Skravletråd

Flere som har menn som har barn med andre og som avogtil må sitte i stua å høre på at de krangler i gangen? Haha dør av kleinhet ass
 
Flere som har menn som har barn med andre og som avogtil må sitte i stua å høre på at de krangler i gangen? Haha dør av kleinhet ass

Krangler han med eksen? Det må være kleint når du sitter i stuen ja.. hater å overhøre krangler :(
 
Vi skal i bryllup i dag til min svigerinne. Min svigerfar vet alltid når noen av oss er gravide. Sist hadde vi tatt positiv test dagen før og han kom bort og spurte samboer om jeg var gravid [emoji23] Gjort det samme med flere andre. Så blir gøy å se om han skjønner det nå [emoji2][emoji28]

Hvordan ble det forresten? Skjønte han det den dagen?
 
Fantastisk [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja det er imponerende! Han har gjettet mine to og min svigerinnes siste [emoji23] En gang spurte han om jeg var gravid og vi måtte hjem å ta en test men var faktisk falsk alarm [emoji28]
 
Eksen til pappa visste at jeg skulle ha fireåringen før jeg visste det sjøl [emoji23] helt utrolig at folk bare vet slikt [emoji23]
Ja det er imponerende! Han har gjettet mine to og min svigerinnes siste [emoji23] En gang spurte han om jeg var gravid og vi måtte hjem å ta en test men var faktisk falsk alarm [emoji28]
 
Eksen til pappa visste at jeg skulle ha fireåringen før jeg visste det sjøl [emoji23] helt utrolig at folk bare vet slikt [emoji23]
Ja! Syntes det er ekstra spesielt når det er menn haha. Er så kult [emoji2]
 
Har hatt en del kynnere i det siste:wideyed:, og verre føles det ved forstoppelse! Fikk bekreftet av jordmor i dag at det er kynnere jeg har, men nå leste jeg jo på nett å ser at man skal være litt obs på det pga tidlig fødsel osv:mad:.. Noen fler som er i samme situasjon?? Eller råd
 
Har hatt en del kynnere i det siste:wideyed:, og verre føles det ved forstoppelse! Fikk bekreftet av jordmor i dag at det er kynnere jeg har, men nå leste jeg jo på nett å ser at man skal være litt obs på det pga tidlig fødsel osv:mad:.. Noen fler som er i samme situasjon?? Eller råd
Ja jeg har kynnere, og forliggende morkake så er litt bekymret selv. Skal snakke med jordmor på torsdag om det heldigvis
 
Ja jeg har kynnere, og forliggende morkake så er litt bekymret selv. Skal snakke med jordmor på torsdag om det heldigvis
Ja, forliggende morkake her også! Du får oppdatere når du har hørt med henne hva hun sier om det:confused:
 
Har hatt en del kynnere i det siste:wideyed:, og verre føles det ved forstoppelse! Fikk bekreftet av jordmor i dag at det er kynnere jeg har, men nå leste jeg jo på nett å ser at man skal være litt obs på det pga tidlig fødsel osv:mad:.. Noen fler som er i samme situasjon?? Eller råd

Jupp, eller dvs veldig mye kynnere og morkake helt nederst. Litt usikker på om den ligger forran eller bak eller hva. Håper virkelig den vokser med livmora oppover [emoji33]
 
Har hatt en del kynnere i det siste:wideyed:, og verre føles det ved forstoppelse! Fikk bekreftet av jordmor i dag at det er kynnere jeg har, men nå leste jeg jo på nett å ser at man skal være litt obs på det pga tidlig fødsel osv:mad:.. Noen fler som er i samme situasjon?? Eller råd
Mye kynnere her også, men ikke noe forliggende morkake...
 
Back
Topp