Ja, om natta. Eller i dusjen. Angrer etter ca 20 minNoen som tar av seabands bare for å se om det er noe forskjell? usikker på om jeg tør ta de av eller ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, om natta. Eller i dusjen. Angrer etter ca 20 minNoen som tar av seabands bare for å se om det er noe forskjell? usikker på om jeg tør ta de av eller ikke
Ja, flere ganger dagligNoen som tar av seabands bare for å se om det er noe forskjell? usikker på om jeg tør ta de av eller ikke
I dag kjenner jeg lite uten, men mye mulig det bare er en dag med lite kvalme
Ja, om natta. Eller i dusjen. Angrer etter ca 20 min
Var så enormt kvalm i mårres at jeg tok de på, kjenner ubehag innimellom, men igjen blir jeg usikker på om de funker eller ikke, så har litt lyst å ta de av og sjekke, men jeg vil ikke falle helt sammen pga kvalme heller... ooo dilemmaJa, flere ganger dagligI dag kjenner jeg lite uten, men mye mulig det bare er en dag med lite kvalme
![]()
De dagene jeg har vært mer kvalm har jeg merket forskjellen ca 15-20 min etter at jeg har tatt de av. Og de har hjulpet igjen ila 10 min synes jegVar så enormt kvalm i mårres at jeg tok de på, kjenner ubehag innimellom, men igjen blir jeg usikker på om de funker eller ikke, så har litt lyst å ta de av og sjekke, men jeg vil ikke falle helt sammen pga kvalme heller... ooo dilemmahaha
Huff, så trist :/ Håper du tar feilNå er jeg overbevist om at denne reisen er over.. Mensensmertene er virkelig ikke til å ta feil av.. Forventer å blø mye innen kort tid
Jeg er og kvalm! Var ikke det med de to første. Veldig rartJeg er så kvalm, det er uvant!
Første svangerskap var helt uten kvalme..

Venter på at Tamara skal oppretteKan vi følge status på skjult noe sted? Venter vi på moderator bare?![]()

Noen som tar av seabands bare for å se om det er noe forskjell? usikker på om jeg tør ta de av eller ikke
Skal fly hjem til jul nå straks, og kjenner kvalmen komme krypende...Det finnes fortsatt papirposer på flyene, sant?
Var så enormt kvalm i mårres at jeg tok de på, kjenner ubehag innimellom, men igjen blir jeg usikker på om de funker eller ikke, så har litt lyst å ta de av og sjekke, men jeg vil ikke falle helt sammen pga kvalme heller... ooo dilemmahaha
haaaater å være kvalm 
Nå er jeg overbevist om at denne reisen er over.. Mensensmertene er virkelig ikke til å ta feil av.. Forventer å blø mye innen kort tid

Ligger på sumo?Noen som fikk med seg tv2 hjelper deg episoden om bilstoler? Fikk ikke sett den desverre. Noen som vil dele?