Skravletråd

Synes det er så sykt mange i aprilforumet som har mistet, har det vært slik på andre terminforum også? Krysser fingrene for at de som har mistet blir raskt gravide og at vi alle får friske terminbabyer!
 
Synes det er så sykt mange i aprilforumet som har mistet, har det vært slik på andre terminforum også? Krysser fingrene for at de som har mistet blir raskt gravide og at vi alle får friske terminbabyer!

Ja, det har vært veldig mange som har falt fra :/ jeg har ikke erfaring fra tidligere, var ikke så aktiv når jeg var gravid sist
 
Synes det er så sykt mange i aprilforumet som har mistet, har det vært slik på andre terminforum også? Krysser fingrene for at de som har mistet blir raskt gravide og at vi alle får friske terminbabyer!

Ja, hvertfall i november der jeg var sist. Var enormt mange som mistet. Hvordan det har vært i de andre vet jeg ikke.
 
Synes det er så sykt mange i aprilforumet som har mistet, har det vært slik på andre terminforum også? Krysser fingrene for at de som har mistet blir raskt gravide og at vi alle får friske terminbabyer!
Det var sånn på November forumet jeg var på... det er nok veldig vanlig men man merker det ikke på samme måte som her inne ellers :(
 
Nei jeg vet ikke helt. Det er liksom sånn teppelignende sak,på en måte. Som du legger i trappetrinnene for å ikke skli
De har trappetrinnstepper på Ellos og Jula. Små, halvmåneformede tepper for ikke å skli. Noe sånt du er ute etter? Eller tenker du på tepper som går i hele trappen?
 
Wæææ! Kjøpte AngelSounds i dag og hørte akkurat hjertelyd! [emoji33][emoji7][emoji173]️ fant den med en gang og ble veldig overrasket over at den var så lett å finne [emoji22] 10+3 nå
 
Wæææ! Kjøpte AngelSounds i dag og hørte akkurat hjertelyd! [emoji33][emoji7][emoji173]️ fant den med en gang og ble veldig overrasket over at den var så lett å finne [emoji22] 10+3 nå
Så deilig!! Er helt avhengig av min, beste jeg har kjøpt ! ☺️
 
Er så jævlig lei av å bekymre meg. Vil bare glede meg over svangerskapet å nyte det... nå gruer jeg meg til UL om 9 dager,ikke fordi jeg er redd det ikke er liv,for det vet jeg siden jeg har doppler. Men nå er det om fosteret er friskt. Bekymringene vil liksom ingen ende ta
 
Er så jævlig lei av å bekymre meg. Vil bare glede meg over svangerskapet å nyte det... nå gruer jeg meg til UL om 9 dager,ikke fordi jeg er redd det ikke er liv,for det vet jeg siden jeg har doppler. Men nå er det om fosteret er friskt. Bekymringene vil liksom ingen ende ta

Klem til deg [emoji173]️[emoji173]️ bekymringene er mange dessverre, føler på det samme selv! Livredd for at fosteret ikke er friskt/levedyktig! Men man kan ikke gjøre så mye annet enn å krysse fingrene og håpe på det beste [emoji177] håper du snart klarer å nyte litt mer [emoji177]
 
Er så jævlig lei av å bekymre meg. Vil bare glede meg over svangerskapet å nyte det... nå gruer jeg meg til UL om 9 dager,ikke fordi jeg er redd det ikke er liv,for det vet jeg siden jeg har doppler. Men nå er det om fosteret er friskt. Bekymringene vil liksom ingen ende ta
Samme her. Ultralyd om 10 dager og er plutselig blitt kjempe redd for alt mulig. Bare blitt mer og mer redd som jeg nærmer meg uke 12.
Kan ikke huske å ha vært så redd i de andre svangerskapene. I tillegg har jeg vært så dårlig at tanken på å gjøre dette en gang til eventuelt er alt for tøff.
 
Back
Topp