*skravletråd

En tråd i 'August 2019' startet av Conamore, 26 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Tror vi trenger en slik en her! Siden bare mannen min veit om dette har jeg ingen å snakke med det om.... annet en dere

• Liker Liker x 3
  2. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

20181127_073340.jpg
    Må selvfølgelig teste litt, iblant, fremdeles :laughing002
    Ble veldig glad for stigningen i morgest :happy:

Siden det er så mange som opplever at de mister, særlig i første svangerskap, så klarer jeg ikke å la være å bli litt bekymret.
    Det kommer til å bli noen lange måneder framtil man selv blir å kjenne liv inni magen :nailbiting:

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

Jeg tror at så lenge du har stigning og kommer deg over 5+0, så er det mer normalt at det går bra enn at det går dårlig! :)

4. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

Takk for betryggende ord! Blir litt paranoid av å lese så mange historier her inne :wideyed:
    Det SKAL gå bra! :dummy:

5. Eplebit Elsker forumet Sensommerbarna 2019

jaa, vet du! Man skal ikke grave seg ned i bekymringer! Jeg var litt sånn på tuppene frem til ikm, men så slappet jeg mere av etter det! Jeg tenker at det er ca null en kan gjøre for å kontrollere dette her uansett, og man må bare tørre å stole på at kroppen gjør jobben. Blir det en SA, så er det jo som regel med god grunn! :) Det høres kanskje kynisk ut, men kroppene våre rydder jo opp i det som ikke er godt nok- hvilket jeg synes er godt å vite. Og vi ER gravide, noe som betyr at det mest sannsynelig vil gå bra! ❤️❤️❤️

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  6. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hva gjør dere i dag da ? Første morgenen på lenge jeg ikke har testet :p

7. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Jeg er på jobb... og nyser og nyser! Ikke forkjølet, er nok den lille celleklumpen i livmoren som lager trøbbel. Sjefen har nabokontoret og er en som er livredd for å bli syk. Prøver å skylde på allergi.

8. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Også prøver jeg å ikke bekymre meg over murring i livmoren. Det er jo normalt ikke sant?!

9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Haha typisk! Jeg og nyser noe helt SYKT

10. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Helt normalt :)

11. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Jeg sverger at jeg snart faller av stolen.

Om 1 time skal jeg ta blodprøve og måle hcg .

12. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

Lykke til :cat:

13. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Takk. 1. Prøve tatt. Kjennes så godt å gjøre noe. Ellers går jeg jo bare å venter og venter, livredd hver gang jeg tørker meg etter å ha vært på do.

14. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

Skjønner det godt ❤ Får håpe du klarer å slappe litt mer av når du ser stigningen på HCG prøven

15. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Satser på det. Ny prøve på fredag og legetime mandag.

16. Ccaa Elsker forumet Sensommerbarna 2019 Sensommerbarna 2016

Hadde mye murringer i 4. -6. Uke med førstemann :)

• Liker Liker x 1
  17. Ccaa Elsker forumet Sensommerbarna 2019 Sensommerbarna 2016

Synes det er spennende med en ny graviditet, men jeg hater å gå gravid... synes det er kjedelig, skummelt, koselig, har ingen kontroll.

18. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Lykke til. Når får du svar?

19. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Helt enig... skulle ønske jeg visste hvordan det gikk inni magen

20. Conamore Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Sensommerbarna 2019

Skal måle hvor mye den stiger så tar ny på fredag. Har legetime kl 13 på mandag så jeg regner med jeg får svar da

Del denne siden