*skravletråd

Håper nestemann er litt lettere:woot: Så mye enklere å øve seg på knuter på venninnene mine sine barn som.er lette som gjør :smiley-angelic005
Min veltet 6kg på 6ukerskontrollen også, så elastisk bæresjal rakk vi ikke mye av heller akkurat :rolleyes:
Jeg har alltid hatt en utbryterkonge :D Så håper på en som ikke prøver å gå ut av sjalet fra 3 mnds alder denne gang!
Her var mini så liten ved fødsel, men det ble ikke så mye brukt. Gikk over til vevd når han var 3 mnd, og ikke sett oss tilbake siden :)

Er det flere bæremammaer her? :)
Mini på 1.5 har nesten totalt bærenekt, sjalene funker ikke lenger. Så nå må selen til de gangene vi er avhengig av bæring. Jeg er dog ikke så fan av det.
Gleder meg til å bære en liten en fra fødsel :Heartred Det fikk jeg ikke med storebror.
Jeg hadde et caboo bæresjal til storesøster, men det ble dessverre ikke brukt så mye, men satser på å få brukt et sjal hyppigere denne gangen :)

Ååå, i natt hadde jeg det værste marerittet! Drømte jeg hadde en SA....og jeg synes det var så flaut å skulle si det til alle, spesielt jordmor/ lege.....

Ååå, i natt hadde jeg det værste marerittet! Drømte jeg hadde en SA....og jeg synes det var så flaut å skulle si det til alle, spesielt jordmor/ lege.....
Åååå... Husker hvor vondt det var å gi beskjed sist jeg hadde bestilt jordmortime og alt. Jeg var så langt nede etter vi mistet den gangen, var såååå klar for at det skulle gå bra. Hater å miste i ettertid, kunne ikke alt som ikke gikk bra bare forsvinne til mensen?

Åååå... Husker hvor vondt det var å gi beskjed sist jeg hadde bestilt jordmortime og alt. Jeg var så langt nede etter vi mistet den gangen, var såååå klar for at det skulle gå bra. Hater å miste i ettertid, kunne ikke alt som ikke gikk bra bare forsvinne til mensen?
Det kan jeg se for meg...Vi var helt sikker på at vi hadde mistet sist gang da jeg hadde vært på ultralyd hos legen og han sa at det så veldig lite ut for «alderen» og at jeg skulle komme tilbake om 2 uker for å se om det levde....ble helt satt ut...Klarte ikke å vente i 2 uker da så bestilte privat ultralyd, men den følelsen var noe av der værste altså, så det å faktisk miste kan jeg ikke forestille meg.....Hvor langt er du på vei nå da? :)

Det kan jeg se for meg...Vi var helt sikker på at vi hadde mistet sist gang da jeg hadde vært på ultralyd hos legen og han sa at det så veldig lite ut for «alderen» og at jeg skulle komme tilbake om 2 uker for å se om det levde....ble helt satt ut...Klarte ikke å vente i 2 uker da så bestilte privat ultralyd, men den følelsen var noe av der værste altså, så det å faktisk miste kan jeg ikke forestille meg.....Hvor langt er du på vei nå da? :)
Husker det var slik med 1 her og, var på ultralyd og de kunne ikke se noe i fostersekken? så måtte forberede meg på at det ikke gikk bra. Kom tilbake 2 uker senere og der lå det en liten bønne som hjertet slo som det skulle med. Aldri vært så lettet i hele mitt liv tror jeg :P
Nei nå er jeg bare 5+3, men om dette skulle gå bra så antar jeg at jeg blir flyttet tilbake en del. Du da?

Husker det var slik med 1 her og, var på ultralyd og de kunne ikke se noe i fostersekken? så måtte forberede meg på at det ikke gikk bra. Kom tilbake 2 uker senere og der lå det en liten bønne som hjertet slo som det skulle med. Aldri vært så lettet i hele mitt liv tror jeg :p
Nei nå er jeg bare 5+3, men om dette skulle gå bra så antar jeg at jeg blir flyttet tilbake en del. Du da?
Det er en utrolig herlig følelse:love7 Jeg er også 5+3 i dag :) kjenner det går litt sent nå i begynnelsen:arghh:

Det er en utrolig herlig følelse:love7 Jeg er også 5+3 i dag :) kjenner det går litt sent nå i begynnelsen:arghh:
Går meget sent:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Jeg har blitt syk og nå, så formen er elendig idag. Men er jo så mye som må gjøres før jul:yuck::yuck:
Er du ferdig med juleforberedelsene?

Går meget sent:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Jeg har blitt syk og nå, så formen er elendig idag. Men er jo så mye som må gjøres før jul:yuck::yuck:
Er du ferdig med juleforberedelsene?
Uff, masse god bedring! Så det hang et skilt k bhg til datteren min at det herjer omgangssyke nå:nailbiting: Det vil vi vertfall ikke ha i hus nå som det nærmer seg jul... Ja vi er ferdige med så og si alle presangene, mangler en..Men vi pleier å vente til lille julaften med å pynte juletre, så vi har igjen å pynte det da :) Hvordan ligger du an da?

Uff, masse god bedring! Så det hang et skilt k bhg til datteren min at det herjer omgangssyke nå:nailbiting: Det vil vi vertfall ikke ha i hus nå som det nærmer seg jul... Ja vi er ferdige med så og si alle presangene, mangler en..Men vi pleier å vente til lille julaften med å pynte juletre, så vi har igjen å pynte det da :) Hvordan ligger du an da?
Høres ut som du er på rett spor da ja.
Her mangler vi å pynte juletreet vi og. Regner med det blir gjort iløpet av uken en gang. Mangler også å kjøpe inn 3 julegaver, ellers er ting i boks håper jeg :)

Høres ut som du er på rett spor da ja.
Her mangler vi å pynte juletreet vi og. Regner med det blir gjort iløpet av uken en gang. Mangler også å kjøpe inn 3 julegaver, ellers er ting i boks håper jeg :)
Det høres jo bra ut :thumleft kjenner det skal bli litt herlig når alt julegreiene er over :santa

Så ligger man på sofaen, kvalmen slår meg. Så mye som skulle vært gjort....

Seabands: bruker dere de på natta og? Tok de av meg for å sove, og nå kom kvalmen som en poltergeist her!

Seabands: bruker dere de på natta og? Tok de av meg for å sove, og nå kom kvalmen som en poltergeist her!

Nå kan ikke jeg svare for denne runden (enda?!) Men jeg sov med de i de verste periodene sist for å døyve den ekstreme kvalmen når jeg våkna midt på natta og for å ta toppen av morgen økten

Nå kan ikke jeg svare for denne runden (enda?!) Men jeg sov med de i de verste periodene sist for å døyve den ekstreme kvalmen når jeg våkna midt på natta og for å ta toppen av morgen økten
Takk for svar! Lurer på om jeg må gjøre det samme selv. Våknet rundt 5 på grunn av kvalmen, er jo helt håpløst når en skal jobbe.

Skjønner ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv men..

Igår hadde jeg en skikkelig fin dag, følte meg skikkelig gravid og var sikker på at dette kom til å gå bra helt til august :)er bare 5+1..

Tenkte på dette med et smil om munnen i dag før jeg gikk inn å googlet symptomer på MA.. Hvorfor skremmer jeg meg selv på den måten? Noen må gi meg en smekk, blir skikkelig irritert på meg selv hver gang jeg skremmer meg selv..

Nå sitter jeg bare å venter på mørkebrun utflod :banghead:

Skjønner ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv men..

Igår hadde jeg en skikkelig fin dag, følte meg skikkelig gravid og var sikker på at dette kom til å gå bra helt til august :)er bare 5+1..

Tenkte på dette med et smil om munnen i dag før jeg gikk inn å googlet symptomer på MA.. Hvorfor skremmer jeg meg selv på den måten? Noen må gi meg en smekk, blir skikkelig irritert på meg selv hver gang jeg skremmer meg selv..

Nå sitter jeg bare å venter på mørkebrun utflod :banghead:
Huff, jeg kjenner meg igjen og det er så dumt! MA er faktisk ganske uvanlig. Og sannsynligvis overrepresentert her inne, for de har gjerne behov for å prate litt anonymt om det. Har ikke så mange andre råd enn å prøve å senke skuldrene,og det som skjer det skjer uansett om vi har vært flinke til å bekymre oss eller ikke ❤️

Noen som tar av seabands bare for å se om det er noe forskjell? usikker på om jeg tør ta de av eller ikke

Back
Topp