Skravletråd

Nei så spennende. Hvor langt er du kommet? Jeg tenker at om han har greie på det så stemmer gjerne jente men hadde tatt det med en klype salt uansett :) så stas!
Er 13 uker.. Ja, ting har gjerne stemt med han. Sjeldent han tar feil. Men tar det uansett med ett klype salt ja :p Sier det bare til mannen, men familie og nærmeste venner ol sier jeg ingenring til før det er 100% bekreftet på OUL:p
 
Var nettop hos Martin Lundring på Jessheim for undersøkelse for misdannelse og avvik. Etter anbf av flere.. Virket som alt var friskt og fint❤️ Og han sa kjønn med 90%, vet det har stemt på alle andre han har sagt det til, men samtidig så slår jeg meg ikke til ro med det.. Haha! Han sa jente! Men j har hele tiden tenkr gutt..

Han sa det samme i mine 2 graviditeter. 90 % sjangs for jente. Så her sitter jeg med to jenter da.. :) har faktisk ikke hørt at han har tatt feil hos noen jeg kjenner, så om det viser seg at du venter en gutt på oul så må du si ifra. :p
 
Noen planer for helgen da damer? Jeg skal til mine foreldre.. er alene med 2 åringen, så skal bli deilig med litt avlastning og mindre dårlig samvittighet for at det blir kjedelig for 2 åringen!
 
Noen planer for helgen da damer? Jeg skal til mine foreldre.. er alene med 2 åringen, så skal bli deilig med litt avlastning og mindre dårlig samvittighet for at det blir kjedelig for 2 åringen!
Jeg skal også sove hos mamma inatt ;)
Mannen skal bedrive mannegreier i huset så jeg orker ikke være der da :) blir deilig egentlig :)
 
Han sa det samme i mine 2 graviditeter. 90 % sjangs for jente. Så her sitter jeg med to jenter da.. :) har faktisk ikke hørt at han har tatt feil hos noen jeg kjenner, så om det viser seg at du venter en gutt på oul så må du si ifra. :p
Husker du hvilken uke du var der da? :p Haha, ja det skal jeg.. Litt morsomt om det viser seg å være gutt senere på oul :p
 
Æsj 2 åringen gledet seg til besteforeldre besøk i helgen. Men stormen har hindret dem i å reise. Æsj og æsj. Hu mor selv kunne trengt litt avslapping og sove lenge med mannen lørdagsmorgen og besteforeldre som styrte morgenshowet. Merker jeg er skuffet.
 
Æsj 2 åringen gledet seg til besteforeldre besøk i helgen. Men stormen har hindret dem i å reise. Æsj og æsj. Hu mor selv kunne trengt litt avslapping og sove lenge med mannen lørdagsmorgen og besteforeldre som styrte morgenshowet. Merker jeg er skuffet.

Det er leit da! Alltid kjedelig når sånt skjer :(
 
Det er leit da! Alltid kjedelig når sånt skjer :(

Fikk faktisk sms fra de nå om at de forsøker reise idag. Så da er de vel her om en 4 timer ++

Så da blir det ingen rolig lørdag på meg for utsatte helgevasken til idag.
 
I forhold til blødningen jeg hadde for to dager siden så kommer det fortsatt litt brunt ut. Men dette er ikke farlig sant? Det er bare rester etter blødningen ikke sant? Så lenge det ikke er rødt,friskt så betyr det ingenting?
 
I forhold til blødningen jeg hadde for to dager siden så kommer det fortsatt litt brunt ut. Men dette er ikke farlig sant? Det er bare rester etter blødningen ikke sant? Så lenge det ikke er rødt,friskt så betyr det ingenting?

Jeg vet ikke, men vil tro det bare er «rester», er sikkert helt ufarlig [emoji177][emoji177]
 
Hjelp, idag skal vi si det til svigers! Noen som har noen gode tips om hvordan? Både mannen og jeg er litt i stuss og ‘gruer’ oss til å si det (men gleder oss til reaksjonen da, vi bare syns det er så kleint å komme med store nyheter :p)
 
Hjelp, idag skal vi si det til svigers! Noen som har noen gode tips om hvordan? Både mannen og jeg er litt i stuss og ‘gruer’ oss til å si det (men gleder oss til reaksjonen da, vi bare syns det er så kleint å komme med store nyheter :p)
Går jo an å spørre om de har planer for påsken for dere hadde kanskje trengt at noen passa litt på huset den tiden, eller spørre om de ser noe nytt med deg. Her får vi ungene til å spre nyheten synes sånt er litt kleint jeg også
 
Med første skrev vi en søknad om besteforeldre, på nr. 2 viste vi bilde fra tidlig ultralyd og nå med nr. 3 skrev jeg et bursdagskort til svigerfar for vi har termin på samme dag som bursdagen hans :p
 
Går jo an å spørre om de har planer for påsken for dere hadde kanskje trengt at noen passa litt på huset den tiden, eller spørre om de ser noe nytt med deg. Her får vi ungene til å spre nyheten synes sånt er litt kleint jeg også
Haha, den er morsom :D Ikke legg planer i påsken, dere skal nemlig bli besteforeldre :p
 
Jeg har tenkt litt. Siden jeg ble satt tilbake nesten en uke så har jeg jo hørt hjertelyden siden 9+1 :eek: det er jo sykt tidlig. Og kjent livmoren over skambenet vertfall siden uke 7-8 ! Kan jo umulig stemme det.
 
Er det fler her inne som kjenner magen som en stiv «ball» spesielt i visse sitte stillinger. Litt vanskelig å forklare men kanskje noeb kjenner seg igjen :p Føles som en blanding av oppblåsthet og noe anneto_O
 
Jeg har tenkt litt. Siden jeg ble satt tilbake nesten en uke så har jeg jo hørt hjertelyden siden 9+1 :eek: det er jo sykt tidlig. Og kjent livmoren over skambenet vertfall siden uke 7-8 ! Kan jo umulig stemme det.
Jeg har gjort det samme og vet at jeg ikke kan vere noe særlig lenger på veg :) men du er vel en uke lenger i følge tidlig ultralyd? Får uansett en dato og forholde deg til etter ordinær. Alltid deilig når den datoen er satt :)
Har du noe formening om når du hadde eggløsning forresten? :)
 
Back
Topp