*skravletråd

Godmorgen. Flere som er kvalme? Fikk ligge på sofaen etter frokost og samboer tar bikkje og barn ut på tur. Det er kjærlighet det :hilarious::Heartred forlanger ikke mye :p
 
Godmorgen. Flere som er kvalme? Fikk ligge på sofaen etter frokost og samboer tar bikkje og barn ut på tur. Det er kjærlighet det :hilarious::Heartred forlanger ikke mye :p

Både kvalm men også perioder hvor jeg blir helt ør i hodet, nesten svimmel i sittende posisjon. Måtte legge meg nedpå nå. Innafor med sofa da
 
Både kvalm men også perioder hvor jeg blir helt ør i hodet, nesten svimmel i sittende posisjon. Måtte legge meg nedpå nå. Innafor med sofa da
Ja, helt innafor med sofa. Kroppene våre har det jo travelt!
 
Godmorgen. Flere som er kvalme? Fikk ligge på sofaen etter frokost og samboer tar bikkje og barn ut på tur. Det er kjærlighet det :hilarious::Heartred forlanger ikke mye :p

Småkvalm fra jeg våkner til jeg får i meg frokost. Sist slo det ut som verst i uke 7, så venter bare på det!
Sofan er gull da :)
 
Småkvalm fra jeg våkner til jeg får i meg frokost. Sist slo det ut som verst i uke 7, så venter bare på det!
Sofan er gull da :)

Slo ut som værst her og i uke 7 ca, varte bare 2-3 uker. Håper jeg er like heldig denne gangen småkvalmen er jeg av og på gjennom dagen, d holder jeg ut. Den intense kvalmen er værst
 
Når litt når jeg er sulten. Men sååå trett og ukonsentrert. Barnekoret jeg dirigerer deltok på gudstjenesten idag med sang og ulike oppgaver. Det var så tungt for meg å være tålmodig og konsentrert
 
lusker litt i gangene:computer005 4+1 i dag, men trør ikke juble helt enda.:smiley-ashamed008 Skal måle hcg i morgen
 
20181202_211222.jpg
Jeg er så fornøyd med denne at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv! Legetime i morgen. Da blir det henvisning til TUL.
 
Slo ut som værst her og i uke 7 ca, varte bare 2-3 uker. Håper jeg er like heldig denne gangen småkvalmen er jeg av og på gjennom dagen, d holder jeg ut. Den intense kvalmen er værst

Åh, håper også på det. Sist varte det til 13. uke. Men jeg kastet opp en gang om dagen, og det ble ikke mer. Så jeg dro ingen steder før det var gjort, for da var dagen berga.
 
Hei alle sammen :) Jeg lurer på en ting. Er det flere "pepsiholikere" her inne? Jeg er utrolig glad i pepsi max, og lurer på hva som egentlig er greit å drikke nå med lille nurk i magen? Jeg hadde jo tenkt å kutte helt ut(og prøver det) men det funker så godt mot kvalmen og med et lite glass innimellom. og hva med kaffe? Drikker dere som normalt(med tanken på koffein) Hilsen livredd for å gjøre noe gale

Gratulerer med flott hcg Conamore :D
 
Last edited:
Hei alle sammen :) Jeg lurer på en ting. Er det flere "pepsiholikere" her inne? Jeg er utrolig glad i pepsi max, og lurer på hva som egentlig er greit å drikke nå med lille nurk i magen? Jeg hadde jo tenkt å kutte helt ut(og prøver det) men det funker så godt mot kvalmen og med et lite glass innimellom. og hva med kaffe? Drikker dere som normalt(med tanken på koffein) Hilsen livredd for å gjøre noe gale

Gratulerer med flott hcg Conamore :D
Takk! Jeg drikker 1 til 2 kopper kaffe om dagen . Det er innafor anbefalt mengde.
 
Hei alle sammen :) Jeg lurer på en ting. Er det flere "pepsiholikere" her inne? Jeg er utrolig glad i pepsi max, og lurer på hva som egentlig er greit å drikke nå med lille nurk i magen? Jeg hadde jo tenkt å kutte helt ut(og prøver det) men det funker så godt mot kvalmen og med et lite glass innimellom. og hva med kaffe? Drikker dere som normalt(med tanken på koffein) Hilsen livredd for å gjøre noe gale

Gratulerer med flott hcg Conamore :D

Jeg er pepsoholiker light. Drikker som regel 0,3-0,5 liter per dag. Jeg tenker å tillate meg 1-2 bokser om dagen fremover. Jeg får så vanvittig koffeinhodepine, og da er det bare det som funker. Kaffe drikker jeg så og si aldri, så Pepsi er min kaffe :facepalm:
 
Spørsmål? Andre som syr her? Jeg syr og har så lyst å dele med dere hva jeg syr til babyen, og se hva andre syr, men vil ikke opprette en sy tråd om jeg er den eneste
 
Åh, håper også på det. Sist varte det til 13. uke. Men jeg kastet opp en gang om dagen, og det ble ikke mer. Så jeg dro ingen steder før det var gjort, for da var dagen berga.

Greit når d var rutine på d da! Jeg kasta lite opp, men når jeg gjor var d alltid bad timing skjedd 3 ganger på jobb og alltid når jeg hadde nattevakt. Ikke særlig høy i hatten da nei, på nettene er d såpass rolig og i avd at en hører jo nesten alt
 
Back
Topp