Stress er jo ikke bra, så hvorfor i alle dager velger kroppen å kjennes ut som det er rett før man begynner å blø?! Sykt unødvendig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg preggolinis Har dere planer?
Du er heldig! Her jobber mannen hele helga så jeg er hjemme alene med han på 2,5, ikke mye avslapping daSlappe av og sove nå som mannen er hjemme Kjempespennende helgeplaner, men her må man hvile når man kan!
Ja, årets største bursdagsfest i morgen og jeg testet positivt i dag Usikker på hvordan jeg skal løse den, men blir nok nødt til å fortelle til verten. Hun vet at vi har prøvd siden ma i september, så gjør ingenting å fortelle det, men ønsker ikke at resten av verden skal vite så blir vel alkoholfri rødvin eller noe såntGod helg preggolinis Har dere planer?
God helg preggolinis Har dere planer?
Det er typisk Du får ta en alkoholfri variant ja, så går det nok bra! Lykke tilJa, årets største bursdagsfest i morgen og jeg testet positivt i dag Usikker på hvordan jeg skal løse den, men blir nok nødt til å fortelle til verten. Hun vet at vi har prøvd siden ma i september, så gjør ingenting å fortelle det, men ønsker ikke at resten av verden skal vite så blir vel alkoholfri rødvin eller noe sånt
Høres ut som en helt perfekt helgI kveld blir det av slapping på sofaen med Arrow på Netflix
I morgen skal jeg og Lillemor ut å handle litt julegaver mens gubben henger litt med gutta boys
Og på søndag skal vi ferie farsdag og overraske far i huset med at han (forhåpentligvis) skal bli 2-barnsfar
Høres ut som en helt perfekt helg
Det mest ensomme med å ligge på sykehus er at det kun er et fåtall som vet siden jeg ikke vil dele med hele verden enda.. 6+1 idag og har ligget her i 5 dager. Forhåpentligvis kommer jeg snart hjem siden medisinen jeg får nå tar toppene.
Kvalmen er der og manglende matlyst, men jeg får ihvertfall i meg mat og kan tvinge det i meg
De indikerer tilgang til skjult forumPs: hvordan får man forresten sånne fancye bannere under profilbildet sitt?
De indikerer tilgang til skjult forum
De indikerer tilgang til skjult forum
En funksjon de brukte for hundre år siden, som bare har blitt derHva er apropo det med "VIP"? Har jeg lurt lenge på!