Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow da er du flink! Hvor langt på vei er du på juleaften?Jeg har ikke fortalt min mann det enda. Håper å gi han det i gave på julaften om jeg fremdeles er gravid da. Men jeg merker det er vanskelig å ikke si noe![]()
Oj daI dag har mannen blitt sympatigravid tror jeg. Han er mer grinete enn meg![]()
Er kun 4+4 idag så da er jeg vel 6+2 på julaften tenker jegWow da er du flink! Hvor langt på vei er du på juleaften?

Spennende! Er dere aktive prøvere?Er kun 4+4 idag så da er jeg vel 6+2 på julaften tenker jeg![]()
Ja har prøvd i mange år og har en god del sa/kjemisk bak oss, så tør ikke juble for mye. Pleier som regel å miste før uke 6, men har og mistet i uke 11 og 9. Denne gangen blødde jeg i en uke, testene har økt i styrke selvom. Aldri opplevd dette før, så kan jo håpe det er det som skal til for å holde hele veien, men igjen, tar ingenting på forskudd. Får evt be om TUL etter julSpennende! Er dere aktive prøvere?
Åh så leit at veien har vært så lang. Håper dette er terminspire.Ja har prøvd i mange år og har en god del sa/kjemisk bak oss, så tør ikke juble for mye. Pleier som regel å miste før uke 6, men har og mistet i uke 11 og 9. Denne gangen blødde jeg i en uke, testene har økt i styrke selvom. Aldri opplevd dette før, så kan jo håpe det er det som skal til for å holde hele veien, men igjen, tar ingenting på forskudd. Får evt be om TUL etter jul![]()
Jeg antar jeg får det, men har ikke kontaktet lege enda. Tenkte jeg skulle kontakte over helgen om testene fremdeles viser positiv og i alle fall starte med å sjekke HcG stigningen. Om den er som den skal, antar jeg at jeg får en UL på et tidspunkt, men vil ikke tro det blir før i januarÅh så leit at veien har vært så lang. Håper dette er terminspire.
Får du ikke UL før da, pga historikken ?
Man skulle anta at du får da, ja. Er det lang ventetid der du bor ?Jeg antar jeg får det, men har ikke kontaktet lege enda. Tenkte jeg skulle kontakte over helgen om testene fremdeles viser positiv og i alle fall starte med å sjekke HcG stigningen. Om den er som den skal, antar jeg at jeg får en UL på et tidspunkt, men vil ikke tro det blir før i januar![]()
Bor i Bergen, så jeg aner ikke? Antar det er noe ventetid, men kan vel være heldig ogMan skulle anta at du får da, ja. Er det lang ventetid der du bor ?

Åh, satser på det ikke er alt for lang ventetidBor i Bergen, så jeg aner ikke? Antar det er noe ventetid, men kan vel være heldig og![]()
Gratulerer som tante! Har ikke malt som gravid, men malingen jotun sens skal være ok. Jeg personlig hadde nok holdt meg litt i bakgrunnen uansett de første dagene. Gratulerer med nytt hus og, mye gøyI dag overtok vi hus som vi kjøpte for et par måneder siden, har store planer om å pusse opp. Håper formen min holder seg så jeg får bidratt littsambo er veldig forståelsesfull og har lagd plan for hva jeg kan gjøre hvis det blir for slitsom og jeg må sove eller slappe litt ekstra av. Spent på når vi skal begynne å male, har snakket om å bruke Jotun Sens. Noen som har vært med på oppussing når de har gått gravid? Veldig spennende tid fremover. Ble tante i går også
![]()
Takk for detGratulerer som tante! Har ikke malt som gravid, men malingen jotun sens skal være ok. Jeg personlig hadde nok holdt meg litt i bakgrunnen uansett de første dagene. Gratulerer med nytt hus og, mye gøy![]()
mye spennende som skjer fremover
ja, blir nok at jeg holder meg litt unna når vi maler.Sikkert like greitTakk for detmye spennende som skjer fremover
ja, blir nok at jeg holder meg litt unna når vi maler.
håper formen holder seg og du får kost deg med oppussing!Åå, så gøy! Er det mye oppussning dere skal gjør? Har ikke vært gravid under oppussing, men husker når vi skulle male rommet til snuppa så fikk jeg ikke lov av mannen og svigerfar å maleI dag overtok vi hus som vi kjøpte for et par måneder siden, har store planer om å pusse opp. Håper formen min holder seg så jeg får bidratt littsambo er veldig forståelsesfull og har lagd plan for hva jeg kan gjøre hvis det blir for slitsom og jeg må sove eller slappe litt ekstra av. Spent på når vi skal begynne å male, har snakket om å bruke Jotun Sens. Noen som har vært med på oppussing når de har gått gravid? Veldig spennende tid fremover. Ble tante i går også
![]()
knegg: men vet flere som maler med f.eks jotun sens under graviditeten
Gratulerer som tante 
Ja, vi skal gjøre ganske mye. Blir hele huset til slutt, men skal fordele det over noen år. Vi skal begynne med kjøkken og stue nå, deretter blir det 2 soverom tll vårenÅå, så gøy! Er det mye oppussning dere skal gjør? Har ikke vært gravid under oppussing, men husker når vi skulle male rommet til snuppa så fikk jeg ikke lov av mannen og svigerfar å maleknegg: men vet flere som maler med f.eks jotun sens under graviditeten
Gratulerer som tante
![]()
kjenner helgen har tatt på, murringer på venstre side og rosa utflod. Håper alt er bra og at det kun er for at jeg er sliten. Sambo har sagt at jeg må passe på med pause osv, men ikke like lett alltid. Ja, blir nok Jotun sens eller at jeg får andre oppgaver