Det er den tipper jegOk.. kanskje en annen.. så reklame på Netflix om ei dame med bind for øynene og noe om at noen ikke skulle ta barna hennes.. da turte jeg ikke se den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den tipper jegOk.. kanskje en annen.. så reklame på Netflix om ei dame med bind for øynene og noe om at noen ikke skulle ta barna hennes.. da turte jeg ikke se den![]()
Samme her! Vil jo så gjerne være aktiv å prøve å hjelpe til hjemme, men da må jeg jo legge meg i fosterstillingJeg trodde man skulle bli bedre og bedre jo nærmere man nærmet seg uke 12? Jeg blir kvalmere og kvalmere, spes når jeg er i bevegelse.![]()
Jeg ogsåJeg trodde man skulle bli bedre og bedre jo nærmere man nærmet seg uke 12? Jeg blir kvalmere og kvalmere, spes når jeg er i bevegelse.![]()
Flere som har kjent livmoren utenpå magen? Er 8+1 i dag og kjente en tydelig kant i magen, kan dette være livmoren?

Så ille er det heldigvis ikke, men ikke så gøy heller da jeg egentlig er veldig aktiv til vAnligSamme her! Vil jo så gjerne være aktiv å prøve å hjelpe til hjemme, men da må jeg jo legge meg i fosterstilling
Uff! Er visst bare noe vi tydeligvis må klare! Får håpe det slutter i uke 12Jeg ogsåhar tidligere hatt det mest på kvelden og natta, men nå kom det i morges før jobb
![]()
Det var på morgenen når blæra var full og jeg bøyde meg fremover så mulig den fikk litt press på seg oppoverNei, men kjenner etter innimellom. Er 9+2 og andre gangs. Men tror likevel d er litt tidlig enda. Mener den kryper over bekkenet i uke 12/13 ca![]()
Så spennende! Lykke tilSååå spent på TUL i morgen 7+5![]()
. Lykke tilSååå spent på TUL i morgen 7+5![]()
Hei jenter.
Tenkte det var på tide å hilse på gjengen her. Kunne ikke se noen presentasjonstråd
Er gravid med barn nr 2. Har en jente fra før. Vi har brukt mange år på å bli gravid igjenn, så dette føles helt uvirkelig, hormoner, medisiner, operasjon og ivf.. 7. gang vi satt inn embyo denne gang!! Og endelig var testen positiv. Har lite symptomer denne gang i forhold til sist, veldig trett, og litt treigt i magen.. Noen dager litt antydning til kvalme.. Sist gang lå jeg på sofaen/senga og ble sykmldt.. Nesten så jeg tror testen var feil og jeg bare innbille dette.. Har en UL time på Onsdag, så jeg bare håper tiden går fort og jeg får jeg et bittelite bankende hjerte da![]()

Velkommen inn hit og Gratulerer med spirenHei jenter.
Tenkte det var på tide å hilse på gjengen her. Kunne ikke se noen presentasjonstråd
Er gravid med barn nr 2. Har en jente fra før. Vi har brukt mange år på å bli gravid igjenn, så dette føles helt uvirkelig, hormoner, medisiner, operasjon og ivf.. 7. gang vi satt inn embyo denne gang!! Og endelig var testen positiv. Har lite symptomer denne gang i forhold til sist, veldig trett, og litt treigt i magen.. Noen dager litt antydning til kvalme.. Sist gang lå jeg på sofaen/senga og ble sykmldt.. Nesten så jeg tror testen var feil og jeg bare innbille dette.. Har en UL time på Onsdag, så jeg bare håper tiden går fort og jeg får jeg et bittelite bankende hjerte da![]()

Takk, ja jeg fant det, skal få legge inn litt når jenta mi er i seng.Velkommen og gratulerer så mye!!
Hvis du ser på festet innlegg "våre viktigste tråder" finner du presentasjonstråden![]()