*skravletråd

Blodprøve i dag før jobb, betyr opp tidligere en vanlig...Å så trett jeg er. Jeg sover lite til vanlig, strengt tatt alt for lite...og nå...nå er jeg egentlig bare en zoombi for tiden
 
Blodprøve i dag før jobb, betyr opp tidligere en vanlig...Å så trett jeg er. Jeg sover lite til vanlig, strengt tatt alt for lite...og nå...nå er jeg egentlig bare en zoombi for tiden
Klar for mamma livet, med andre ord ;)
 
Da er TUL nr 2 bestilt :p 3.Januar. Så sjekker før jul og etter nyttår. Det føles greit. Denne blir privat da. Heldigvis er mannen og helt enig.:)
 
Da er TUL nr 2 bestilt :p 3.Januar. Så sjekker før jul og etter nyttår. Det føles greit. Denne blir privat da. Heldigvis er mannen og helt enig.:)

Så bra :)

Vi har også bestilt før og etter jul privat:) kjenner jeg får litt mere roen med det:) og krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)
 
Skulle ønske vi hadde privat i nærheten. Jeg kan ikke reise i 4 timer per vei for ultralyd, blir for heftig
 
Bestilt meg hcgmåling på Volvat idag, det blir mandag og onsdag neste uke. Grugleder meg litt til det.
 
Ønsker skjult forum :) telles innleggene i lekeinnleggene som innlegg ? :p
 
Last edited:
Så bra :)

Vi har også bestilt før og etter jul privat:) kjenner jeg får litt mere roen med det:) og krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)
Godt det ikke er bare oss, da :happy: tenk så heldige vi er (om alt er bra på UL da:dead:) å ha en spire i magen ved jul.:Heartred
 
Jeg å. Var en kamp å få tatt noe blod i dag. Ennå vondt... duste kropp... håper det ikke er alt for må te blodprøver som skal tas i et svangerskap?
Er rutineprøver rundt uke 8-12 ikke noe mer
 
Godt! Tar ofte blodprøver i fra før, og det er meget sjelden de treffer på 1. Forsøk. Blir aldri dårlig...Men det gjør vondt!
Forstår det. Kanskje de kan ringe på anestesi om du tar på sykehuset? Eller veneflonhjelp
 
Forstår det. Kanskje de kan ringe på anestesi om du tar på sykehuset? Eller veneflonhjelp
Har på legekontoret. Anestesien bommer også, sukk...sist brukte de 5 forsøk for å få inn venflon. Men jeg er vant til det og lar de holde på...så lenge de hører på meg når jeg kommer med råd
 
Back
Topp