*skravletråd

Huff ja, ullsokker og glatt trapp er en dårlig kombo! Sklei og datt rett på rumpa. Fikk full panikk med hysterisk grining, enda det egentlig ikke var så vondt :hilarious: Klarer å le litt av det nå når testene er sterkere og litt symptomer er på plass igjen. I går tok både stigning og symptomer ferie, så da hadde jeg noia mye av dagen. Humøret og optimismen svinger verre enn i tykkeste pubertettåka. Som kjæresten min sa «dette blir gøy i 9 mnd» :hilarious:
Godt det gikk bra! Den siste der fikk meg til å le godt, høy gjenkjenningsfaktor :hilarious:

Godt det gikk bra! Den siste der fikk meg til å le godt, høy gjenkjenningsfaktor :hilarious:
Trodde jeg skulle takle graviditet som en helt jeg. Men på bare fem dager nå har jeg vært gjennom flere følelser enn det siste året til sammen :eek: Spent på hvordan dette skal gå:hilarious:

Trodde jeg skulle takle graviditet som en helt jeg. Men på bare fem dager nå har jeg vært gjennom flere følelser enn det siste året til sammen :eek: Spent på hvordan dette skal gå:hilarious:
Det er blir nok litt berg-og-dalbane til tider sikkert, men man venner seg heldigvis mer til det etterhvert :P Bare å glede seg til mange potensielt festlige situasjoner :D

Jeg synes vanligvis tiden har en tendens til å gå veldig fort, men fy søren så saaaaakte den har gått siden fredag:banghead:

Kjenner jeg har begynt å grue litt for TUL i morgen.. Fikk dårlige nyheter og en cytoteckur etter TUL for 2,5mnd siden, så har vel noe rufsete nerver nå:confused: Er «minst» 6+0 i morgen mener jeg, så bør i alle fall være mulig å se noe...
Lykke til❤ ser du skrev innlegget rett over kl 00, så har du vært i dag eller er det i morgen du skal?:) håper uansett at opplevelsen blir god!

Mannen,minstemann og jeg skulle spise ute i dag og siden mannen kom dit først fikk han bestille pizza til vi kom...gleda meg veldig på pizza...pizzaen kom på bordet og det var...spekeskinke og salat på den - jeg holdt på å revne og var på gråten, var jo ikke sånn pizza jeg ville ha,det burda jo mannen ha skjønt vel:rolleyes:
Vi måtte bestille ny pizza gitt og det tok ei stund før jeg ble blid på mannen igjen...det var den koselige daten liksom:hilarious:
Kan heldigvis le av det nå og mannen er for lengst tilgitt - 8 mnd igjen av hormonella til mannens store glede??:oops::hilarious:

Lykke til❤ ser du skrev innlegget rett over kl 00, så har du vært i dag eller er det i morgen du skal?:) håper uansett at opplevelsen blir god!
Tusen takk! Jeg har vært i dag, så et bittelite blinkende hjerte, så var definitivt en god opplevelse i motsetning til sist <3

Ååh, nå ble jeg rørt! Så koselig❤
Fikk du ny termin også?
Ja, det ble vi og :D En første milepæl er passert, på et vis! Jeg sa på forhånd at jeg trodde ca 6+0 og det stemte omtrent på størrelsen, så hun så ikke noen grunn til å stadfeste mer enn det foreløpig :happy:

Mannen,minstemann og jeg skulle spise ute i dag og siden mannen kom dit først fikk han bestille pizza til vi kom...gleda meg veldig på pizza...pizzaen kom på bordet og det var...spekeskinke og salat på den - jeg holdt på å revne og var på gråten, var jo ikke sånn pizza jeg ville ha,det burda jo mannen ha skjønt vel:rolleyes:
Vi måtte bestille ny pizza gitt og det tok ei stund før jeg ble blid på mannen igjen...det var den koselige daten liksom:hilarious:
Kan heldigvis le av det nå og mannen er for lengst tilgitt - 8 mnd igjen av hormonella til mannens store glede??:oops::hilarious:
Spiser man ikke salat heller? :eek:

Jeg hylgråt fordi vi ikke hadde blåbærpai i dag, og ropte «hvis du ikke engang kan ordne litt pai, hvordan skal dette gå med en baby?!» og han bare «en baby er så mye enklere å deale med enn en fullstendig gal og gravid dame 06.30 på morgenen, babe.» og kysset meg i panna. Og så lo vi. Altså. Herregud!

Jeg hylgråt fordi vi ikke hadde blåbærpai i dag, og ropte «hvis du ikke engang kan ordne litt pai, hvordan skal dette gå med en baby?!» og han bare «en baby er så mye enklere å deale med enn en fullstendig gal og gravid dame 06.30 på morgenen, babe.» og kysset meg i panna. Og så lo vi. Altså. Herregud!
Hahhaa, jeg elsker det!

Jeg føler meg som en IDIOT når jeg klikker sånn, det er så flaut!! Men også litt morsomt! :hilarious:
Jeg klikker fire ganger om dagen. I dag har jeg virkelig prøvd hardt, men var nære på da han ikke ville kjøpe med marsipan fordi HAN ikke liker det :confused:

Back
Topp