Skravletråd

Fikk plutselig en sånn utrolig overveldende følelse av lykke og glede og forventning! Tenk at om bare en mnd eller noe så kjenner jeg kanskje liv,og i april så skal vi bli foreldre sammen til en liten baby som er en del av oss begge. Jeg kunne grått,jeg kan virkelig ikke fatte at vi skal være så heldige... det er så ufattelig for meg at vi skal være så heldige og fallhøyden nå er helt sykt stor. Vi er så glade og spente og lykkelige for at jeg har en liten i magen. Kjære Gud la den være der til den er klar for å komme ut!

Organrettet TUL i morgen kl 09:00.. :nailbiting: skal bli godt å få det overstått, uansett utfall. Har ventet i seks lange uker på denne timen. Det er bare så vondt å ikke vite..:wtf:

Gynekologen tar en nøye gjennomgang av hele fosteret for å sjekke evt avvik.

Kan jeg spørre hvem gynekolog du går til da? Er det også Nikolaidis? Skal til han neste uke, og er så spent!! :nailbiting: Masse lykke til i morgen! :)

Kan jeg spørre hvem gynekolog du går til da? Er det også Nikolaidis? Skal til han neste uke, og er så spent!! :nailbiting: Masse lykke til i morgen! :)

Ja, bruker han fast :gen014 Det er virkelig verdt pengene, synes jeg.
Takk.. håper alt står bra til der inne (som vi alle håper) så jeg kan begynne å kjenne mer på gleden!
Håper uka i venteland går fort for deg nå da :joyful:

Ååå! Spennende da :) alt er sikkert helt fint :)

Håper det!! Tør ikke tenke alt for mye på noen av utfallene, holder pusten.. og gleder meg til leggetid :hilarious:

Ja, bruker han fast :gen014 Det er virkelig verdt pengene, synes jeg.
Takk.. håper alt står bra til der inne (som vi alle håper) så jeg kan begynne å kjenne mer på gleden!
Håper uka i venteland går fort for deg nå da :joyful:

Ja, han er helt fantastisk :) Det skjønner jeg godt, kan senke skuldrene litt mer etter det:joyful: Takk, jeg tror den kommer til å gå skikkelig sakte, heldigvis har dette få-barn-greiene gjort at jeg er vant til å vente. Gjør jo ikke annet:hilarious:

Var nettop hos Martin Lundring på Jessheim for undersøkelse for misdannelse og avvik. Etter anbf av flere.. Virket som alt var friskt og fint[emoji173]️ Og han sa kjønn med 90%, vet det har stemt på alle andre han har sagt det til, men samtidig så slår jeg meg ikke til ro med det.. Haha! Han sa jente! Men j har hele tiden tenkr gutt..

Han hadde rett på meg i uke 12 sist. Jeg var sikker på gutt, men det var jente [emoji1]

Så misunnelig på alle som kjenner det murrer og strekker. Eg sliter mest med sipping. Står i butikken og en kunde forteller en annen kunde at hun har fått kreft, de tar det helt fint, men hun ukjente dama ved siden av aka meg står å gråter.

Jeg også... og puppene har blitt så utrolig vonde nå, trodde de skulle bli bedre nå jeg :confused:
Sykt mye murringer idag også,på ene siden... ubehagelig i kroppen idag!

Så misunnelig på alle som kjenner det murrer og strekker. Eg sliter mest med sipping. Står i butikken og en kunde forteller en annen kunde at hun har fått kreft, de tar det helt fint, men hun ukjente dama ved siden av aka meg står å gråter.
Åååå huff :( hadde nok gjort det samme om det er en trøst. Gråter for veldig mye jeg også!

Jeg også... og puppene har blitt så utrolig vonde nå, trodde de skulle bli bedre nå jeg :confused:
Sykt mye murringer idag også,på ene siden... ubehagelig i kroppen idag!
Hadde det slik i hele går. Og selvfølgelig ble jeg bekymret... igjen.. med engang murringene holdt på av og på hele dagen/kvelden i går med stikk på ene siden. I dag er det ikke noe foreløpug, og enda en ny bekymring:laughing025

Hadde det slik i hele går. Og selvfølgelig ble jeg bekymret... igjen.. med engang murringene holdt på av og på hele dagen/kvelden i går med stikk på ene siden. I dag er det ikke noe foreløpug, og enda en ny bekymring:laughing025
Høres ut som meg! Veldig godt at det er flere av den sorten :hilarious::hilarious::hilarious:

Back
Topp