*skravletråd

Flere som ikke får til å redigere sitt eget innlegg?
Nej. Men det er akkurat som jeg husker noe om det fra for lenge siden. Noe om st man ikke har de tilgangene som skal til, men det er en bug. Kanskje du kan sende en pm til en av moderatorene eller Tamara? Mener å huske det var sånn de fiksa det.
 
Nej. Men det er akkurat som jeg husker noe om det fra for lenge siden. Noe om st man ikke har de tilgangene som skal til, men det er en bug. Kanskje du kan sende en pm til en av moderatorene eller Tamara? Mener å huske det var sånn de fiksa det.
Så det var flere som hadde spurt på det Prøver2018 sa, så de fikser de det for meg :)
 
Jeg og får plutselig ikke til å redigere innlegg :/
 
I går var jeg helt ødelagt. (Som siden starten av desember. Noe pga graviditet, noe pga sykdom.) måtte sove i 2 timer etter middagen, var "svak" og hadde vondt i hodet. I dag var jeg på rehab-time på Ahus etter en kneskade i sommer. Lett styrketrening. Kjempe-anpusten og måtte ha mange pauser. Men etterpå kjente jeg meg som Superwoman! Hvis dette holder ut dagen, vurderer jeg å sykle til og fra jobb i morgen (14km og jobbstart kl.07)! Kanskje det er det som må til for å få igang kroppen?
 
Hva gjør dere på i helga jenter?
Dattera mi har overnatting av et søskenbarn. Jeg er ganske sliten, sovna mens vi så film i går ca kl 18..og starta dagen i dag med oppkast egentlig litt greit at jenta mi har besøk,de leker ganske fint.. Jeg lurer meg til en hvil på sofaen innimellom
 
Hva gjør dere på i helga jenter?
Dattera mi har overnatting av et søskenbarn. Jeg er ganske sliten, sovna mens vi så film i går ca kl 18..og starta dagen i dag med oppkast egentlig litt greit at jenta mi har besøk,de leker ganske fint.. Jeg lurer meg til en hvil på sofaen innimellom

I dag ble d å se superlaget spille hockey sammen med min mamma, samboer og datteren min før vi kjørte til lillebroren min for å hjelpe med kakebaking. Nå sitter vi å venter på vaffler hos mine foreldre. I morgen blir d middag og her.

Er så koselig når ungene leker godt sammen, håper formen din kommer seg. Kjenner på kvalme selv, og skikkelig dårlig matlyst, slitsomt.
 
Hva gjør dere på i helga jenter?
Dattera mi har overnatting av et søskenbarn. Jeg er ganske sliten, sovna mens vi så film i går ca kl 18..og starta dagen i dag med oppkast egentlig litt greit at jenta mi har besøk,de leker ganske fint.. Jeg lurer meg til en hvil på sofaen innimellom
Jeg ligger og vrir meg på sofaen, samt er oppe å spyr innimellom :hilarious: skal i en 30 årsdag i kveld så har spart dagens kvalmestillende til senere, sånn at jeg hvertfall holder ut 1 time eller to i sittende posisjon..
 
Jeg ligger og vrir meg på sofaen, samt er oppe å spyr innimellom :hilarious: skal i en 30 årsdag i kveld så har spart dagens kvalmestillende til senere, sånn at jeg hvertfall holder ut 1 time eller to i sittende posisjon..
Uff, jeg føler sånn med deg... Jeg hadde det slik forrige gang . Håper du følte deg ok og klarte å lufte deg litt i kveld da:)
 
Uff, jeg føler sånn med deg... Jeg hadde det slik forrige gang . Håper du følte deg ok og klarte å lufte deg litt i kveld da:)
Tusen takk for omtanken! Fikk et par timer og kosa meg masse, så glad jeg dro :) sto noe motvillig i gangen når vi skulle til å gå, men glad vi kom oss en tur ut :) kasta bare opp en gang der også, så tydelig at afipran funker litt for meg! Hurra for lørdag :)
 
Tusen takk for omtanken! Fikk et par timer og kosa meg masse, så glad jeg dro :) sto noe motvillig i gangen når vi skulle til å gå, men glad vi kom oss en tur ut :) kasta bare opp en gang der også, så tydelig at afipran funker litt for meg! Hurra for lørdag :)
Så fint å høre, det hjelper på med noen gode stunder innimellom..og så godt å vite at afipran funker når du trenger det mest.
 
Da har jeg endelig vært på tidlig ultralyd. Hadde mistet alt av symptomer i romjulen så hadde helt mistet motet. Men det var en liten inni der. Sparket og bevegde seg rundt :)
 
God morgen jenter.
Stikker innom for å ønske alle en fin dag. Her har jeg vert oppe siden 03.30,så jeg nå er jeg snart klar for jobb .. Etter TV i sofaen mens huset sov, fikk i meg litt frokost nå.. I går lå jeg hjemme med hodeverk, sov hele dagen omtrent så jeg er jo helt ut av rytmen. Kjenner det blir en tung dag på jobb, men satser på at energien kommer utover dagen. Vanligvis ville jeg drukket litt ekstra Kaffi og kviknet til, men den ene koppen jeg har holdt meg til i det siste frister ikke lenger.
 
De dagene med lite å gjøre på jobb er så slitsomme! Kjeder meg mens jeg kikker innom her, ser på kalenderen, dobbeltsjekke hvor langt jeg har kommet, og skulle ønske jeg kunne prate om dette med venninna mi (familien skal få vite det først, og de får ikke vite før om enda noen uker).
 
De dagene med lite å gjøre på jobb er så slitsomme! Kjeder meg mens jeg kikker innom her, ser på kalenderen, dobbeltsjekke hvor langt jeg har kommet, og skulle ønske jeg kunne prate om dette med venninna mi (familien skal få vite det først, og de får ikke vite før om enda noen uker).
Jeg fortalte det til gode venninner for noen uker /mnd siden. Men ikke fortalt familien ennå.
 
Hvordan fungeret rating systemet her egentlig? Ser at jeg har fått en tommel ned/negativ rating, har det noe å si? :)
 
Hvordan fungeret rating systemet her egentlig? Ser at jeg har fått en tommel ned/negativ rating, har det noe å si? :)
Tror ikke det? Hender folk trykker negativt uten å mene det, lett å komme borti :/ Mulig det har noe å si hvis man får mange, men ikke en eller to :)
 
Hvordan fungeret rating systemet her egentlig? Ser at jeg har fått en tommel ned/negativ rating, har det noe å si? :)
Jeg tror jeg kom ani en negativ rating helt i starten når jeg begynte i forumet, men har ikke peiling på når jeg har gjort det! Lett å trykke feil :cool:
 
Back
Topp