Skravletråd

God helg preggolinis :D Har dere planer? :D

Slappe av og sove nå som mannen er hjemme :) Kjempespennende helgeplaner, men her må man hvile når man kan!
Du er heldig! Her jobber mannen hele helga så jeg er hjemme alene med han på 2,5, ikke mye avslapping da :hilarious::hilarious:

Ja, årets største bursdagsfest i morgen :hilarious: og jeg testet positivt i dag :D Usikker på hvordan jeg skal løse den, men blir nok nødt til å fortelle til verten. Hun vet at vi har prøvd siden ma i september, så gjør ingenting å fortelle det, men ønsker ikke at resten av verden skal vite så blir vel alkoholfri rødvin eller noe sånt :D

I kveld blir det av slapping på sofaen med Arrow på Netflix :cool01
I morgen skal jeg og Lillemor ut å handle litt julegaver mens gubben henger litt med gutta boys :santa
Og på søndag skal vi ferie farsdag og overraske far i huset med at han (forhåpentligvis) skal bli 2-barnsfar :happy:

Ja, årets største bursdagsfest i morgen :hilarious: og jeg testet positivt i dag :D Usikker på hvordan jeg skal løse den, men blir nok nødt til å fortelle til verten. Hun vet at vi har prøvd siden ma i september, så gjør ingenting å fortelle det, men ønsker ikke at resten av verden skal vite så blir vel alkoholfri rødvin eller noe sånt :D
Det er typisk :hilarious: Du får ta en alkoholfri variant ja, så går det nok bra! Lykke til :D

I kveld blir det av slapping på sofaen med Arrow på Netflix :cool01
I morgen skal jeg og Lillemor ut å handle litt julegaver mens gubben henger litt med gutta boys :santa
Og på søndag skal vi ferie farsdag og overraske far i huset med at han (forhåpentligvis) skal bli 2-barnsfar :happy:
Høres ut som en helt perfekt helg :D

Det mest ensomme med å ligge på sykehus er at det kun er et fåtall som vet siden jeg ikke vil dele med hele verden enda.. 6+1 idag og har ligget her i 5 dager. Forhåpentligvis kommer jeg snart hjem siden medisinen jeg får nå tar toppene.

Kvalmen er der og manglende matlyst, men jeg får ihvertfall i meg mat og kan tvinge det i meg

Det mest ensomme med å ligge på sykehus er at det kun er et fåtall som vet siden jeg ikke vil dele med hele verden enda.. 6+1 idag og har ligget her i 5 dager. Forhåpentligvis kommer jeg snart hjem siden medisinen jeg får nå tar toppene.

Kvalmen er der og manglende matlyst, men jeg får ihvertfall i meg mat og kan tvinge det i meg

Det skjønner jeg er kjedelig! Håper du er på bedringens vei og at det stabiliserer seg snats! God bedring!

Når ungen er kranglete og bare vil ha blå grøt til kveldsmat så er det fint å ha et lager med konditorfarger liggende :wtf:

Screenshot_20181110-195245_Gallery.jpg

Så fint med skravletråd.

Er enda litt i sjokk, kun omlag 12 timer siden jeg testet positivt (:knegg:) og tusen følelser raser rundt i hode og kropp. Dette er fjerde svangerskap og kjenner jeg gleder meg skikkelig til å gå gravid. Og ikke minst gleder jeg meg til å bli bedre kjent med dere damer her inne :dance011:love7

Flere skravlelystne her inne?

Ps: hvordan får man forresten sånne fancye bannere under profilbildet sitt? :smiley-angelic006

Back
Topp