*skravletråd

Sov dårlig i natt pga en sen dupp i går,så måtte duppe igjen i dag og sov 1,5time - våkna kl 20, så får vel ikke sove i natt heller da:wtf: og vi som skal ha forberedelse til prøveeksamen i morgen :rolleyes:

flere som sliter med å sove på natta?
 
Sov dårlig i natt pga en sen dupp i går,så måtte duppe igjen i dag og sov 1,5time - våkna kl 20, så får vel ikke sove i natt heller da:wtf: og vi som skal ha forberedelse til prøveeksamen i morgen :rolleyes:

flere som sliter med å sove på natta?


Jaaa, sliter med å sove :wtf:
Ikke sovna før rundt 0300 siste uka.. Skikkelig irriterende..
 
Hva gjør man mtp influensavaksine? Jeg har ikke tatt det - bør man ta den, selv om man er i 1. trimester?
 
Hei, August-klubben! Hvordan teller dere uker egentlig? To av appene mine sier : uke 6 (5+6), mens en annen app sier uke 5+6. Det er jo fem fullgåtte, så jeg skjønner tanken om at en er inne i den sjette uken. Det jeg lurer på er hva som er vanlig å si? Sier dere at dere er i uke 5 eller 6 når dere er 5+ et eller annet? :)
 
Hei, August-klubben! Hvordan teller dere uker egentlig? To av appene mine sier : uke 6 (5+6), mens en annen app sier uke 5+6. Det er jo fem fullgåtte, så jeg skjønner tanken om at en er inne i den sjette uken. Det jeg lurer på er hva som er vanlig å si? Sier dere at dere er i uke 5 eller 6 når dere er 5+ et eller annet? :)
Jeg er 4+0 i dag og jeg sier da at jeg er 4 uker på vei - synes det blir lettest også:)
 
Hva er planene i dag?
Her blir det å rydde her og der, så ut og handle de siste julegavene:greet008
Noen som vet om det går an å se jul i blodfjell på nettet? Har så lyst å se den!
 
Hva er planene i dag?
Her blir det å rydde her og der, så ut og handle de siste julegavene:greet008
Noen som vet om det går an å se jul i blodfjell på nettet? Har så lyst å se den!
Så kjekt med juleshopping :santa
Her står luciabolledeig til heving, jeg ligger på sofaen og knasker klementiner før jeg og gutten min skal bake ut bollene :bigsmurf
Elsker førjulstiden:love7
Resten av dagen må jeg vel mote meg litt opp til litt nødvendig vasking:smiley-chores020
 
Hva er planene i dag?
Her blir det å rydde her og der, så ut og handle de siste julegavene:greet008
Noen som vet om det går an å se jul i blodfjell på nettet? Har så lyst å se den!
Her står rødkålen å godgjør seg, etterpå skal jeg lage surkål. Skal også lage kolakaker,oboy kuler,havreflarn og risboller i dag:)
Vi holder også på å rydder i julebua, siden vi skal ha nissefest der neste helg:)
Eneste helga vi bare har minstemann hjemme, så greit å få unna mest mulig!:)
 
Burde rydde og ordne litt.... ligger bare med luftsmerter og kvalme i stede
 
Burde rydde og ordne litt.... ligger bare med luftsmerter og kvalme i stede
Samme her, er sååååå trøtt :sleep002
Har fått ribba i ovnen, må tuttle meg på beina snart og ta et skippertak smiley-chores003
 
Samme her, er sååååå trøtt :sleep002
Har iallefall fått ribba i ovnen, må tuttle meg på beina snart og ta et skippertak smiley-chores003
 
Sniker litt her inne i dag. Testet svak positivt i går og sterkere + positiv digital i dag :nailbiting: 10 dpo / 3+3 i dag. Melder meg inn til uken, hvis jeg kommer over IKM (mandag)

27D15385-C4A4-4105-9F4D-C02361D73655.jpeg

0ABF3122-7527-4F58-AAD4-5D72D1E820D2.jpeg
 
Back
Topp