg vil ikke falle helt sammen pga kvalme heller... ooo dilemma :D haha
De dagene jeg har vært mer kvalm har jeg merket forskjellen ca 15-20 min etter at jeg har tatt de av. Og de har hjulpet igjen ila 10 min synes jeg :)

Oppdatering: Nå har jeg hatt de av i ca 1 time, og ble skikkelig kvalm igjen. Så jeg er overbevist; de hjelper. Mye!

Nå er jeg overbevist om at denne reisen er over.. Mensensmertene er virkelig ikke til å ta feil av.. Forventer å blø mye innen kort tid

Jeg er så kvalm, det er uvant!
Første svangerskap var helt uten kvalme..

Var helt utslitt i kveld, så sovnet 8:30... Nå er jeg våken 23:30 og får ikke sove igjen.... Gleden med hormoner :hilarious:

Noen som tar av seabands bare for å se om det er noe forskjell? usikker på om jeg tør ta de av eller ikke

Tok de av når jeg skulle trene i dag og glemte å ta dd på igjen. Er helt ok nå. Men må nok få de på i morgen tidlig! Trening hjalp forresten veldig på kvalmen. Kjente ingenting og glemte hele kvalmen mens jeg holdt på. Slitsomt å komme seg dit og komme i gang men det var verdt det.

Skal fly hjem til jul nå straks, og kjenner kvalmen komme krypende... :wideyed: Det finnes fortsatt papirposer på flyene, sant?

Brukte de en del sist sv.skap. syns de funka jeg. Hadde nok ikke turt ta de av :wtf: haaaater å være kvalm :arghh:

Noen som vet hvordan det ligger ann med skjult forum? :)
Edit: Fant ut!

Noen som fikk med seg tv2 hjelper deg episoden om bilstoler? Fikk ikke sett den desverre. Noen som vil dele?

Back
Topp