*skravletråd

Hei :)
Noen som skal på julebord? Jeg skal på 2 stk før jul, og trenger noen gode unnskyldninger for ikke å ta et glass eller to ;) Noen som har gode ideer/ som sliter med samme problemstilling?
Skal på fredag....Men jobber u kirka så slipper unna alkohol forklaringer på vår julebord.
 
Hei :)
Noen som skal på julebord? Jeg skal på 2 stk før jul, og trenger noen gode unnskyldninger for ikke å ta et glass eller to ;) Noen som har gode ideer/ som sliter med samme problemstilling?
Hva med sjåførrollen?:smiley-angelic002
 
Fikk beskjed av en kollega i dag at jeg ser ut som hun gjorde da hun gikk med tvillinger sånn størrelsesmessig. Fy flate. Lettere nivå av stress aktivert! Ekstra spennende med TUL nå! :)
Åhoi!
 
Ja, skikkelig åpenbar mage. Fått flere kommentarer de siste dagene. Jeg er ganske kort og normalt slank i kroppen, så det synes jo godt. Det er jo bare hormonelt at magen er så stor, men jeg klarer ikke slutte å tenke på at det kan være flere inni der etter den kommentaren :woot: jeg var ikke sånn med første i det hele tatt, og da var magen lav og spiss og kledelig, nå er jeg som en badering rundt ribbeina! Kan man ha en ekstra graviditet i ryggen tro? :laughing021:laughing021 Samboer er heelt fascinert av magen, og vi er ganske spente på hva TUL vil vise. Hvordan er symptomene dine nå? Har dere akseptert at dere er gravide og slapp karusellen? :love7

Så artig med mage allerede :) Her føler jeg magen tyter godt også, men er ganske hoven pga medisiner:shifty:


kjekt om det er flere hos deg da:thumleft
 
Last edited:
Hei :)
Noen som skal på julebord? Jeg skal på 2 stk før jul, og trenger noen gode unnskyldninger for ikke å ta et glass eller to ;) Noen som har gode ideer/ som sliter med samme problemstilling?

Folk er nok ganske vandt med at jeg ikke drikker da jeg liker veldig lite av alkohol, men skal på julebord på fredag og har kjøpt alkoholfri vin og skjært bort dette fra etiketten :happy::happy: Får se hvor bra det blir da hehehe! Følte meg ganske lur når jeg holdt på.
 
Hei :)
Noen som skal på julebord? Jeg skal på 2 stk før jul, og trenger noen gode unnskyldninger for ikke å ta et glass eller to ;) Noen som har gode ideer/ som sliter med samme problemstilling?

Jeg skal på fredag og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Har allerede begynt å si på jobb at jeg ikke er så gira.
 
Jeg skal på fredag og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Har allerede begynt å si på jobb at jeg ikke er så gira.
Er den strategien jeg egentlig og tenkte jeg skulle bruke! Googlet og leste at flere har tatt alkoholfri vin over på vanlig vinflaske, så kanskje det er en ide :p

Går seff og an å si man ikke drikker den kvelden , men vi skal ha eget julebord på jobb så føler der blir så synlig da liksom...
 
Er den strategien jeg egentlig og tenkte jeg skulle bruke! Googlet og leste at flere har tatt alkoholfri vin over på vanlig vinflaske, så kanskje det er en ide :p

Går seff og an å si man ikke drikker den kvelden , men vi skal ha eget julebord på jobb så føler der blir så synlig da liksom...
Det kommer jo litt an på hvor dere skal være, men kan du alliere deg med en servitør feks? At du bare får servert alkoholfritt uten at det sies noe om? :)
 
Hei :)
Noen som skal på julebord? Jeg skal på 2 stk før jul, og trenger noen gode unnskyldninger for ikke å ta et glass eller to ;) Noen som har gode ideer/ som sliter med samme problemstilling?

Kjøpte selv flaske alkoholfri sjampanje, så sippet jeg på den hele kvelden. Fikk tilbud om shots, men takket høflig nei å sa jeg hadde nok å drikke. Sneik meg hjem tidlig når promillegrensa til de andre ble høy :p

Googlet litt om unnslyldninger å slikt, og antobiotika unnskyldningen blir fort gjennomskuet. Er kun en type antibiotika som ikke skal kombineres med alkohol, og den er ikke mye brukt slik jeg forsto ;)
 
Ja, har sett at antibiotika fort blir gjennomskuet Kjøper alkoholfri. Vi lager til privat så folk tar med egen drikke. Jeg er med og arrangerer og, så føler derfor det blir ennå mer gjennomskuelig:rolleyes:

Flere som gleder seg til romjulssalg da? De kuppene på sikkert både babyklær og gravidklær:wacky: Jeg velger å være optimisten og heller kose meg når salget kommer :excited001
 
Jeg skal på julebord i morgen. Jeg skal late som ingen ting. Later som jeg nipper til vin til maten, bestiller alkofritt øl i baren og tar med alkoholfri vin i en vanlig vinflaske på vors ;)
 
Heisann! Er på CD 26 i dag og ifølge de fleste appene jeg har sier 3+5 - men gravid og barn appen sier 3+4 og det irriterer meg litt merker jeg:hilarious: virker ikke som at gravid og barn ikke teller med første dag i siste mens, men teller 1 fra CD 2o_O
Når det er så tidlig har 1 dag mye å si altså:hilarious: så tror jeg sier at jeg er 3+5 jeg,til jeg får annen beskjed fra lege:oops:
 
Hei :) jeg og ville si hei her ifta skyggen. Jeg har lest litt her de siste dagene etter de svake streke begynte å vise seg og siden jeg fikk positiv cbd i dag, så tenkte jeg at det var trygt. Håper alt får bra denne gangen. Jeg er på cd27 og babyverden sier jeg er 3+3. Jeg synes det er forvirrende også. Hvordan teller man egentlig ukene?
 
Hei :) jeg og ville si hei her ifta skyggen. Jeg har lest litt her de siste dagene etter de svake streke begynte å vise seg og siden jeg fikk positiv cbd i dag, så tenkte jeg at det var trygt. Håper alt får bra denne gangen. Jeg er på cd27 og babyverden sier jeg er 3+3. Jeg synes det er forvirrende også. Hvordan teller man egentlig ukene?

Har du sjekket at du har tastet inn dataene riktig på appen, for første dag i siste mens?
Er du på cd27, er du jo 3+6 i dag
 
Har du sjekket at du har tastet inn dataene riktig på appen, for første dag i siste mens?
Er du på cd27, er du jo 3+6 i dag
Ja. Slettet og la det til og med inn på nytt :/
Nå la jeg inn tallene i en annen kalkulator og den sa 3+5.
 
Last edited:
Hei :) jeg og ville si hei her ifta skyggen. Jeg har lest litt her de siste dagene etter de svake streke begynte å vise seg og siden jeg fikk positiv cbd i dag, så tenkte jeg at det var trygt. Håper alt får bra denne gangen. Jeg er på cd27 og babyverden sier jeg er 3+3. Jeg synes det er forvirrende også. Hvordan teller man egentlig ukene?
Velkommen
 
Jeg er så sykt kvalm nå i ettermiddag/kveld. Og nå når jeg skal legge meg. Flere som har det slik? Dette er helt nytt for meg
 
Back
Topp