Ja, føles rart å ønske seg kvalme og det som er. Men det er jo så betryggendeHahah! Det samme sier kjæresten min!
Godt at symptomer er tilbake!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, føles rart å ønske seg kvalme og det som er. Men det er jo så betryggendeHahah! Det samme sier kjæresten min!
Godt at symptomer er tilbake!![]()
Jepp! Min har begynt å si «åååh, så flott, da!!» når jeg sier jeg er kvalm!Ja, føles rart å ønske seg kvalme og det som er. Men det er jo så betryggende![]()

Godt det gikk bra! Den siste der fikk meg til å le godt, høy gjenkjenningsfaktorHuff ja, ullsokker og glatt trapp er en dårlig kombo! Sklei og datt rett på rumpa. Fikk full panikk med hysterisk grining, enda det egentlig ikke var så vondtKlarer å le litt av det nå når testene er sterkere og litt symptomer er på plass igjen. I går tok både stigning og symptomer ferie, så da hadde jeg noia mye av dagen. Humøret og optimismen svinger verre enn i tykkeste pubertettåka. Som kjæresten min sa «dette blir gøy i 9 mnd»
![]()

Trodde jeg skulle takle graviditet som en helt jeg. Men på bare fem dager nå har jeg vært gjennom flere følelser enn det siste året til sammenGodt det gikk bra! Den siste der fikk meg til å le godt, høy gjenkjenningsfaktor![]()

Det er blir nok litt berg-og-dalbane til tider sikkert, men man venner seg heldigvis mer til det etterhvertTrodde jeg skulle takle graviditet som en helt jeg. Men på bare fem dager nå har jeg vært gjennom flere følelser enn det siste året til sammenSpent på hvordan dette skal gå
![]()

Lykke til❤ ser du skrev innlegget rett over kl 00, så har du vært i dag eller er det i morgen du skal?Kjenner jeg har begynt å grue litt for TUL i morgen.. Fikk dårlige nyheter og en cytoteckur etter TUL for 2,5mnd siden, så har vel noe rufsete nerver nåEr «minst» 6+0 i morgen mener jeg, så bør i alle fall være mulig å se noe...

Tusen takk! Jeg har vært i dag, så et bittelite blinkende hjerte, så var definitivt en god opplevelse i motsetning til sist <3Lykke til❤ ser du skrev innlegget rett over kl 00, så har du vært i dag eller er det i morgen du skal?håper uansett at opplevelsen blir god!
Ååh, nå ble jeg rørt! Så koselig❤Tusen takk! Jeg har vært i dag, så et bittelite blinkende hjerte, så var definitivt en god opplevelse i motsetning til sist <3
Ja, det ble vi ogÅåh, nå ble jeg rørt! Så koselig❤
Fikk du ny termin også?

Spiser man ikke salat heller?Mannen,minstemann og jeg skulle spise ute i dag og siden mannen kom dit først fikk han bestille pizza til vi kom...gleda meg veldig på pizza...pizzaen kom på bordet og det var...spekeskinke og salat på den - jeg holdt på å revne og var på gråten, var jo ikke sånn pizza jeg ville ha,det burda jo mannen ha skjønt vel
Vi måtte bestille ny pizza gitt og det tok ei stund før jeg ble blid på mannen igjen...det var den koselige daten liksom
Kan heldigvis le av det nå og mannen er for lengst tilgitt - 8 mnd igjen av hormonella til mannens store glede??![]()
Så koselig! GratulererTusen takk! Jeg har vært i dag, så et bittelite blinkende hjerte, så var definitivt en god opplevelse i motsetning til sist <3

Jo, selvfølgelig! Kan vel spise spekeskinke om den er varmebehandlet også?Spiser man ikke salat heller?![]()

ÅjaJo, selvfølgelig! Kan vel spise spekeskinke om den er varmebehandlet også?
Greia var at jeg hadde sett for meg en pizza med mye digg fyll!![]()
Ja, alt er vel greit så lenge det er varmebehandlet 
Jeg hylgråt fordi vi ikke hadde blåbærpai i dag, og ropte «hvis du ikke engang kan ordne litt pai, hvordan skal dette gå med en baby?!» og han bare «en baby er så mye enklere å deale med enn en fullstendig gal og gravid dame 06.30 på morgenen, babe.» og kysset meg i panna. Og så lo vi. Altså. Herregud!Mannen,minstemann og jeg skulle spise ute i dag og siden mannen kom dit først fikk han bestille pizza til vi kom...gleda meg veldig på pizza...pizzaen kom på bordet og det var...spekeskinke og salat på den - jeg holdt på å revne og var på gråten, var jo ikke sånn pizza jeg ville ha,det burda jo mannen ha skjønt vel
Vi måtte bestille ny pizza gitt og det tok ei stund før jeg ble blid på mannen igjen...det var den koselige daten liksom
Kan heldigvis le av det nå og mannen er for lengst tilgitt - 8 mnd igjen av hormonella til mannens store glede??![]()
Hahhaa, jeg elsker det!Jeg hylgråt fordi vi ikke hadde blåbærpai i dag, og ropte «hvis du ikke engang kan ordne litt pai, hvordan skal dette gå med en baby?!» og han bare «en baby er så mye enklere å deale med enn en fullstendig gal og gravid dame 06.30 på morgenen, babe.» og kysset meg i panna. Og så lo vi. Altså. Herregud!
Jeg føler meg som en IDIOT når jeg klikker sånn, det er så flaut!! Men også litt morsomt!Hahhaa, jeg elsker det!

Jeg klikker fire ganger om dagen. I dag har jeg virkelig prøvd hardt, men var nære på da han ikke ville kjøpe med marsipan fordi HAN ikke liker detJeg føler meg som en IDIOT når jeg klikker sånn, det er så flaut!! Men også litt morsomt!![]()
Ååh så bra da,gratulererTusen takk! Jeg har vært i dag, så et bittelite blinkende hjerte, så var definitivt en god opplevelse i motsetning til sist <3