*skravletråd

Har på legekontoret. Anestesien bommer også, sukk...sist brukte de 5 forsøk for å få inn venflon. Men jeg er vant til det og lar de holde på...så lenge de hører på meg når jeg kommer med råd
Så vondt å ha det slik
 
Fikk du bare tilbud om tul sånn uten videre? Det er bra ass

Jepp, han sa jeg måtte bare ringe å bestille tid til tul i uke 7 for å bekrefte liv. Han gynekologen er jo bare helt fantastisk og da. En sånn skikkelig behagelig type, kunne drukket te i gynstolen hans under undersøkelse liksom
 
Flere enn meg som ikke klarer la være å tenke på fremtiden? Jeg sitter her og skriver lister, ser på inspirasjon til barnerom, leter etter møbler, sjekker opp vogner og kikker eeeenda en gang gjennom navnelista! ❤️ Jeg synes dette er så spennende og frydefullt! ❤️
 
Flere enn meg som ikke klarer la være å tenke på fremtiden? Jeg sitter her og skriver lister, ser på inspirasjon til barnerom, leter etter møbler, sjekker opp vogner og kikker eeeenda en gang gjennom navnelista! ❤️ Jeg synes dette er så spennende og frydefullt! ❤️

Dette gjorde jeg sist, da jeg vae gravid med første. Nå tenker jeg ikke såå veldig mye på d. Har jo mye fra før og babyen blir å sove på vårt rom første årene uansett navn er vel d eneste samboer og meg er litt stressa på, vi har jentenavnet klart, men blir ikke enige på guttenavn.
 
Flere enn meg som ikke klarer la være å tenke på fremtiden? Jeg sitter her og skriver lister, ser på inspirasjon til barnerom, leter etter møbler, sjekker opp vogner og kikker eeeenda en gang gjennom navnelista! ❤️ Jeg synes dette er så spennende og frydefullt! ❤️

Har også begynt å skrive liste over babyutstyr, og lest gjennom anbefalinger på vogner og slikt.
Også har jeg begynt p strikke
 
Har også begynt å skrive liste over babyutstyr, og lest gjennom anbefalinger på vogner og slikt.
Også har jeg begynt p strikke

Skulle ikke sende den :p
... jeg har begynt å strikke enkelte plagg som jeg tenker blir fint å ha. Greit å være ute i god tid der, da det vil ta en del tid å bli ferdig med.
Men skal ikke kjøpe inn noe utstyr før tidligst 2. Semester tenker jeg.

Navn tenker jeg å vente med til etter oul. Men kan fort endre mening der
 
Skulle ikke sende den :p
... jeg har begynt å strikke enkelte plagg som jeg tenker blir fint å ha. Greit å være ute i god tid der, da det vil ta en del tid å bli ferdig med.
Men skal ikke kjøpe inn noe utstyr før tidligst 2. Semester tenker jeg.

Navn tenker jeg å vente med til etter oul. Men kan fort endre mening der

Jaaa, hva tenker du om strikking? Jeg er en skikkelig strikkekjerring, men litt usikker på hva jeg tenker om august og ull? :laughing002
Hva strikker du, og i hvilken garntype? :Heartpink
Ellers tenker jeg som deg, ingen vits å kjøpe så mye før man er godt inn i andre trimester i hvert fall :)
Vi har snakket om navn i et år og laget ei liste, så jeg har jo noen favoritter! Men vi skal ikke vite kjønnet før baby er født, så det vet vi ikke før da :)
 
Flere enn meg som ikke klarer la være å tenke på fremtiden? Jeg sitter her og skriver lister, ser på inspirasjon til barnerom, leter etter møbler, sjekker opp vogner og kikker eeeenda en gang gjennom navnelista! ❤️ Jeg synes dette er så spennende og frydefullt! ❤️

Jeg er så enig med deg ❤️
 
Jaaa, hva tenker du om strikking? Jeg er en skikkelig strikkekjerring, men litt usikker på hva jeg tenker om august og ull? :laughing002
Hva strikker du, og i hvilken garntype? :Heartpink
Ellers tenker jeg som deg, ingen vits å kjøpe så mye før man er godt inn i andre trimester i hvert fall :)
Vi har snakket om navn i et år og laget ei liste, så jeg har jo noen favoritter! Men vi skal ikke vite kjønnet før baby er født, så det vet vi ikke før da :)

Skal strikke klonpelompedress i stl 1-3 måneder, og her jeg bor kan du fint bruke ull fra slutten av august til begynnelsen av juni :laughing002
 
Jaaa, hva tenker du om strikking? Jeg er en skikkelig strikkekjerring, men litt usikker på hva jeg tenker om august og ull? :laughing002
Hva strikker du, og i hvilken garntype? :Heartpink
Ellers tenker jeg som deg, ingen vits å kjøpe så mye før man er godt inn i andre trimester i hvert fall :)
Vi har snakket om navn i et år og laget ei liste, så jeg har jo noen favoritter! Men vi skal ikke vite kjønnet før baby er født, så det vet vi ikke før da :)

Glemte å svare på garntype.
Er den vinterkongledressen i tynn merinoull :happy:
 
Glemte å svare på garntype.
Er den vinterkongledressen i tynn merinoull :happy:

Ok! Så gøy! Jeg tror jeg skal satse på å strikke noe fra 2-3 mnd og oppover, gitt! Her jeg bor er det svært sjeldent behov for ull før i midten av september, noen ganger senere! :) blir stas å strikke til egen baby, altså! ❤️
 
Ok! Så gøy! Jeg tror jeg skal satse på å strikke noe fra 2-3 mnd og oppover, gitt! Her jeg bor er det svært sjeldent behov for ull før i midten av september, noen ganger senere! :) blir stas å strikke til egen baby, altså! ❤️

Ja, det gjør det ❤❤:joyful:
Jeg var egentlig usikker på størrelse, for jeg kunne enten strikke 1-3 måneder eller 6-9 måneder.
Så jeg antar at dressen vil være veldig stor men brukbar i begynnelsen, og at den vil kunne strekkes ut når den brukes. Satser dermed på at den kan brukes opp til 6 måneder
 
Ja, det gjør det ❤❤:joyful:
Jeg var egentlig usikker på størrelse, for jeg kunne enten strikke 1-3 måneder eller 6-9 måneder.
Så jeg antar at dressen vil være veldig stor men brukbar i begynnelsen, og at den vil kunne strekkes ut når den brukes. Satser dermed på at den kan brukes opp til 6 måneder
Lurt! Det meste kan tøyes ganske bra av hjemmestrikken! :)
 
Sniker her inne jeg :bag:
3+3, 9DPO. Håper jeg kan forbli medlem her fremover, men tør ikke håpe helt ennå.

AFD28B31-7A14-4163-BDE1-37E4E09FEA67.jpeg F8E5BAE6-BA93-48B3-AE92-022860298F81.jpeg
 
Jepp, han sa jeg måtte bare ringe å bestille tid til tul i uke 7 for å bekrefte liv. Han gynekologen er jo bare helt fantastisk og da. En sånn skikkelig behagelig type, kunne drukket te i gynstolen hans under undersøkelse liksom
Høres jo helt topp ut. Jeg har hatt med meg babyen på gyn undersøkelse hos min gyn, gikk strålende det. Litt kleint å holde babyen mens han gjorde undersøkelse men han syntes det var hyggelig å hilse på, utenfor magen liksom :hilarious: godt med en behagelig gyn
 
Back
Topp